کد خبر 493756
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱

رئیس کمیته داوران فدارسیون فوتبال گفت: 8 نفر از داوران ما به دلیل قضاوت‌هایی که در خارج از کشور داشتند در کلاس‌ها حضور پیدا نکردند و جهانبازی هم برایش مشکل پیش آمد و شرکت نکرد.

به گزارش مشرق، فریدون اصفهانیان در خصوص کلاس توجیهی داوری که توسط کمیته داوران فدراسیون فوتبال برگزار شد، گفت: بیشتر داوران خوب را برای حضور در این کلاس انتخاب کرده‌ایم. البته 8 نفر از داوران ما به دلیل قضاوت‌هایی که در خارج از کشور داشتند در این کلاس‌ها حضور پیدا نکردند، ضمن اینکه جهانبازی گفت مشکلی برایش پیش آمده و نمی‌تواند در این دوره شرکت کند.

رئیس کمیته داوران در خصوص ناراحتی برخی از داوران به دلیل اسکان نامناسبی که پیش از آغاز کلاس توجیهی داشته‌اند و اینکه هر 8 داور در یک اتاق بودند، اظهار داشت: قطعا ما این موضوع را بررسی می‌کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که مدرسان این کلاس توجیهی از چه کشورهایی هستند، خاطرنشان کردند: دو مدرس عربستانی و ژاپنی مسئولیت تدریس در این کلاس را برعهده دارند.

اصفهانیان در پاسخ به این پرسش که جهانبازی برای اشتباهی که در قضاوت دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ذوب‌آهن داشته چند جلسه محروم می‌شود، گفت: ما محرومیت داوران از جمله جهانبازی را اعلام نمی‌کنیم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس