زنان و دختران بی‌اطلاع و ناآگاه فعال در شبکه‌های اجتماعی، قربانی فرصت‌طلبی سوءاستفاده کنندگان می‌شوند.

به گزارش مشرق، داغ شدن تب استفاده جوانان از شبکه‌های اجتماعی سوء استفاده کنندگان را نیز بر آن داشت تا خود را از این اقبال عمومی بی‌نصیب نگذارند، بر این اساس فروش صفحات اینستاگرام با تعداد فالوورهای بالا به صورت یک بازار سیاه در صفحات مجازی به راه افتاده است.

مزیت اصلی صفحاتی که برای فروش گذاشته می‌شود بر تعداد مخاطبین صفحه (فالوورها) است، براین اساس هر صفحه متناسب با فالوورهایی که دارد قیمت گذاری می‌شود و زنان و دخترانی که پیش از این تصاویر خود را بمنظور عقب نماندن از ماراتن عکس‌های آتلیه‌ای در صفحات شخصی خود منتشر کردند،‌ کوتاه‌ترین مسیر را پیش‌روی این سوء استفاده کنندگان می‌گذارند؛ چرا که تصاویر آنها بمنظور بالابردن تعداد فالوور از سوی صفحات غیراخلاقی منتشر و سپس برای فروش گذاشته می‌شود.

 بازار سیاه در اینستاگرام با عکس‌های دختران +تصاویر

بازار سیاه در اینستاگرام با عکس‌های دختران +تصاویر

*هر یک هزار فالوور 20 هزار تومان

اما نکته قابل تأمل در این میان چگونگی فعالیت فروشندگان این صفحات است، در ادامه متن گفت‌وگو خبرنگار فضای مجازی خبرگزاری فارس با یکی از فروشندگان این صفحات را می‌خوانید:

بازار سیاه در اینستاگرام با عکس‌های دختران +تصاویر

در این پرسش و پاسخ یکی از فروشندگان نرخ فروش هر صفحه را براساس هر یک هزار فالوور، 20 هزار تومان بیان و آدرس صفحاتی که برای فروش آماده است را اعلام می‌کند.

 در زیر تصویری از صفحه‌هایی را مشاهده می‌کنید که برای فروش معرفی شدند؛ در این صفحه‌های غیراخلاقی از تصاویر زنان و دخترانی استفاده شده است که پیش از این بدون هیچ قیدی تصاویرشان توسط خود آنها تنها با هدف سرگرمی در صفحات شخصی‌شان منتشر شده بوده است.

گردانندگان این صفحات برای افزایش فالوور و به تناسب افزایش قیمت‌ صفحات اقدام به درج مطالب غیراخلاقی در کنار این تصاویر می‌کنند و بدین صورت زنان و دختران بی‌اطلاع و ناآگاه فعال در شبکه‌های اجتماعی قربانی فرصت‌طلبی سوءاستفاده کنندگان می‌شوند.

بازار سیاه در اینستاگرام با عکس‌های دختران +تصاویر
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۳:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۶
    3 0
    آدم حس میکنه برغیرتی تو ایران اپیدمی شده یا داره میشه!...
  • ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۶
    3 0
    افرادی که عکساشونو درملاء عام میزارن از همه ی خلافا با خبرن ولی خودشونو به نفهمی میزنن پس هر اتفاقی براشون بیفته در اوج درکشون بوده ..
  • ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۶
    3 0
    آدم حس میکنه برغیرتی تو ایران اپیدمی شده یا داره میشه!...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس