«آدم‌ شویی» موضوع رمان در دست نگارش نصرت‌الله محمود‌زاده است. وی می‌گوید: شخصیت اصلی این رمان، نزدیک به سه‌هزار تن از رزمندگان‌ سال‌های جنگ تحمیلی را دربرمی‌گیرد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، نصرت‌الله محمو‌د‌زاده گفت: موضوع رمان تازه‌ام «آدم شویی» است.

وی درباره انگیزه نوشتن کتابی با چنین موضوعی، توضیح داد: احساس می‌کنم برخی انسان‌هایی که در جنگ حضور داشته‌اند، مورد بی مهری جامعه قرار می‌گیرند و شخصیت آن‌ها همان‌گونه که هستند به جامعه معرفی نمی‌شود. شما اگر به آسایشگاه جانبازان مراجعه کنید، شمار زیادی از این افراد را می‌بینید.

این نویسنده پیشکسوت حوزه دفاع مقدس ادامه داد: در جریان نقد کتاب «سرزمین آبی من» در سرای اهل قلم شاهد نقدی بسیار سطحی از اثر بودیم و منتقد می‌کوشید با وام گرفتن از سخنان مقام معظم رهبری درباره شهید باکری، اثر من را زیر سوال ببرد؛ در حالی که من از نظر مثبت مقام معظم رهبری بر کتاب «سرزمین آبی من» مطلع هستم. این نمونه‌ای از همان «آدم شویی» است.
نصرت‌الله محمود‌زاده سراغ «آدم شویی» می‌رود/ برای عوام‌فریبی نمی‌نویسم
خالق «سرزمین آبی من» با بیان این‌که چنین منتقدانی در پی تسری دیدگاه خود هستند، تاکید کرد: ما به عنوان رزمنده، ملی‌گرا نبودیم و فقط برای پاسداری از ارزش‌ها و اعتقادات دینی خود راهی جبهه‌ها شدیم. «سرزمین آبی من» مخاطب عام ندارد و من برای عوام‌فریبی نمی‌نویسم.

وی ادامه داد: جنگ تحمیلی، «خواص» داشت و من در رمان تازه‌ام قصد پرداختن به خواص را دارم. در این کتاب به شخصیت‌هایی خواهم پرداخت که در حال تخریب شدن به دست افراد جامعه‌اند و در واقع شخصیت رمان تازه من، نزدیک به سه‌هزار تن از رزمندگان سال‌های جنگ تحمیلی‌ را دربردارد.
*ایبنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس