با حضور فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) در منطقه پدافند هوایی جنوب شرق، عملیات قطع ارتباط در سایت موشکی هاگ و مقابله با حمله احتمالی موشک‌های کروز با استفاده از اطلاعات دریافتی از منابع فاشا صورت گرفت.

به گزارش مشرق، امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) با حضور در منطقه پدافند هوایی جنوب شرق از گروه پدافند هوایی بندرعباس، ایستگاه رادار مکران، ایستگاه رادار جاسک و مواضع پدافندی بندر لنگه و جزایر تنب بزرگ و کوچک، سیری و ابوموسی بازدید کرد.

اسماعیلی در این بازدید ردگیری حقیقی سامانه ارتفاع بلند S200، انجام فایرینگ چک سامانه ارتفاع متوسط مرصاد و ایجاد وضعیت رزمی واقعی در یگان‌های پدافندی منطقه پدافند هوایی جنوب شرق را مورد ارزیابی عملیاتی قرار داد.

بنابراین گزارش انجام عملیات قطع ارتباط در سایت موشکی هاگ، مقابله با حمله احتمالی موشک‌های کروز با استفاده از اطلاعات دریافتی از منابع فاشا و همچنین بازدید از مواضع دیده‌بانی سایت مکران از دیگر اقدامات انجام شده در جریان سفر فرمانده قرارگاه پدافند هوایی به منطقه پدافندی جنوب شرق کشور بود.

امیر اسماعیلی در پایان بازدید از منطقه پدافند هوایی جنوب شرق کشور ضمن مثبت ارزیابی کردن آمادگی مواضع پدافندی این منطقه گفت: قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) برای مقابله با تهدیدات روز، خود را آماده می‌کند و باید مداوم در حالت تمرین، آموزش و آمادگی صد درصدی برای حفاظت از مرزهای هوایی کشور باشد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • پسر ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۹
    0 0
    امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) با حضور در منطقه پدافند هوایی جنوب شرق از گروه پدافند هوایی بندرعباس، ایستگاه رادار مکران، ایستگاه رادار جاسک و مواضع پدافندی بندر لنگه و جزایر تنب بزرگ و کوچک، سیری و ابوموسی بازدید کرد. آفرین بر امیر در سفر به تنب ها و ابوموسی چشم کشورک امارات کور کردی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس