کد خبر 482953
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۱

ارتش لبنان با صدور بیانیه‌هایی از تجاوز محدود هوایی و زمینی رژیم صهیونیستی به لبنان خبر داد.

 به گزارش مشرق، پایگاه خبری العهد اعلام کرد: فرماندهی ارتش لبنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که یک گشتی پیاده نظام رژیم صهیونیستی اقدام به عبور از خط عقب نشینی به مسافت 50 متر در عمق اراضی لبنان کرده و 4 رأس از چهارپایان را به سمت اراضی اشغالی کشاند.

براساس این گزارش، اتفاق مذکور در ساعت یک و نیم بعد از ظهر دیروز در منطقه کفرشوبا – حاصبیا واقع شده و این موضوع بلافاصله به اطلاع نیروهای موقت سازمان ملل در لبنان (یونیفل ) رسیده است.

فرماندهی ارتش لبنان با صدور بیانیه دیگری تصریح کرد در ساعت 10 صبح دیروز یک هواپیمای جاسوسی وابسته به دشمن اسرائیلی بر فراز آسمان لبنان به پرواز درآمد. این هواپیما از منطقه مزارع شبعا وارد اراضی لبنان شده و اقدام به گشت‌زنی در حاصبیا و مرجعیون نمود و در ساعت 14 و 35 دقیقه از منطقه رمیش لبنان را ترک کرد.

در ساعت 15 نیز یک هواپیمای دیگر اقدام به نقض حریم هوایی لبنان از فراز منطقه الناقوره کرده و در جنوب لبنان به گشت زنی پرداخت. این هواپیما در ساعت 16 و 15 دقیقه از منطقه علما الشعب آسمان لبنان را ترک کرد.

در مقابل، دیروز محمد رعد رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان تاکید کرد اسرائیل به علت آمادگی مقاومت، قادر نیست به لبنان حمله کند.

وی در سخنانی در حسینیه منطقه کفرحتی تاکید کرد دشمن اسرائیلی به علت آمادگی مقاومت و امکانات و توانایی که دارد، نمی تواند به لبنان تجاوز کند.

وی افزود: اسرائیل زمانی که موشک های ایرانی در زیر زمین را دید احساس ترس کرد و احتمال داد که حزب الله نیز از این موشک ها در اختیار داشته باشد.

محمد رعد اظهار داشت الگویی که مقاومت ارائه کرده از بهترین الگوهای مقاومت در طول تاریخ است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حسین ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
    0 0
    گوسفند دزدیده؟؟؟؟؟
  • ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
    0 0
    نه بابا صهیونیست و دزدی؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس