کد خبر 481744
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰۵:۵۹

در ادامه روند مسیحی‌سازی آوارگان سوری مبلغان مسیحی تعداد زیادی انجیل را با هدف توزیع بین پناهجویان مسلمان در هلند تهیه کردند.

به گزارش مشرق، رادیو خلدرلاند هلند از توزیع گسترده کتاب انجیل در میان آوارگان مسلمان سوری مقیم این کشور خبر داد.

سایت خبری "الوکه" مصر در این‌باره گزارش داد، انجمن "اوستربیک" هلند تعداد زیادی کتاب انجیل به زبان‌های مختلف از جمله عربی را برای توزیع بین پناهجویان مسلمان آماده کرده است.

مسئولان انجمن اوستربیک اعلام کردند، ما در طول یک هفته تنها ۲۰ کتاب مقدس می‌فروختیم، اما هم‌اکنون تعداد زیادی انجیل توسط مبلغان مسیحی برای توزیع در اردوگاه‌ها خریداری شده است.

چندی پیش نیز در ادامه پروژه مسیحی‌سازی آوارگان سوری، مبلغان مسیحی به دیدار آوارگان ساکن در اردوگاه‌های آلمان رفته و با دادن وعده‌های مالی سعی در جذب آنان داشتند.

ابو قدس یکی از آوارگان سوری مقیم اردوگاهی در شهر هالبرشتات آلمان در این خصوص گفته بود: تعدادی از مبلغان مسیحی در ملاقاتی که با ما در اردوگاه محل سکونتمان داشتند، فیلم‌هایی از کرامات حضرت عیسی مسیح(ع) به زبان عربی به نمایش گذاشتند.

آنان تعدادی کتاب شرح و تفسیر انجیل به زبان عربی به ما هدیه داده و تأکید کردند؛ اگر مسیحی شویم، روند اداری اخذ حق اقامت ما را تسریع خواهند کرد.


مرجع: جبهه جهانی مستضعفین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ناشناس ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۳
    0 0
    حالا کدوم انجیل،متی یا یوحنی یا ... ؟ شصت تا انجیل دراوردن از خودشون! تو انجیل نوشته استغفرالله حضرت عیسی پسر خداست؟ پدر پسر روح القدس رو از انجیل تفسیر کردن؟ اصلا عقل سالم 3=1 رو قبول میکنه؟ آخه بدبختانه انجیلشونم اصل نیست وگرنه نباید اختلاف عقیده ای زیادی با مسلمانها داشته باشن چون هر دو از طرف خدا نازل شده
  • ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۳
    0 0
    این بیچاره ها یه عمر قران روطاقچه شون بوده نخوندن حالا انجیل بخونن؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس