کد خبر 489913
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۳

مسئول ستاد مردمی پیاده روی مسیر نجف تا کربلا از خدمات این ستاد به زائران اربعین حسینی خبر داد.

 به گزارش مشرق، محسن پیرهادی با بیان این که امسال با یک تحول در خدمات رسانی به زائران مواجه هستیم، گفت: مسئولین و خیرین با توجه به تجربیات سال‌های گذشته در پیاده روی بین کربلا تا نجف، امسال خدمات بهتری را برای زائران، در نظر گرفته‌اند.

وی تقویت شبکه‌های تلفن همراه، ایجاد ستاد گمشدگان، ساخت سرویس‌های بهداشتی متعدد، ارائه خدمات اینترنت و ... را ازجمله اقدامات پیاده روی امسال دانست و تصریح کرد: چند موکب بزرگ نیز توسط خیرین ایرانی تجهیز شد

مسئول ستاد مردمی پیاده روی مسیر نجف تا کربلا از خدمات این ستاد به زائران اربعین حسینی خبر داد.ه است که از آن جمله موکب حضرت صاحب الزمان (عج) است که در مساحت حدود 20 هزار متر مربع در عمود 828 راه اندازی شده و فقط در امور بهداشتی در این موکب یکصد چشمه سرویس بهداشتی و حمام راه اندازی شده است.

پیرهادی ادامه داد: هر شب حدود سه هزار نفر می‌توانند در چادرهای این موکب استراحت کرده و از خدمات آن از قبیل تغذیه، درمان سرپایی، خدمات اینترنتی و تلفن همراه استفاده کنند.

وی با تاکید بر اینکه تمامی خدمات، از محل مشارکت خیرین ایرانی تهیه شده است ادامه داد: امسال همچنین ستاد راهنمای گمشدگان نیز راه اندازی شده است که مقرر گردیده چادرهای آنان با امکانات اینترنتی و جستجوی نرم افزاری تجهیز شود تا کسانی که بستگان یا همراهان خود را گم می‌کنند در این نرم افزار ثبت نام کرده و گمشدگان خود را پیدا کرده یا در محل موردنظر خودشان قرارملاقات بگذارند.

پیرهادی گفت: بیش از 50 ایستگاه گمشدگان بین شهرهای نجف تا کربلا راه اندازی خواهد شد که مشکلات سال‌های گذشته مرتفع گردد.

وی همچنین با اشاره به ادامه فعالیت موکب علی بن موسی الرضا علیه السلام در عمود 657 همچون سال گذشته، گفت: این موکب که سال قبل راه اندازی شد امسال به کار خود در زمینی به وسعت 50 هزار متر مربع ادامه خواهد داد و با افزایش خدمات گذشته، پذیرای زائران گرامی خواهد بود.

پیرهادی با بیان این که بخش زیادی از خدمات موکب علی بن موسی الرضا علیه السلام و تمام خدمات موکب حضرت صاحب الزمان (عج) توسط خیرین تامین می شود و هم اکنون ما نیازمند کمک هایی مثل نیروی انسانی ماهر با تخصص آشپز، نصاب داربست، مهندس خدمات کامپیوتری و اینترنتی، متخصص خدمات فنی برق و لوله کشی و ... هستیم همچنین برای تامین غذای زائران خیرین می‌توانند کمک‌های خود در تامین اقلامی مانند برنج ، گوشت و حبوبات و ... را به خادمان این موکب‌ها تحویل دهند.

وی شماره تلفن های 02177586395 و 09128392887 را جهت برقراری ارتباط خیرین اعلام کرد و گفت: ان شاالله امسال با کمک عاشقان حضرت اباعبدالله علیه السلام خدمات بهتری به زائران ارائه خواهد شد و نواقص سال های گذشته کاهش خواهد یافت
منبع: فردا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۱
    0 0
    چه سازمانی متولی است ؟ شهرداری تهران ؟ ستاد بازسازی عتبات ؟ سازمان حج؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس