همایش سراسری «جا مانده از اربعین» به همت بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی با بدرقه صدها نفر از دانشجویان کاروان‌های دانشجویی راهیان کربلا یکشنبه اول آذرماه برگزار می‌شود.

به گزارش مشرق،  همایش سراسری «جا مانده از اربعین» به همت بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی و به منظور گرامیداشت مقام حضرت رقیه(س) با بدرقه صدها نفر از دانشجویان کاروان‌های دانشجویی راهیان کربلا یکشنبه اول آذرماه برگزار می‌شود.

در این مراسم معنوی که مرتضی یراق بافان اجرایش را بر عهده دارد، حجت الاسلام و المسلمین حاج علی سرلک در موضوع اخلاق عملی زائرین، شرایط و اهمیت حضور جوانان در مراسم پیاده روی اربعین، آداب زیارت و چگونگی بهره مندی بیشتر زائرین سخنرانی می‌کند.

گروه تواشیح بقیة‌ الله تهران به اجرای برنامه می‌پردازد، حسین الهام شاعر جوان کشورمان به شعرخوانی اشعار آئینی‌اش می‌پردازد و در نهایت حاج روح الله بهمنی زائران را آماده

شرکت در این مراسم معنوی و تجمع میلیونی می‌کند و برای آنان که جا مانده‌اند از فراق کربلا می‌خواند.

این برنامه که به همت بسیج دانشجویی برگزار می‌شود پذیرای همه دانشجویان زائر اربعین است، همچنین به منظور تسلی به شیفتگان ساحت سید الشهدا که داغ نرفتن بر دل دارند و از قافله اربعین جا مانده‌اند، حضور برای عموم دانشجویان بلا مانع است.

این همایش در دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه علامه طباطبایی اتوبان شهید چمران، پل مدیریت، خیابان علامه جنوبی برگزار می‌شود.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس