وزیرسابق وزارت امنیت داخلی آمریکا دریک اعتراف صریح اعلام کرد برغم فعالیت های تروریستی گروهک منافقین، واشنگتن همواره به دلیل بی خطر بودن انها برای منافع امریکا، ازاین گروهک حمایت همه جانبه کرده است.

به گزارش مشرق، 'تام ریدج' وزیر سابق امنیت داخلی آمریکا، درمصاحبه تلویزیونی با وال استریت ژورنال، ازاعطای تعهدات کتبی امریکا به اعضای این گروه تروریستی پرده برداشت و گفت: دولت امریکا به اعضای این گروهک امان نامه ای مبنی بر حفظ امنیت جانی را داده است.

وی در ادامه افشا کرد که این گروهک در ازای به اجرا درآوردن برخی خواسته های امریکا موفق شده بود مصونیت وحمایت ازاعضای خود را از امریکا دریافت کند.

وی افزود: متاسفانه برغم این تعهدات، نیروهای عراقی بویژه جیش المختار توانسته اند 5 بار به اردوگاه های محل استقراراعضای این گروهک حمله کنند.

پیش از این خبرگزاری رویترز گزارش داده بود که حدود 15 راکت روز پنجشنبه هفتم آبان ماه به نزدیکی کمپ لیبرتی، محل اسکان اعضای گروهک تروریستی منافقین در جنب فرودگاه بین المللی بغداد اصابت کرد و برخی منابع خبری از جمله منافقین نیز از هلاکت حسین ابریشمچی ازسرکردگان این گروهک خبر دادند.

وزیر سابق امنیت داخلی آمریکا در ادامه خاطرنشان کرد، ژنرال های آمریکایی و برخی از مقامات ارشد سیاسی این کشور به نمایندگی ازدولت آمریکا با اعطای امان نامه به گروه منافقین، صراحتا حمایت همه جانبه از این گروهک را بر عهده گرفتند.

وی دلیل خلف وعده امریکایی ها درعدم حمایت جدی از منافقین را به دلیل حساسیت مذاکرات هسته ای آمریکا و دیگر قدرت ها با ایران دانست و گفت: امریکا تعهدات خود مبنی برحفظ جان اعضای این گروهک را زیرپا گذاشته و تنها تاکنون نظاره گر بوده است.

حمایت امریکایی ها ازچنین گروهکی با این سوابق، خارج کردن نام آنها از لیست تروریستی واجازه فعالیت به آنها به طور رسمی در خاک این کشور، چهره دوگانه و نفاق دولتمردان امریکایی را برملا می‌کند و نشان می‌دهد آنها خودشان تروریست پرور هستند.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • یک ایرانی ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
    0 0
    بازهم سلام طبق گفته امام خمینی ره آمریکا و سران فاسد ان غلط کرده اند خودشان در سراسر دنیا به کمک نوچه هایشان چون آل سعود و اسرائیل و داعش و ... سایر وابستگان شان و عمال شان مثل یک اب خوردن ادم می کشند و بعدهم دم از حقوق بشر می زنند احتمالا از نوع آمریکائیش پس مرگ بر امریکا آل سعود ، اسرائیل غاصب و سایر همپالگی هایشان
  • مهماندار هواپیما ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
    0 0
    امریکا غیر قابل اعتماد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس