کد خبر 506036
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۳

مسئول بسیج دانشجویی واحد علوم و تحقیقات گفت: امروز قرار بود برنامه‌ای با حضور زاکانی برگزار کنیم که اجازه برگزاری برنامه را ندادند و دفتر بسیج دانشجویی را نیز مسئولان بستند.

 به گزارش مشرق، مصطفی ابراهیمی مسئول بسیج دانشجویی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد، با اشاره به درگیری تعدادی از حراست دانشگاه آزاد با اعضای بسیج دانشجویی، گفت: ما امروز قرار بود برنامه‌ای را به مناسبت روز دانشجو با عنوان « بررسی مافیای قدرت و ثروت در دانشگاه آزاد» با حضور علیرضا زاکانی برگزار کنیم که از برگزاری آن جلوگیری شد.

وی افزود: مسئولان فضای امنیتی شدیدی را در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد حاکم کرده‌اند، حراست به اعضای بسیج دانشجویی اجازه ورود به دانشگاه و دانشکده علوم انسانی را نمی‌دهد. وقتی خواستیم وارد دفتر بسیج دانشجویی شویم ما را کتک زدند و به ما و خانم‌های عضو تشکل ما توهین کردند.

این فعال دانشجویی گفت: دفتر بسیج دانشجویی که محل برگزاری جلسات تشکیلاتی این تشکل دانشجویی است و قرار بود امروز نشستی در آن برگزار شود بسته شده و اجازه ورود زاکانی به دانشگاه را ندادند.

وی تاکید کرد: این رفتار شائبه وجود مافیای قدرت و ثروت را در این دانشگاه دوبرابر می‌کند. ما هم تا زمانی که میرزاده و عباسپور به این مشکل رسیدگی نکنند به اعتراض خود ادامه خواهیم داد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۷
    0 0
    میترسن زاکانی پته شونو بریزه رو آب خخخخخ
  • بی طرف ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۷
    0 0
    معلوم شد انها هم اگر بخواهند میتونند مثل شما باشند.
  • ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۷
    0 0
    نظرت خیلی بی طرفانه بود وطن فروش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس