کد خبر 483668
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۴

مؤسسه هنر و ادبیات هلال، برای یازدهمین سال متوالی، آثار تازه خود را در آستانه ماه محرم منتشر کرد

سرویس دین مشرق، مؤسسه هنر و ادبیات هلال، برای یازدهمین سال متوالی، آثار تازه خود را در آستانه ماه محرم منتشر کرد.

این آثار در قالب دو آلبوم صوتی و سه عنوان کتاب منتشر شده است.

آلبوم صوتی نفیر که شامل بازخوانی نوحه های شادروان استاد محمد احمدیان است، با تنظیم موسیقایی تازه به وسیله دکتر محسن جلیلی و با بازخوانی ذاکر پیشکسوت اهل بیت استاد سیدعلی محمد سادات رضوی، در کنار آلبوم دکلمه ۸۹ قطعه شعر سپید عاشورایی حاصل طبع و اجرای استاد عبدالعظیم صاعدی، از آثار تازه عرضه شده مؤسسه هلال است.

آلبوم «نفیر عاشورا» مهمان خیمه های حسینی

همچنین کتاب های تازه این مؤسسه نیز با عناوین آتش مهر(برگزیده هشتصد غزل اهل بیتی استاد غلام رضا سازگار)، مراثی خوشدل(مراثی زنده یاد استاد خوشدل تهرانی) و یک ماه خون گرفته(مجموعه تازه ترین اشعار و نوحه های استاد غلام رضا سازگار، برای محرم سال جاری) در آستانه محرم، به بازار کتاب آمده اند.

آلبوم «نفیر عاشورا» مهمان خیمه های حسینی

شایان ذکر است مؤسسه هلال پیش از این نیز آلبوم های تصویری و صوتی سلام اولسون(مرثیه و موسیقی آذری)، مجلس تعزیه شهادت حضرت مسلم بن عقیل(ع)، همصدا با جبرییل(جمع خوانی مجموعه ۲۸ نوحه عاشورایی)، تکیه خیابان فرات(مجموعه بازسازی ۳۳نوحه زنجیرزنی برای کودکان، نوجوانان و بزرگسالان) و دکلمه متن کامل مثنوی مقتل گنجینه الاسرار عمان سامانی را به بازار محصولات آیینی ارایه کرده است.

آلبوم «نفیر عاشورا» مهمان خیمه های حسینی

 آثار مؤسسه هلال از راه ارسال عدد یک به سامانه تلفنی ۳۰۰۰۰۸۹۲۰ و مراجعه به پایگاه اینترنتی این مؤسسه و پایگاه های معتبر اینترنتی در حوزه صوت و موسیقی قابل دریافت است.

منبع: عقیق


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس