کد خبر 493168
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۴

دبیر کمیته حمل و نقل ستاد اربعین با اشاره به صدمات سیل اخیر به راه‌های استان ایلام گفت: از آنجا که 70 درصد زائران اربعین از جاده ایلام به مرز مهران استفاده می‌کنند، مرمت بخش‌های آسیب دیده به طور کامل انجام شد.

 به گزارش مشرق، محمد جواد عطرچیان، دبیر کمیته زیرساخت‌ها، سوخت و حمل و نقل ستاد اربعین بهسازی و مرمت مسیر‌های مورد استفاده زائران اربعین را از جمله اقدامات این کمیته بر شمرد و توضیح داد: سیل اخیر در استان‌های غربی کشور علاوه بر صدمه زدن به بخش‌های قدیمی جاده ایلام به مهران، منجر به تخریب اقدامات بهسازی و مرمت شد.

وی در خصوص اقدامات بهسازی و مرمت جاده ایلام به مهران بیان کرد: تعویض روکش آسفالت، تعریض شانه راه، کله‌گیری در جاده 120 کیلومتری ایلام به مهران انجام گرفت.

دبیر کمیته زیر ساخت‌ها، سوخت و حمل و نقل ستاد اربعین 2 بانده کردن جاده 11 کیلومتری شهر مهران تا پایانه مرزی این شهر را از دیگر اقدامات این کمیته دانست و اظهار داشت: برای هر باند رفت و برگشت دو لاین عبوری وجود دارد و روشنایی این جاده نیز تأمین شده است.

عطرچیان در پایان خاطرنشان کرد: بهسازی و مرمت مسیر سوسنگرد به چذابه و تبدیل جاده خرمشهر و شلمچه به یک بزرگراه دو طرفه و تأمین روشنایی در سایر مسیر‌های مورد استفاده زائران اربعین 94 صورت گرفته است.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس