در پی بی دقتی صورت گرفته در بخشی از برنامه «فیتیله»، مدیر گروه کودک و نوجوان و مدیر پخش شبکه دو توبیخ و جانشین مدیر پخش و مسئول نظارت نهایی برنامه‌های شبکه ضمن توبیخ، از مسئولیت خود برکنار شد.

به گزارش مشرق، در پی بی‌دقتی صورت گرفته در بخشی از برنامه «فیتیله» روز جمعه 15 آبان ماه، محمدرضا جعفری جلوه مدیر شبکه دو سیما، طی نامه‌های جداگانه‌ای مدیر گروه کودک و نوجوان و مدیر پخش این شبکه را توبیخ و جانشین مدیر پخش و مسئول نظارت نهایی برنامه‌های شبکه را ضمن توبیخ، از مسئولیت خود برکنار کرد.

بنا بر این گزارش، جعفری‌جلوه در نامه توبیخ مدیر پخش و مدیر گروه کودک و نوجوان شبکه دو با اشاره به غفلت و بی‌دقتی صورت گرفته در برنامه فیتیله، ضمن تذکر جدی و توبیخ کتبی، به هوشیاری و مراقبت بیش از پیش آن‌ها در حوزه مدیریتی‌شان تاکید کرده است.

در بخشی از نامه برکناری جانشین مدیر پخش شبکه دو نیز آمده است:

عرصه نظارت و پخش برنامه‌ها در صداوسیما، عرصه خطیر لحظه‌ها و دریغ‌هاست که گاه یک سهل‌انگاری و لغزش موجب خساراتی است جبران ناپذیر، مصداق این امر آنچه که در بازبینی و پخش برنامه فیتیله‌ای‌ها در روز جمعه 15 آبان‌ماه جاری حاوی اهانت نسبت به یکی از عزیزترین اقوام غیور این سرزمین یعنی آذری ها رخ داد و علیرغم توجه بازبین اولیه این برنامه و اشاره درست ایشان به اشکالات برنامه، به‌سبب فقدان تشخیص و اغماض بلاوجه شما به آزردگی گروهی از مردم عزیز بدل شد. لذا ضمن تذکر جدی و توبیخ کتبی، از مسئولیت و ایفای نقش در این عرصه برکنار می‌شوید.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • ۲۳:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۷
    0 0
    کاملا" تبعیض گذاشتن مگر به عرب و لر و مازندرانی توهین نشد . بازیگرتورکی به همشهریای خودش چیزی گفته ولی ترکها نباید به برنامه کودک حمله میکردند ..درسایت های دیگه کاربرای ترکش میگفتن پارسی ها رو به عذرخواهی وادار کردیم هههههههههه
  • ناشناس ۰۱:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
    0 0
    اکبر عبدی بازیگر سینما و تلویزیون به عرب ها توهین کرد ولی نجابت عربها ......مرگ بر نژاد پرستی
  • علی ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
    0 0
    علاوه بر نظارت به کار مسئولین صدا و سیما بایست برنامه دراز مدتی در دستور کار خودشون قرار بدن که سطح تحمل و ظرفیت هموطنان هم بالا بره.
  • ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
    0 0
    دوست عزیز ! اکبر عبدی یک شخصیت مستقله و البته بعدا هم عذرخواهی کرد. این که از رسانه رسمی و ملی یک مملکت به چندین میلیون نفر در برنامه کودکی که مخاطبش آینده ساز این مملکته توهین بشه فرق داره با اظهار نظر یک نفر
  • ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
    0 0
    مسئول نظارت اصلن پست نیست ( پست سازمانی نداره ) که بخواد برکنار بشه . اصلی ها پخش که فقط توبیخ شده . بعد هم مشکل مشکل اجتماعی که با یه تحریک از اینجا بیرون میزنه نه یه برنامه ....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس