کد خبر 486633
تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۱

برنامه سینمایی «هفت» با اجرای بهروز افخمی پس از یک هفته توقف، از جمعه هفته جاری در شبکه سه سیما پخش می‌شود.

به گزارش مشرق، پخش برنامه سینمایی «هفت» که به دلیل ایام عزاداری ماه محرم به مدت یک هفته متوقف شده بود، بر اساس جدول پخش شبکه سه از جمعه این هفته ادامه می‌یابد.

بهروز افخمی خود اجرای بخش اصلی گفت‌وگوهای برنامه را بر عهده دارد و در سری جدید این برنامه، آثار سینمایی پس از اکران در سینماها نقد می‌شوند.

افخمی در اولین حضورش به عنوان تهیه‌کننده و مجری برنامه «هفت» به سراغ افرادی چون علی اصغر پورمحمدی (معاون سیما) و همچنین غلامرضا میرحسینی (مدیر شبکه 3 سیما) رفت. فریدون جیرانی از جمله افراد دیگری بود که افخمی مانند معاون سیما، مدیر شبکه 3 در محل کارشان با آنها صحبت کرد. حمید گودرزی، مسعود فراستی و رضا میرکریمی مدیرعامل خانه سینما از جمله افرادی بودند که به عنوان اولین مهمانان برنامه جدید «هفت»، بهروز افخمی با آنها به گفت‌و‌گو نشست.

بهروز افخمی در دومین قسمت از سری جدید برنامه «هفت» رودرروی مسعود فراستی قرار گرفت و در گفت‌وگویی چالشی شاهد نقد قسمت اول برنامه توسط این منتقد بود. وی همچنین در این برنامه میزبان مسعود ده‌نمکی بود و درباره چرایی فروش بالای آثار این فیلمساز با او به گفت‌وگو نشست. افخمی در قسمت‌ سوم هفت نیز با کارگردانان جوانی که فیلمهایشان در گروه هنر و تجربه، اکران شده است، به گفت‌و گو نشست.

برنامه سینمایی «هفت» بر اساس کنداکتور شبکه سه این هفته به صورت تولیدی از شبکه سه سیما پخش می‌شود.


منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس