به منظور ترویج فرهنگ عاشورایی با همت ناشران عاشورایی بیش از ۶۰ هزار کتاب در مسیر پیاده روی اربعین در دسترس زائران حسینی قرار خواهد گرفت.

 به گزارش مشرق، در زیارت اربعین امسال، طرح نذر کتاب، به همت ناشران معارف حسینی و به منظور ترویج فرهنگ عاشورا و کتابخوانی در مسیر پیاده‌روی اربعین کتاب‌هایی در اختیار زائرین سیدالشهدا قرار خواهد گرفت.

این طرح با هدف ترویج فرهنگ عاشورایی و ترویج کتاب‌خوانی برای گروه‌های سنی کودکان و بزرگسالان برگزار می‌شود. در این طرح، به همت ناشران معارف حسینی، بیش از شصت‌هزار کتاب در زبان‌های عربی، انگلیسی، فرانسه و فارسی و در موضوعات مختلف مرتبط با فرهنگ عاشورا و همچنین کتاب کودک، تدارک دیده شده است که این کتاب‌ها در پنج موکب در مسیر پیاده‌روی نجف تا کربلا در قالب کتاب‌خانه‌هایی در اختیار زائران عزیز قرار می‌گیرد.

این کتاب‌ها در محل‌های عمدۀ بیتوتۀ زائران حسینی از کشورهای مختلف قرار خواهند گرفت و زائران می‌توانند در زمان بیتوته در این موکب‌ها از این کتاب‌ها استفاده کنند.

بر اساس این گزارش، بخش بسیار زیادی از این کتاب‌ها که شامل کتاب‌های کودک نیز می‌شود، به‌صورت اهدایی در اختیار زائران عزیز قرار خواهد گرفت.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس