کد خبر 497924
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۸

ارتش سوریه روز پنجشنبه در ادامه پیشروی های خود در حلب، خسارت های سنگینی به تروریست های مستقر در این منطقه وارد کرد.

به گزارش مشرق، یک مقام نظامی اعلام کرد، یگانی از ارتش به اماکن تجمع تروریست های داعش در شهر الباب واقع در حومه شمال شرقی حلب، حمله و آنها را منهدم کرد.
این منبع نظامی که اشاره ای به نامش نشده است، افزود: نیروهای ارتش همچنین در عملیاتی علیه مواضع تروریست ها در روستای العامریه در حومه جنوبی حلب، تجهیزات و مهمات نظامی آنها را در هم کوبیدند.
به گفته این منبع، در عملیات دقیق نیروهای ارتش سوریه در حومه جنوب غربی ، همه عناصر تروریستی وابسته به گروهک «لواء الحریه الاسلامیه» نیز به همراه سرکرده آنها کشته شدند.
گروه های تروریستی سه شنبه گذشته به کشته شدن «احمد محی الدین عمرو » فرمانده نظامی گروهک لواء الحریه الاسلامیه به همراه پنج تروریست دیگر اعتراف کرده بودند.
یک مقام نظامی دیگر سوریه امروز (پنجشنبه) اعلام کرد، نیروی هوایی این کشور تجهیزات و تسلیحات نظامی تروریست های داعش را در اطراف منطقه مهین، دیر حافر، تل اجمر و کباره در حومه های حمص و حلب هدف قرار داده است.
بمب افکن های روسیه روز گذشته (چهارشنبه) در 24 ساعت، 206 هدف تروریست ها را در مناطق مختلف سوریه بمباران و خسارات و تلفات جانی سنگینی به تروریست ها وارد کردند.
روسیه در چارچوب قراردادهای همکاری نظامی خود با سوریه، از هفتم مهرماه حدود 50 فروند جنگنده سوخو، بالگردهای رزمی و مجموعه ای از رزمناوها، ناو تجسسی و همچنین پهپادها را در خاک این کشور برای مبارزه علیه تروریست ها به کار گرفته و تاکنون بیش از سه هزار و 500 هدف را نابود کرده است.
آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان، ترکیه، قطر، کویت و عربستان از پنج سال پیش با هدف سرنگونی حکومت «بشار اسد» برنامه جذب و اعزام تروریست های افراطی از سراسر جهان به سوریه و همچنین سازماندهی و تقویت گروه های تروریستی از جمله جبهه النصره و داعش را آغاز کردند و براساس تازه ترین گزارش سازمان امنیت فدرال روسیه، 30 هزار تروریست از 100 کشور در صفوف تروریست ها در عراق و سوریه می جنگند.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • فرهاد ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۸
    0 0
    قانون الهی دنیا اینست که در نهایت حق پیروز است همانگونه که امام خمینی گفت ما چه بکشیم و چه کشته شویم پیروزیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس