کد خبر 503767
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱

مدافع تیم فوتبال بارسلونا باشگاه رئال مادرید را به خاطر اشتباه بزرگی که در میدان دادن به یک بازیکن محروم در جام حذفی اسپانیا مرتکب شد، مسخره کرد.

به گزارش مشرق، اتفاق جنجالی که بامداد امروز (پنجشنبه) در بازی خارج از خانه رئال مادرید برابر کادیس دسته سومی در دور رفت از مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اسپانیا رخ داد، بهانه‌ای خوبی برای یکی از دشمنان بزرگ کهکشانی شد تا به رقیب دیرینه تیمش بخندد.

جرارد پیکه، دفاع وسط تیم فوتبال بارسلونا که بیش از یک بار گفته است ناکامی‌های رئال مادرید او را خوشحال می‌کند، از کهکشانی‌ها و هواداران‌شان به خاطر هو کردن او در ال‌کلاسیکوی اخیر انتقام تلخی گرفت و آنها را به خاطر گافی که مرتکب شده‌‌اند، دست انداخت.

رئال در بازی برابر کادیس اگرچه 3 بر یک برد، اما به خاطر میدان دادن به دنیس چریشفی که از حضور در این بازی محروم بود، نه تنها ممکن است نتیجه را 3 بر صفر به میزبان دسته سومی‌اش واگذار کند، بلکه احتمال دارد که از جام حذفی کنار گذاشته شود.

بعد از این ماجرا بود که جرارد پیکه در صفحه شخصی‌اش در یکی از شبکه‌های اجتماعی پیامی گذاشت و در آن به رئالی‌ها به خاطر اشتباه‌شان خندید.

پیکه دوباره رئالی‌ها را به سخره گرفت +عکس
طبق اعلام امیلیانو بوتراگوئنو، مدیر روابط عمومی باشگاه رئال مادرید، حکم انضباطی فدراسیون فوتبال اسپانیا در خصوص اشتباه کهکشانی‌‌ها فردا (جمعه) اعلام می‌شود.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • گیل مرد ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۲
    0 0
    پیکه دیگه بسه تمومشکن وگرنه ...
  • سام ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۲
    0 0
    پیکه حاله ادمو بهم میزنی ...هیچی هم جز سوتی بلد نیستی .....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس