کد خبر 493526
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۰۴:۵۵

منابع عراقی از نقل مکان سرکرده تروریست های داعش از سوریه به منطقه ای در موصل عراق خبر دادند.

به گزارش مشرق به نقل از سومریه نیوز، یک منبع دولتی در عراق اعلام کرد: «ابوبکر البغدادی» سرکرده و خلیفه خودخوانده گروه تروریستی داعش پس از بازگشت از البوکمال سوریه وارد موصل شده است.

بر این اساس، وی به همراه شماری از سرکردگان داعش از طریق منطقه صحرایی مرزی که داعش بر آن سیطره دارد از سوریه به موصل عراق رفته است.

این منبع همچنین تاکید کرد که البغدادی از این که به صورت علنی از جایی به جای دیگر نقل مکاان کند به دلیل حملات هوایی به شدت می هراسد و پیوسته به صورت سری از مکانی به به مکان دیگر می رود.

این در حالی است که حدود دو هفته پیش منابع عراق اعلام کردند البغدادی در جریان حملات هوایی به مواضع داعش زخمی شده و برای درمان در ترکیه به سر می برد.

با این حال خبر انتقال ابوبکر بغدادی به ترکیه، با حواشی زیادی در داخل تروریست های داعش همراه بوده است. برخی اخبار رسیده در این خصوص حکایت از آن دارد که میان اعضا و به ویژه فرماندهان داعش بر سر ادامه پذیرش رهبری ابوبکر البغدادی اختلافات عدیده ای در گرفته و برخی از آنها معتقدند خروج وی در شرایط سخت فعلی که به واسطه حملات مشترک ارتش سوریه و روسیه و عملیات نیروهای مردمی و ارتش عراق برای آزادسازی الانبار وارد فاز جدیدی شده، نشان دهنده بی کفایتی و خودخواهی اوست
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    0 0
    بالاخره مرده نمرده.... هر روز یه جور خبرش میاد...
  • ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    0 0
    مشرق داری بازی میخوریا این خبرارو خودشون میدن بیرون
  • حسین ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    0 0
    حرکاتش شبیه موشه از این سوراخ به اون سوراخ فرار می کنه تا بلاخره به دام می افته
  • ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    0 0
    شايد مي بايست از واژه هايي كه بار مثبت دارند براي اين ملعون استفاده نكنيد. بنابراين بايد بنويسيد رهبر گروه تكفيري به موصل متواري شده است!!!!!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس