کد خبر 499293
تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۴ - ۰۴:۴۰

یک فرمانده گروه تروریستی داعش در درگیری مسلحانه با نیروهای امنیتی روسیه در منطقه قفقاز این کشور به هلاکت رسید.

به گزارش مشرق، این درگیری مسلحانه عصر یکشنبه در یک منطقه جنگلی در جمهوری «کاباردینو بالکاریا» در منطقه قفقاز روسیه رخ داد و ماموران وزارت کشور و سازمان امنیت فدرال روسیه «یوری بیتسویف» فرمانده گروه تروریست های داعشی و 2 نفر دیگر از اعضای این گروه را به قتل رساندند.

بر اساس اطلاعات خبرگزاری اینترفاکس، «بیتسویف» از دو هفته پیش و به دنبال قتل فرمانده سابق داعش در حومه نالچیک مرکز جمهوری کاباردینو بالکاریا، فرماندهی این گروه را برعهده گرفت.

این افراد در جریان تحقیق و بازرسی یک خودرو مشکوک توسط ماموران امنیتی هدف تیراندازی قرار گرفتند.

پیش از ظهر روز یکشنبه در حومه نالچیک هم 11 تروریست وابسته به گروه داعش در درگیری با نیروهای امنیتی روسیه کشته شدند.
بر اساس اطلاعات کمیته ملی ضدتروریستی روسیه، ماموران در حال گشت زنی امنیتی نزدیک نالچیک موفق شدند یک پناهگاه با 11 تروریست را کشف کنند که در جریان درگیری مسلحانه تمامی تروریست ها کشته شدند.

منطقه قفقاز روسیه در یک سال اخیر نسبتا آرام بوده و به ندرت در این منطقه درگیری های مسلحانه رخ داده است.

براساس آمارها، حدود 2 هزار روسی که بیشتر از منطقه قفقاز و به ویژه چچن هستند، به گروه های تروریستی در عراق و سوریه پیوسته اند. سازمان های امنیتی روسیه نیز برای جلوگیری از بازگشت تروریست ها، تدابیر ویژه ای اتخاذ کرده اند. به دنبال این اقدامات تاکنون چندین نفر از آنان از جمله دو زن داعشی بازداشت شده اند.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حقگو ۰۷:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
    0 0
    فرق آل سعود با ایران در تفاوت هایی مثل این مطلب روشن می شود. ایران نهضت مقاومتی بنام حزب ال.. را حمایت می کند که از تمامیت ارضی کشورش لبنان و مردم فلسطین حمایت می کند آل سعود گروهکی بنام مقاومت در روسیه مردم داغستان را به داعش تبدیل کرد که امروز همه دنیا از آنها متنفرند اگر کسی اهل نشانه شناسی باشد حق و باطل مانند روز از شب پیدا است ولی متاسفانه کور دلان حتی نمی توانند تفاوت روز از شب را درک کنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس