کد خبر 50052
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۰ - ۰۸:۵۷

این بنده ی خدا به محض شنیدن ابیات مربوط به شهید سید عبدالرضا موسوی ، با توهمی که ان شاءالله فقط از سر ذوق و شوق بوده ، مچ گیری تاریخی خود را رسانه ای می کند و نتیجه می شود آن چه می بینید:

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق ، سید محمد علی جهان آرا و دکتر سید عبدالرضا موسوی ، از موسسین سپاه خرمشهر به شمار می روند و هردو در جریان مقاومتِ یک ماهه خرمشهر در برابر ارتش بعثی عراق ، از نقش آفرینانِ اصلی بودند. پس از سقوط خرمشهر ، سید محمد علی جهان آرا به فرماندهی سپاه منطقه 8 کشوری منصوب شد و به همین دلیل فرماندهی سپاه خرمشهر ، به جانشینِ او یعنی سید عبدالرضا موسوی سپرده شد.

سید محمد علی جهان آرا حدود 8 ماه پیش از آزادی خرمشهر به شهادت رسید اما سید عبدالرضا موسوی ، این سعادت را پیدا کرد که در عملیات بیت المقدس حاضر شود و با سازماندهی رزمندگان خوزستانی در تبپ 22 بدر ، در مقام فرماندهیِ این تیپ برای آزادی شهرش نبرد کند اما تنها دو هفته پیش از آزادی خرمشهر ، شربت شهادت نوشید.

یک سال پس از آزادی خرمشهر ، مداح جوانی از اهالی خرمشهر ،به نام غلامعلی کویتی پور به مناسبت سالگرد سوم خرداد ، نوحه ای را در مسجد جامع خرمشهر خواند که نه تنها وی را به یکی از محبوب ترین مداحان سال های دفاع مقدس تبدیل نمود بلکه همان نوحه در آینده تبدیل به یکی از آثار ملی ابران گردید.

ممد نبودی ببینی

شهر آزاد گشته

خون یارانت

پر ثمر گشته

آه و واویلا

کو جهان آرا؟

نور دو چشمانِ شهر ما

امیدم گشته نا امید

بعد از هجر تو
یاران می آیند

اندر پی تو

موسوی آمد پی تو

استقبالش کن
بر کوی رضوان

تو مهمانش کن

چند روز پیش ، سایت های وابسته به حامیان جنبش سبز ، خصوصا سایت متوهم بالاترین ، در اقدامی عجیب و حیرت انگیز ، خبر از مچ گیری بزرگی دادند و با آب و تاب فراوان ، اکتشاف خود را به رخ کشیدند.

ماجرا از این قرار بود که به دنبال پخش نوحه معروف «کویتی پور» در ایام سالگرد آزاد سازی خرمشهر(که طی دو روز حداقل بیست بار از تمام شبکه های خبری پخش گردید)یکی از سبزینه ها ، احتمالا به دلیل خستگی از برنامه های ماهواره ، سری هم به تلویزیون جمهوری اسلامی زده و از قضا با نماهنگ «ممد نبودی ببینی»  مواجه می شود.

این بنده ی خدا به محض شنیدن ابیات مربوط به شهید سید عبدالرضا موسوی ، با توهمی که ان شاءالله فقط از سر ذوق و شوق بوده ، مچ گیری تاریخی خود را رسانه ای می کند و داستانی خلق الساعه هم ضمیمه ی آن می نماید و نتیجه می شود آن چه می بینید:

 

سایت بالاترین هم مطابق معمول ، بازی خورده و برگ زرین دیگری را به توهم پراکنی های تاریخی خود اضافه می نماید:

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس