کد خبر 489921
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۳

حتما برای شما اتفاق افتاده که در هنگام استفاده از تلفن ، فایلی را به اشتباه پاک کرده باشید. به هیچ وجه جای نگرانی نیست چرا که در دنیای گجت‌های هوشمند هر مشکلی راه حلی دارد.

 به گزارش مشرق، در مواردی که‌ شما هنگام استفاده از تلفن یا تبلت اندرویدی، فایلی را به اشتباه پاک کردید پیش از انجام هر کاری  ابتدا اینترنت موبایل و همچنین Wifi دستگاه را قطع کنید و از دستگاه استفاده نکنید. در مرحله بعد دستگاه شما باید روت باشد. (اگر دستگاه شما روت نیست می‌توانید با مراجعه به این مطلب دستگاه خود را روت کنید)

مراحل بعدی بازیابی اطلاعات به شرح زیر است.

1- ابتدا برنامه Dr Fone را برای سیستم عامل Mac یا Windows دانلود و نصب کنید. البته باید گفت این برنامه دارای نسخه پولی است که خب به عنوان یک ایرانی مانند همیشه نسخه کرک شده ی آن را باید تهیه کنید. (با یک سرچ ساده می‌توانید این نرم‌افزار را دانلود کنید).

2- پس از اجرای برنامه پنجره زیر نمایش داده می شود.

چگونه اطلاعات از دست رفته را در اندروید بازیابی کنیم؟

3- تلفن خود را به کمک کابل USB به رایانه متصل کنید. البته پیش از آن باید USB Debugging را در قسمت Developer Options فعال کرده باشید.

4- پس این که Dr Fone بین رایانه و تلفن اتصال برقرار کرد میتوانید با انتخاب طبقه بندی مورد نظر خود هر فایلی را بازیابی کنید.

چگونه اطلاعات از دست رفته را در اندروید بازیابی کنیم؟

5- در مرحله بعد برنامه از شما می خواهد که اطلاعات حذف شده خود را اسکن کنید. اگر بر روی گزینه اسکن کلیک کنید باید مجوز RSA را نیز در تلفن خود تایپ کنید.

6- در این مرحله Dr Fone شروع به آنالیز اطلاعات کرده و دوباره بر روی تلفن راه اندازی می شود. توجه داشته باشید که تمام مجوز های مربوط به Dr Fone باید بر روی تلفن پذیرفته شود.

چگونه اطلاعات از دست رفته را در اندروید بازیابی کنیم؟

7- هنگامی که آنالیز اطلاعات تمام شد، Dr Fone لیستی از فایل های قابل بازیابی نشان می دهد که باید آن هایی را که می خواهید انتخاب و گزینه Recover را بزنید.

چگونه اطلاعات از دست رفته را در اندروید بازیابی کنیم؟

8- به همین سادگی می توان اطلاعات از دست رفته در تلفن های اندرویدی را بازیابی کرد اما همان طور که اشاره کردیم هر چه سریع تر برای بازیابی محتوای حذف شده خود اقدام کنید شانس بیشتری برای یافتن دوباره آن ها دارید.

منبع: گویاآی‌تی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس