مدیرکل حج و زیارت خوزستان از برپایی بیش از ۱۶۰ موکب به منظور خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی در مسیرهای منتهی به دو مرز شلمچه و چذابه خبر داد.

به گزارش مشرق، ناصر حویزاوی مدیرکل حج و زیارت خوزستان اظهار کرد: با توجه به استقبال مردم برای راه‌اندازی موکب، در حال حاضر از اهواز تا پایانه مرزی چذابه بیش از 102 موکب در این مسیر مستقر شده است.

وی با بیان این‌که در حال حاضر دیگر زمین برای ایجاد موکب در مسیر پیاده‌روی اربعین وجود ندارد، افزود: اهالی خرمشهر با 40 موکب و شهرهای آبادان، ماهشهر، شادگان و تهران با 20 موکب رسمی به زائران خدمت می‌کنند. این تعداد موکب در مسیر بعد از روستای پل نو تا نقطه صفر مرزی شلمچه مستقر شده‌اند.

حویزاوی با بیان اینکه همچنان تعداد زیادی متقاضی راه‌اندازی موکب وجود دارد، عنوان کرد: با هماهنگی فرماندار و امام جمعه خرمشهر همه حسینیه‌های خرمشهر به عنوان اماکن پذیرایی از زائران آماده شده‌اند.

مدیر حج و زیارت خوزستان عنوان کرد: بیش از 1000 نفر از کارگزاران حج و زیارت خوزستان در کمیته‌های اسکان، تغذیه و اعزام سامان‌دهی‌ شده‌اند و مدیریت حج و زیارت استان نیز آماده صدور ویزای اضطراری در سوسنگرد و خرمشهر است.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس