وزیر امور خارجه تونس حضور نیروهای سازمان ملل در فلسطین اشغالی به منظورحمایت از ملت فلسطین در قبال جنایات صهیونیست ها را خواستار شد.

به گزارش مشرق و به نقل از خبرگزاری آلمان، البکوش طی اظهاراتی در میز گردی که با موضوع «عملیات حفظ و ایجاد صلاح بین المللی» در ساختمان وزارت خارجه تونس برگزار شد، گفت: شهرک نشینان صهیونیست خشن تر و وحشی تر شده اند و این امر نیازمند مداخله سازمان ملل برای حمایت از فلسطینیان است.

وی افزود: در سایه تجاوزات مکرر صهیونیست ها این اقدام بیش از هر زمان دیگری ضرورت دارد. این در حالی است که از اول اکتبر کرانه باختری، قدس اشغالی و نوار غزه شاهد درگیری های گسترده میان جوانان فلسطینی و نظامیان صهیونیست است.

اخیرا حملات شهرک نشینان و صهیونیست ها به مسجدالاقصی افزایش یافته است و در این میان زمزمه تقسیم مکانی و زمانی مسجد الاقصی به گوش می رسد که این امر با خشم شدید مسلمانان و فلسطینی ها رو به رو شده و بر میزان درگیری ها با صهیونیست ها افزوده است.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که از آغاز انتفاضه سوم قدس تاکنون ۵۳ فلسطینی شهید شده اند. بر اساس بیانیه وزارت بهداشت فلسطین، کودکان ۲۱.۵ درصد از مجموع شهدای کرانه باختری و نوار غزه را تشکیل می دهند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس