کد خبر 490467
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۳

سرمربی تیم فوتبال استقلال اعلام کرد که کی‌روش بهتر است تمرکزش روی تیم ملی باشد، چون او یاد گرفته پولش را بگیرد و به همه توهین کند.

به گزارش مشرق، پرویز مظلومی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل فولاد خوزستان در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور اظهار داشت: من از شما (خبرنگاران) تشکر می‌کنم که دربی را به خوبی پوشش دادید. از هواداران دو تیم و افرادی که دربی را برگزار کردند نیز تشکر می‌کنم. خوشحالم که دربی خوبی را پشت سر گذاشتیم.

وی افزود: برای بازی با فولاد فرصت اندکی داشتیم. خدا را شکر که خدا نعمت الهی را به ما داد، ولی تمرین آنچنانی نداشتیم. روز گذشته در سالن تمرین کرده و امروز هم زمین تمرین نداریم.

«بازی با فولاد خوزستان مرگ و زندگی است»، مظلومی با بیان این جمله تأکید کرد: اگر در جام حذفی حذف شویم معنایش مرگ است و اگر ببریم یعنی زندگی. نگاه نمی‌کنیم که فولاد کجای جدول قرار دارد و حق اشتباه نداریم، اشتباهاتی که در گذشته داشتیم نباید مقابل فولاد تکرار شود، چون فرصت جبران نداریم. امیدوارم با بازی خوب به مرحله بعد صعود کنیم، هدف ما قهرمانی جام حذفی و رسیدن به آسیاست. با همه احترام برای تیم فولاد خودمان را برای پیروزی آماده خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص آخرین وضعیت کرار جاسم عنوان کرد: راجع به کرار و حتی دربی دیگر صحبت نمی‌کنم. ما برای بازی فردا به غیر از کرار همه را در اختیار داریم. بازیکنان شرایط خوبی دارند و آماده دیدار مقابل فولاد هستند، البته آنها از نتیجه دربی ناراحت هستند و ما سعی کردیم با صحبت کردن دربی را از سرشان خارج کرده و به فولاد فکر کنند و ان‌شاءالله با تمام وجود مقابل فولاد به میدان خواهیم رفت.

وی در واکنش به کلیپ پخش شده از علی ضیا مجری تلویزیون و توهینی که به او کرده بود، گفت: برای این موضوع متأسفم و نمی‌خواستم به آن بپردازم. او آدم‌های زیادی را واسطه کرده تا با من صحبت کند، اما هنوز تصمیمی در این زمینه نگرفته‌ام، به خاطر حفظ احترام جامعه فوتبال و پیشکسوتان باید برخورد صورت بگیرد. نه تنها با او بلکه با کسانی که در این کلیپ حضور داشتند، باید برخورد شود.

مظلومی خاطرنشان کرد: آدمی نیستم که از حقم بگذرم، شاید از حق خودم بگذرم ولی از حق هواداران استقلال نمی‌گذرم، چون آنها بسیار ناراحت هستند. از هواداران استقلال می‌خواهم که به طرف مقابل پیامی ندهند، چون در شأن آنها نیست که مثل خود آقایان برخورد کنند. من از این نوع شعارها ناراحت نمی‌شوم و به این چیزها عادت دارم، اما ناراحتیم این است که این کار در ماه محرم صورت گرفته است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: هر کسی حق دارد در حریم خصوصی خود شادی کند، اما حق توهین ندارند. این آقا آدم‌های زیادی را واسطه کرده و قرار است امشب با یکی از بزرگان فوتبال به دیدار ما بیاید، اما از حق قانونی خودم نمی‌گذرم. تریبون را باید از این شخص و دو سه هنرمندی که در این کلیپ حضور داشتند بگیرند، آدم‌هایی که فرهنگ ندارند و اگر صداوسیما حرف ما را می‌شنود باید تریبون را از این افراد بگیرد. من پیگیر این مسئله خواهم بود.

وی در خصوص اظهارات کارلوس کی‌روش در رابطه با عدم دعوت مهدی رحمتی به تیم ملی گفت: راجع به کی‌روش صحبت نمی‌کنم رحمتی دروازه‌بان بزرگی است و از این صحبت‌ها غمگین نمی‌شود، متاسفانه صحبت‌هایی مطرح می‌شود که به نوعی توهین به جامعه فوتبال است، وقتی کسی برخورد نمی‌کند چرا باید من حرف بزنم.

مظلومی ادامه داد: وقتی سرمربی تیم ملی به همه حمله می‌کند، نیازی نیست من حرف بزنم اما این موضوع را باید بگویم که همه شاهد هستند بهترین دروازه‌بان حال حاضر فوتبال ایران مهدی رحمتی است و اینکه چرا دعوت نمی‌شود را نمی‌دانم. کی‌روش باید تمرکزش را روی تیم ملی و بازی‌های سخت مقابل گوام و ترکمنستان بگذارد! کی‌روش تمرکزش را روی تیم ملی بگذارد تا بتوانیم به جام جهانی صعود کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره اینکه گفته می‌شود وحید طالب‌لو فردا درون دروازه‌ قرار می‌گیرد، گفت: من نه به کسی قولی دادم و نه کسی می‌داند فردا فیکس است یا نه، اگر بازیکنی مصدوم باشد براساس آن ترکیب می‌چینم.

وی با اشاره به انتقاداتی که از او درباره تعویض‌هایش در دربی 81 می‌شود، گفت: همه می‌گویند تعویض‌های من بد بود اما من بهترین تعویض‌ها را کردم. گاهی وقت‌ها تعویض‌ها مانند بازی با سپاهان جواب می‌دهد و برخی مواقع جواب  نمی‌دهد. در دربی هم تعویض‌ها جواب نداد. من تعویض‌ها را تنهایی انجام نمی‌دهم و با همفکری دستیارانم این کار انجام می‌شود. آن لحظه بهترین تصمیم را گرفتیم اما مثل بازی با سپاهان اتفاق نیفتاد.

مظلومی درباره اینکه باشگاه استقلال در واکنش به صحبت‌های کی‌روش علیه مهدی رحمتی بیانیه‌ای صادر کرد که در صورت عدم عذرخواهی سرمربی تیم ملی به او بازیکن نخواهند داد، اظهار داشت: من چیزی درباره بیانیه نشنیده‌ام، اما بهتر است کی‌روش فکرش روی تیم ملی باشد. او پولش را می‌گیرد و یاد گرفته که به همه توهین کند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۲
    0 0
    واقعا از علی ضیا بعید بود چه نفوذی داره که در هر صورت نگهش میدارن مظلومی واقعا تیم و تو مظلوم واقع شدید آخه برابری نا عادلانه به شما تحمیل شد ولی بزرگی و بزرگتر خواهی ماند
  • ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۲
    0 0
    باید برخورد جدی با این افراد بشه تازه حاجی هم بودن وگرد راه حج به تن داشتن
  • ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۲
    0 0
    علی ضیا مغروری کار دستت داد خیلی غرور گرفته بود و خودت را نمی شناختی
  • ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۲
    0 0
    اصلا از فوتبال خوشم نمیاد و حتی طرفدار تیم ملی هم نیستم چون متاسفانه ضررشون بینهایت بیشتر از نفعشون هست اما از این جواب اقای مظلومی خوشحال شدم چون این افراد ناخواسته الگوی جوونها میشن ...اون حرکات زشت بعد از چند روز که از حج اومده و تازه در ایام عزاداری واقعا شرم اور بود
  • ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۲
    0 0
    اينا از مساوي اينقدر شادي كردن اگه مي بردن حتما ....
  • سعید ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۲
    0 0
    امان از جوگیری پسر به این خوبی ببین چطوری خودشو انگشت نما کرد
  • حسین ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۲
    0 0
    با سلام تعجب می کنم این همه قضیهرا بزرگ کردند!!!!! بنده توهینی در این کلیپ ندیدم که شایسته این همه آجان کشی و ... باشه. البته بهتر بود چنین کلماتی را به کار نمی برد.
  • ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۲
    0 0
    باید دید علی ضیا بچه ی کیه و با کدوم پارتی اومدهع سر کار وگرنه که دیگه کار دولتی برای آدم پارتی دارهاست. آقا رفته بودم برای بانک پاسارگاد استخدامی از 30.0000 نفری که برای تهرون ثبت نام کرده بودن فقط 10.12 نفر میخواستن از یکی از منباع بسیار موثق شنیدم که این 10-12 نفر استخدام شدن و الان سر کار هم هستند عملا با این کار فقط دارن به وزرات کار میگن مام مثلا آزمون گرفتیما
  • سید ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۲
    0 0
    آقای مظلومی چرا درقبال چند ده هزار نفر استقلالی که باگل تیمتان شروع به کف و سوت و دادوفریاد نموده وشادی کردند عکس العمل نشون ندادید الان با کار این مجری که تایید نمیشه شما یاد محرم افتادید؟ آقای مظلومی !امام حسین واقعا مظلومه
  • ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۲
    0 0
    چرا ؟
  • ایرانی ۰۰:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۳
    0 0
    کاری خوبی نکرد ضیا جناب مظلومی لطف کردند ولی نباید باعث بریدن نان کسی بشه جوانی هزار اشتباه حاج علی شما که حج رفتی هموطنهایت انجاکشته شدند نباید اینکار می کردی باز گذشت از بزرگان هست دم تمام استقلالیها و پرسپولیسها گرم یا علی
  • سعید ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۳
    0 0
    امان از جوگیری پسر به این خوبی ببین چطوری خودشو انگشت نما کرد
  • ۰۱:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
    0 0
    علی ضیا خیلی مهربان است وباید اقای مظلومی کوتاه بیان به شما مربوط نمیشه که توکاری که به شما مربوط نیست دخالت کنید اصلادوست نداره سه ماه صبر کنه به کسی چه اخه
  • ۰۲:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
    0 0
    انقدر به علی ضیا بد نگید گناه داره به خدا انقدر از ادم های که فقط نوک دماغ شون رونگاه میکنند بدم میاد هرکی این فیلم پخشش کرده با علی ضیا دشمنی داشته وگرنه همچین ادمی نیست از بچگی شنیده بودم بخشش از بزرگان است حالا یک جوانی کرده
  • جلال ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
    0 0
    وقتی آدمهای بزرگ برای ضیا واسطه میشن معلومه که ممنوع التصویری ایشون هم فیلمه از من گفتن از شما نشنیدن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس