دوشنبه هفته آینده، دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه تهران، با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوریهای شناختی، همایش یک روزه روانشناسی و طب ورزشی را برگزار می کند.

به گزارش مشرق، همایش روانشناسی و طب ورزشی با سخنرانی پروفسور وینسنت والش، محقق برجسته مطالعات و پژوهش در مورد مغز انسان از دانشگاه UCL انگلستان و مشاور مرکز تخصصی عملکرد انسان کمپانی GSK در مورد تصمیم گیری ورزشکاران تحت فشار ناشی از خستگی های فیزیکی و ذهنی و بررسی روانشناسی مدرن در ورزش قهرمانی آغاز خواهد شد.

پروفسور والش، مشاور سازمان ورزش انگلستان و کمیته ملی المپیک انگلستان است و ایده های نوین او در زمینه توسعه استعدادها و بهبود کیفیت تصمیم گیری بازیکنان در سطوح اکادمی و قهرمانی توسط باشگاه هایی هم چون اورتون، واتفورد، ساتمپتون و برنتفورد پیگیری می شود. 

 در ادامه این جلسه، دکتر امیرحسین پاکروان، متخصص پزشکی ورزشی از دانشگاه کمبریج انگلستان که پزشک همراه تیم های ملی انگلستان و کریستال پالاس و رییس کمیته فعالیت بدنی پزشکان ورزشی اروپا است در مورد آزمایشات غربالگری سلامت در ورزشکاران حرفه ای و ساختار خدمات پزشکی در ورزش قهرمانی صحبت خواهد کرد.

در کلاس بعد از ظهر دکتر رسول حمایت طلب و دکتر حسن زندی کارگاه آموزشی نحوه نگارش مقاله های تحقیقاتی و روانشناسی آسیب های ورزشی را برگزار می کنندو این همایش، دوشنبه ، ۳۰ ام آذر ماه ۱۳۹۴ در محل آمفی تئاتر دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد و به شرکت کنندگان گواهی حضور اعطا خواهد شد.

 

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس