کتابخوان عتبات، با برخورداری از ۲۱ کتاب مهم در حوزه عتبات عالیات، پربارترین نرم‌افزار اندرویدی است که تاکنون منتشر شده. علاوه بر این، امکانات فراوانی همچون راهنمای عتبات، احکام، آداب زیارت و ... برای بهره‌گیری فراوان از سفر به عتبات عالیات در این نرم افزار پیش بینی شده است.

سرویس دین مشرق- کتابخوان عتبات با برخورداری از ۲۱ کتاب مهم در حوزه عتبات عالیات، پربارترین نرم‌افزار اندرویدی است که تاکنون منتشر شده. علاوه بر این، امکانات فراوانی برای بهره‌گیری آسان و ساده از محتوای موجود در آن فراهم گردیده است.
 
طراحان این نرم افزار سعی کرده اند در جهت بهبود دسترسي زائران عتبات عاليات، نسخه اندرويدي كتابخوان عتبات را در پايگاه اطلاع رساني بعثه مقام معظم رهبري منتشر کنند.

 نرم افزار/ کتابخوان عتبات نرم افزاری جامع برای سفر به عراق+دانلود  نرم افزار/ کتابخوان عتبات نرم افزاری جامع برای سفر به عراق+دانلود  نرم افزار/ کتابخوان عتبات نرم افزاری جامع برای سفر به عراق+دانلود 

جستجو در همه كتاب‌ها و يك كتاب خاص، تغيير رنگ متون و اعراب‌گذاري‌ها، امكان پشتيبان‌گيري از كتاب‌ها توسط كاربر، مشاهده فهرست و علامات پژوهشي كتاب، امكانات پژوهشي متنوع (از جمله رنگي كردن، حاشيه‌نويسي، نشانه‌گذاري)، پيمايش در متن كتاب و همچنين قرار دادن سركتاب در بخش دلخواه از متن، بخشي از امكانات اين نرم‌افزار اندرويدي كتابخوان عتبات است .
قرآن، مفاتيح الجنان، سيماي كربلا حريم حريت، گزيده سيماي سامرا سيناي سه موسي، آداب كوي جانان آداب زيارت حسيني عليه السلام، سيماي كاظمين آرام دجله، ره توشه عتبات عاليات، عتبات عاليات عراق، زائر كربلا، گزيده سيماي نجف اشرف، ادعيه و زيارات عتبات عاليات با ترجمه فارسى؛ بخشي از كتاب‌هايي هستند كه در اين نرم‌افزار قابل دستيابي، مطالعه و پژوهش هستند. علاوه بر این موارد، احكام فقهي سفر زيارتي عتبات، حماسه جاويدان، عاشورا حماسه جاويدان، هم نفس با كربلا، مجموعه شعر عاشورايي، كربلا، راهنماي اماكن زيارتي و سياحتي در عراق ويژه كارگزاران حج و زيارت، آداب سفر و زيارت عتبات عاليات، اماكن زيارتي و سياحتي عراق، شيعه و پاسخ به چند پرسش و نیز درسنامه گزيده سيماي عقايد شيعه؛ ديگر عناوين موجود در اين نرم‌افزار هستند.
زائران عتبات و اربعين حسيني مي‌توانند اين برنامه ارزشمند اندرويدي را دانلود كرده و سپس با انتقال آن به گوشي تلفن همراه يا تبلت خود، آن را نصب كرده و مورد استفاده قرار دهند.

منبع:موسسه تحقیقات و نشرمعارف اهل البیت علیهم السلام

دانلود نرم افزار کتابخوان عتبات- نسخه اندروید


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس