داستان فیلم جذاب مهرداد خوشبخت با بازی داریوش فرهنگ درباره پارسا یاور فیلمساز جوانی است که پدرش به عنوان ناخدا در یک نفتکش نیروی دریایی عازم خلیج عدن است.او برای فیلمبرداری از انتقال نفت توسط یک نفتکش به کشورهای خارجی به همراه دستیار خود سوار کشتی می‌شود. ناخدا یاور که به خاطر مقتضیات شغلی اکثر اوقات در خانه نبوده رابطه صمیمانه ای با پارسا ندارد.

گروه فرهنگی مشرق - داریوش فرهنگ ،فیلمنامه نویس و کارگردان سینما که طی سالهای اخیر نقش های بسیار متفاوتی را ایفا کرده است بار دیگر لباس نظامی بر تن کرد. فرهنگ که معمولا بارها نقش پلیس ایفا کرده و از درخشش او در سریال آمین نگذشته است اینبار در فیلم تلویزیونی «تا مدار صفر درجه» به کارگردانی مهرداد خوشبخت،در نقش ناخدای نیروی دریایی ظاهر شده است.


داریوش فرهنگ ناخدای نیروی دریایی می شود

 این تله فیلم تلویزیونی رو  جمعه 6 آذر ‌ماه ساعت 16:00 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.داستان فیلم جذاب مهرداد خوشبخت با بازی داریوش فرهنگ درباره پارسا یاور فیلمساز جوانی است که پدرش به عنوان ناخدا در یک نفتکش نیروی دریایی عازم خلیج عدن است.او برای فیلمبرداری از انتقال نفت توسط یک نفتکش به کشورهای خارجی به همراه دستیار خود سوار کشتی می‌شود. ناخدا یاور که به خاطر مقتضیات شغلی اکثر اوقات در خانه نبوده رابطه صمیمانه ای با پارسا ندارد.

داریوش فرهنگ ناخدای نیروی دریایی شد +عکس 

مدتی پس از حرکت کشتی و ورود به آبهای آزاد دزدان دریایی به نفتکش حمله می کنند. آنها پرسا و دستیارش را گروگان گرفته و از ناخدا یاور می خواهند که با سران نیروی دریایی تماس گرفته و از آنها تقاضای پول نماید.

داریوش فرهنگ ناخدای نیروی دریایی شد +عکس

ناخدا یاور که جان فرزندش را در خطر می بیند با مراجع ذیصلاح تماس می گیرد. عاقبت پس از تهدید و هشدارهای زیادی که بین دزدان دریایی و ناخدا یاور و تیم او صورت می گیرد پول آماده شده و ناخدا به عنوان مذاکره کننده از ایران وارد عمل می شود و ... .  فیلم تا مدار صفر درجه مهرداد خوشبخت پیشنهاد هیجان انگیز آخر هفته مشرق است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • کاپیتان ۲۳:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۵
    0 0
    چقدر از این دریادار سیاری خوشم میاد/ خیلی مرده دمش گرم آخه کار نیرو دریایی هم واقعا" سخته من خودم هوافضا میخونم امّا واقعا" کار تو نیروی دریایی از نیروی هوایی هم سنگین تره
  • کاپیتان ۰۲:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۶
    0 0
    مشرق ابله! حوصله نداری نظر ها رو بررسی کنی خب قسمت نظرات رو ببند چرا الکی منتشر نمیکنی که وقت ما تلف بشه؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس