کد خبر 487660
تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۵

مردم فهیم کشورمان در شبکه های اجتماعی با راه اندازی کمپین "اجازه نفوذ نمی‌دهیم" روزانه تصاویر و علائم نفوذ آمریکایی ها را منتشر می کنند و با تگ «#اجازه_نفوذ_نمیدهیم» نسبت به برخی تحرکات آمریکایی در داخل ایران هشدار می دهند.

گروه فضای مجازی مشرق - بیانات صریح رهبر معظم انقلاب پیرامون توطئه و نیت شوم امریکا در سوء استفاده از مذاکرات هسته‌ای، مردم فهیم کشورمان در شبکه های اجتماعی با راه اندازی کمپین  "اجازه نفوذ نمی‌دهیم" روزانه تصاویر و علائم نفوذ آمریکایی ها را منتشر می کنند و با تگ «#اجازه_نفوذ_نمیدهیم» نسبت به برخی تحرکات آمریکایی در داخل ایران هشدار می دهند.

عکس/ لاتاری در کمپین «#اجازه_نفوذ_نمیدهیم»

لاتاری چیست؟
لاتاری برنامه ی قرعه کشی سالانه آمریکاست و دولت آمریکا به برندگان این قرعه کشی گرین کارت آمریکایی اهدا می‌کند و از این طریق نژادهای مختلف را به خود جذب می‌کند.
دولت آمریکا هر ساله از طریق قرعه کشی به ۵۵۰۰۰ نفر از سرتاسر جهان گرین کارت اعطا میکند و آنها را به آمریکا می برد. هر ساله لیستی از کشورهایی که اتباع‌شان مجاز به شرکت در لاتاری هستند از سوی اداره مهاجرت آمریکا در فضای رسانه ای جهان اعلام میشوند. به همین دلیل این برنامه Diversity Visa Lottery نام گرفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    0 0
    آخ جون چجوری ثبت نام کنیم تو لاتاری؟
  • سعید شمالی ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    0 0
    تو ایران هیچ کاری نکردی می خوای بری آمریکا چه کار؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس