کد خبر 508104
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۷

مسئولان باشگاه منچستریونایتد بعد از حذف از جام اتحادیه و لیگ قهرمانان و نتایج ضعیف در لیگ برتر، درصدد اخراج مربی هلندی خود هستند.

به گزارش مشرق، ساکرنت نوشت: نتایج کابوس‌وار شیاطین سرخ با هدایت لوییس فان‌خال ادامه دارد. این تیم که با شکست برابر ولفسبورگ از لیگ قهرمانان اروپا حذف شده بود، امیدوار بود با پیروزی برابر پورتموث در لیگ برتر انگلیس با هوادارانش آشتی کند اما در نهایت شکستی دیگر برای تیم فان‌خال رقم خورد تا شرایط برای کار کردن او بسیار سخت شود.

مسئولان باشگاه منچستریونایتد امروز - دوشنبه - قرار است جلسه‌ای تشکیل دهند و درباره اخراج یا ابقای فان‌خال تصمیم بگیرند. به گفته این پایگاه اینترنتی، منچسترونایتد قصد دارد پیشنهاد جدی را در روزهای آینده به پپ گواردیولا ارائه دهد تا این مربی اسپانیایی را به منچستریونایتد آورد.

البته در صورتی که فان خال از کار برکنار شود، رایان گیگز به طور موقت هدایت منچستر را بر عهده خواهد گرفت. این سناریو زمانی که دیوید مویس در رأس کار منچستر بود نیز اتفاق افتاد و گیگز جانشین موقت مویس شد تا فان خال به عنوان سرمربی انتهاب شود.

لوئیس فان خال هلندی پیش از این تایید کرده بود منچستریونایتد آخرین تیمی است که او هدایت آن را بر عهده گرفته است و بعد از رفتن از این تیم از دنیای مربیگری خداحافظی خواهد کرد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس