کد خبر 503179
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۵

مهاجم تیم فوتبال بایرن مونیخ رکوردهای عجیب و ماندگاری را از خود برجای گذاشت که در کتاب رکوردهای جهان هم به ثبت رسیده است.

به گزارش مشرق، روبرت لواندوفسکی بازیکن لهستانی باشگاه بایرن مونیخ با به ثمر رساندن 5 گل در بازی تیمش مقابل وولفسبورگ در ماه سپتامبر که با برد 1-5 باواریایی ها به پایان رسید، نام خودش را در کتاب رکوردهای گینس ثبت کرد.

این برد درشرایطی رقم خورد که بایرن در نیمه اول 0-1 از حریفش عقب بود و پپ گواردیولا لواندوفسکی را به زمین فرستاد و با ورود او به زمین، نتیجه به نحو دیگری رقم خورد و او توانست تا با زدن 5 گل تیمش را به پیروزی برساند. عملکرد درخشان او در آن بازی با سیل تمجیدها روبرو شد و حالا رکورد گلزنی او درکتاب گینس ثبت شده است.

رکوردهای عجیب مهاجم سرشناس فوتبال
او حالا رکورد دار سریع ترین هت تریک، سریعترین زننده 4 گل در یک بازی و سریعترین زننده 5 گل در یک بازی است و درعین حال رکورد زدن بیشترین گل به عنوان یارتعویضی را نیز به نام خودش ثبت کرده است. لواندوفسکی با وجود فصل درخشانی که پشت سرمی گذارد، در جدول گلزنان این فصل بوندس لیگای آلمان نامش را بعد از پیر امریک آئوبامیانگ می بیند وتابه اینجای فصل 14 گل برای باواریایی ها به ثمر رسانده.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس