کد خبر 507963
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۲

ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی معتقد است که موفقیت غیرمنتظره لسترسیتی در فصل جاری، بیش از هر چیزی نتیجه تلاش های مربی این تیم، کلودیو رانیری است.

به گزارش مشرق، تیم های چلسی و لستر، فردا از هفته شانزدهم لیگ برتر در زمین لستر به مصاف هم خواهند رفت. شرایط دو تیم کاملا متفاوت است. چلسی در رده 14 و لستر در رده دوم لیگ برتر (با یک بازی کمتر از سیتی) قرار دارد که در نوع خود عجیب است.

بسیاری، 14 گل جیمی واردی برای لستر را دلیل اصلی موفقیت این تیم می دانند ولی مورینیو معتقد است که بخش مهم تمجیدها از لستر باید متوجه مربی ایتالیایی این تیم، کلودیو رانیری باشد.

او در نشست خبری امروز خود گفت:" رانیری شایسته هرگونه تعریف و تمجیدی است. وقتی تیمی شکست می خورد، تقصیرها متوجه مربی می شود و در زمان پیروزی ها، همه از بازیکنان یاد می کنند. لطفا به اهمیت کاری که رانیری انجام داده توجه کرده و چنانچه شایسته است از او تقدیر کنید. او بیش از واردی، لیاقت تمجید را دارد.

در حال حاضر و با توجه به موقعیت لستر، سه سرنوشت مختلف در انتظار این تیم است. یا قهرمان لیگ برتر شده که تاریخی خواهد بود یا جزو 4 تیم شده و به لیگ قهرمانان راه می باید که موفقیتی بس عظیم است و یا در بدترین حالت، جزو شش تیم شده و به لیگ اروپا خواهد رفت که بازهم قابل ستایش است."
منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس