دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی از صدور تمام مجوزهای پرواز به عتبات عالیات در اربعین حسینی خبر داد و با بیان این‌که فروش بلیت از صبح فردا آغاز می‌شود، گفت: ایرلاین‌ها فروش بلیت را از طریق دفاتر خاص انجام می‌دهند.

 به گزارش مشرق، مقصود اسعدی سامانی دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی، افزود: شرکت‌های هواپیمایی تقریبا اکثر مجوزهای مبدا، مقصد را برای پرواز به عتبات عالیات در اربعسن حسینی را دریافت کرده و در حال برنامه‌ریزی برای فروش بلیت هستند.

وی با اعلام این‌که فروش بلیت پروازهای نجف و بغداد از صبح فردا با قیمت‌های تعیین شده آغاز می‌شود، تصریح کرد: فروش بلیت از طریق مراکز تعیین شده که تا ظهر امروز در سایت انجمن شرکت‌های هواپیمایی به روز می‌شود، عرضه خواهد شد.

وی با تاکید بر این‌که سازمان هواپیمایی و ایرلاین‌های داخلی با هدف جلوگیری از سوءاستفاده، دلالی و بازار سیاه اقدام به برنامه‌ریزی برای فروش بلیت با قیمت مصوب کردند، بیان کرد: ایرلاین‌های داخلی از طریق دفاتر خاص اقدام به فروش بلیت پرواز نجف و بغداد می‌کنند.

بر اساس تصمیم سازمان هواپیمایی با موافقت شرکت‌های هواپیمایی در اربعین امسال نرخ بلیت پروازهای عتبات عالیات از 850 هزار تا 1.2 میلیون تومان تعیین شده است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس