همایش فاطمیه با سخنرانی آیت‌الله وحید خراسانی و حضور رئیس مجلس شورای اسلامی، وزیر اطلاعات، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و شخصیت‌های کشوری و حوزوی در قم برگزار شد.

به گزارش مشرق، در همایش فاطمیه که در حسینیه آیت‌الله حسین وحید خراسانی برگزار شد، علاوه بر سخنرانی این مرجع تقلید، حجت‌الاسلام "سید محمود علوی" وزیر اطلاعات و حجت‌الاسلام "سید مهدی خاموشی" رئیس سازمان تبلیغات اسلامی به سخنرانی پرداختند.

جلسه ویژه برخی مقامات نظام در بیت آیت‌الله وحید خراسانی

دکتر "علی لاریجانی" رئیس مجلس شورای اسلامی، آیت‌الله "رضا استادی" عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه، آیت‌الله "سید محمد غروی" عضو جامعه مدرسین، آیت‌الله "سید محمدجواد علوی بروجردی" استاد درس خارج حوزه، حجت‌الاسلام "احمد مروی" معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری، حجت‌الاسلام "سید محمدحسن ابوترابی‌فرد" نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام "جواد شهرستانی" نماینده آیت‌الله سید علی سیستانی در ایران، حجت‌الاسلام "عباس اسکندری" مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم و جمعی از استادان حوزه از مهمانان این همایش بودند.

در این مراسم، کلیپی از ایام فاطمیه پخش شد که عزاداری در حضور مقام معظم رهبری، عزاداری مرحوم آیت‌الله میرزا جواد تبریزی(ره) با پای پیاده، عزاداری و سخنرانی آیت‌الله وحید خراسانی، شعرخوانی آیت‌الله لطف‌الله صافی گلپایگانی در مظلومیت حضرت فاطمه زهرا(س) و شور و شعور عزاداری در ایام فاطمیه را نشان داد.

حجت‌الاسلام رضوی یکی از مسئولان دفتر آیت‌الله وحید خراسانی در این همایش گزارشی از دو دهه فعالیت‌های ایام فاطمیه ارائه کرد و گفت: حرکت‌های مذهبی و فرهنگی در ایام فاطمیه از همان سال ۷۹ که سالروز شهادت آن حضرت در تقویم کشور تعطیل اعلام شده، به صورت مردمی همانند شور و شعور عزاداران در ایام عاشورا اداره شده است.

این همایش که با حضور دست اندرکاران برنامه‌های مذهبی و فرهنگی ایام فاطمیه از سراسر کشور به مدت دو روز در قم برگزار شد، با سخنرانی آیت‌الله وحید خراسانی به کار خود پایان داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۵
    0 0
    در متن ذکر شده که این همایش از دو دهه قبل برقرار است و سایت مشرق تیتر زده است جلسه ویژه !!!!! خداوند سایت مشرق را با همین روح پلید وارد جهنم کند
  • ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۵
    0 0
    جلسه ویژه؟ برادر من این یک مراسم مذهبی بوده و بس. هیئت میدانی چیه؟ این هیئت بوده عزیزم
  • ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۵
    0 0
    افرین ناشناس
  • ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۵
    0 0
    بهتر نبود ایشان هم در ارتباط با کشتار شیعیان در نیجریه، عراق، یمن و لبنان موضع بگیرند؟! البته مبارزه فکری هم مشابه مراسم دهه فاطمیه جایگاه خود را دارد که ان شاالله در این مسیر موفق باشند و بتوانند در دهه های آتی تاثیری بر دنیای اسلام بگذارند.
  • ناشناس ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۵
    0 0
    به عبارتی ایام محسنیه را گرامی داشتند؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • احمد ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۵
    0 0
    غالب فراد این جلسه یک مشکل دارند و آن اینکه در تبعیت از ولایت فقیه یک پایشان می لنگد .
  • ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۵
    0 0
    خبر كاملتر بزاريد از اين جلسه به اين مهمي
  • ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۵
    0 0
    خبر كاملتر بزاريد از اين جلسه به اين مهمي
  • محسن تهران ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۶
    0 0
    احمد آقا احسنت بر شما با این بصیرت زلالتان . این که گزارش به مراجع داده شود معمول هر مسئولی است اما بگیم جلسه ویژه ! ! نامعمول است ! ! مقام معظم رهبری ترسیم کننده تمامی امور کشورند و یس . یا علی
  • ۲۳:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۶
    0 0
    احمد مروی" معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس