مصطفی کواکبیان درباره حضور نیافتن تعدادی از رسانه‌ها در نمایشگاه مطبوعات گفت که این دوستان نه اصولگرا هستند و نه دعدعه‌ی صنفی دارند، آن ها فقط با موضوعات برخورد سیاسی می کنند.

به گزارش مشرق، مدیر مسئول روزنامه «مردمسالاری» که میهمان تلفنی برنامه‌ی گفت و گوی ویژه‌ی خبری بود این سخنان را در پاسخ به صحبت‌های عبدالله گنجی مدیرمسئول روزنامه جوان بیان کرد.

کواکبیان با بیان این مطللب که یکی از این روزنامه‌ها در اعتراض به دولت صفحه نخستش را سپید منتشر کرده، گفت: «اگر یکی از روزنامه‌های اصلاح‌طلب این کار را می‌کرد بدون شک توقیف می‌شد. این دوستان با برجامی مخالف بودند که مقام معظم رهبری آن را تایید کردند. دغدغه این دوستان دلواپس اصولا مسائل صنفی نیست.

او با تاکید بر بهتر شدن وضعیت مطبوعات و برگزاری نمایشگاه مطبوعات در دولت یازدهم گفت که دکتر انتظامی به عنوان معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد تلاش کرده تا نمایشگاه مطبوعات با همکاری اصناف برگزار شود و بخش خصوصی عهده دار مسئولیت ها شود.

کواکبیان افزود: «امسال ۷۰۰ رسانه در نمایشگاه مطبوعات شرکت کرده اند که بیشترین مشارکت در سال‌های اخیر بوده است.

در ادامه این بحث، عبدالله گنجی مدیرمسئول روزنامه جوان نیز گفت:‌ «نسبت دادن این چیزها از زبان آقای کواکبیان بیشتر شبیه جوک است. و وزارت امور خارجه عملکرد از عملکرد روزنامه جوان در زمینه پوشش مذاکرات و برجام رضایت داشته است.»

و کواکبیان هم اظهار داشت: این ادبیات دوستان ماست که با همین ادبیات در مورد همه چیز صحبت می کنند و می گویند حرف های من شبیه جک است. مردم صحبت های ما را می‌شنوند و خودشان قضاوت می کنند.»

مجری برنامه هم با تشبیه سخنان حسن روحانی رئیس جمهور ایران به سحنان محمود احمدی نژاد در سال ۱۳۹۱ گفت که دولت ها انگار دوست ندارند نقد شوند و موضع آن‌ها در مورد نقد شدن از سوی رسانه‌های منتقد یکی است.

کواکبیان در پاسخ گفت که ماهیت صحبت های آقای روحانی فرق داشت، ایشان در مراسم افتتاحیه گفتند که تعطیلی و توقیف آخرین مرحله باید باشد. اما در مقابل برخی از دوستان معتقدند دولت محدودیت ایجاد کرده، اما همین دوستان در روزنامه‌های‌شان رییس سازمان انرژی اتمی را بی‌غیرت خطاب کردند و هیچ برخوردی هم با آن ها نشد. آن وقت همین دوستان مدعی هستند در جمهوری اسلامی ایران ازادی بیان وجود ندارد و این خودش، بزرگترین توهین به نظام است.

منبع: خبرآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • خداپرست ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
    0 0
    آقای کواکبیان! شما که به همراه دوستان اصلاح‌طلبتان هنوز هم به تعریف مشخصی از اصلاح‌طلبی نرسیده‌اید، بهتر است روی این موضوع بیشتر کار کنید و اهداف و ماهیت جناح خودتان را مشخص نمایید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس