ثبت درخواست نقل و انتقال دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در نیمسال دوم سال تحصیلی 95-94 آغاز و تا پایان آذر ماه ادامه خواهد داشت.

 به گزارش مشرق، براساس اطلاعات مندرج در سامانه نقل و انتقالات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، دانشجویان متقاضی در این سال تحصیلی می‌توانند ضمن مراجعه به سامانه نقل و انتقالات دانشجویی از تاریخ94/09/15 تا پایان روز 94/09/30 طبق ضوابط و آیین نامه نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

 سامانه درخواست نقل و انتقالات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی برای دانشجویان مشغول به تحصیل در نیمسال دوم سال تحصیلی 95-94 باز می شود.

دانشجویان متقاضی می‌توانند با مراجعه به سامانه نقل و انتقالات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی از ضوابط و آیین نامه نقل و انتقال دانشجو مطلع شوند.

براساس آنچه که در سامانه نقل و انتقلات دانشجویی آمده است، امکان ثبت درخواست پذیرفته شدگان نیمسال دوم 94-95 وجود ندارد.

همچنین ثبت درخواست انتقالی دانشجویان دوره دکتری تخصصی به استثناء متقاضیان واجد شرایط ماده 2 (شاهد و ایثارگران) ممنوع است و نقل و انتقال دانشجویان دوره دکتری تخصصی پژوهش محور نیز در کلیه مواد آیین نامه امکان پذیر نخواهد بود.علاوه بر این امکان ثبت درخواست دانشجویان واحدهای بین الملل و برون مرزی طبق آیین نامه وجود ندارد.

لازم به ذکر است که انتقال دانشجو در تمامی مواد آیین نامه در نیمسال آخر تحصیلی وجود ندارد. علاوه بر این نقل و انتقال از واحد الکترونیک به سایر واحدهای دانشگاهی نیز ممنوع است.

همچنین دانشجویانی که در رشته‌های پزشکی واحد بین المللی کیش و قشم و رشته دندانپزشکی واحد بین المللی کیش مشغول به تحصیل هستند امکان انتقال یا میهمانی آنها به شهرهای دیگر وجود ندارد.
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس