داور بخش رمان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس جایزه شهید غنی‌پور از اتمام داوری دور اولیه و راه‌یابی بیش از 20 اثر به مرحله بعدی خبر داد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، محمدعلی قربانی، از داوران بخش دفاع مقدس و انقلاب اسلامی پانزدهمین دوره جایزه شهید حبیب غنی‌پور، با اشاره به مراحل ارزیابی آثار در این بخش گفت: داوری اولیه این بخش با ارزیابی تقریباً 60 اثر به اتمام رسید که از این تعداد، بیش از 20 اثر به مرحله نهایی راه یافته‌اند. در حال حاضر مشغول بررسی آثار راه‌یافته به مرحله نهایی هستیم که از این تعداد شش اثر به عنوان نامزدهای نهایی تا یک‌ماه آینده معرفی خواهند شد.

وی ادامه داد: امسال عناوینی از نویسندگان نام‌آشنا در میان آثار دیده می‌شود. در پانزدهمین دوره نیز همانند دوره‌های گذشته این بخش برگزیده و یا تقدیری خواهد داشت، چرا که این موضوع یکی از ملاک‌های جایزه شهید غنی‌‌پور است. این رویه تاکنون نیز ادامه داشته است. تلاش این است که پس از بررسی یک‌سال ادبیات داستانی ایران در این حوزه، خیرالموجودین رمان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس معرفی شود.

جایزه ادبی شهید حبیب غنی‌پور یکی از جوایز ادبی مستقل کشور به شمار می‌رود که زیر نظر شورای نویسندگان مسجد جواد‌الائمه (ع) و با ابتکار مرحوم امیر‌حسین فردی تشکیل شد و در هر ساله در اسفند‌ماه برگزیدگان خود را معرفی می‌کند. امسال این جایزه در پانزدهمین گام خود در بخش‌های ادبیات داستانی کودک، نوجوان، رمان با موضوع انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و رمان آزاد برگزار می‌‌شود.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس