کد خبر 481726
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰۴:۰۳

یکی از دانشجویان بورسیه با اشاره به وضعیت این دانشجویان گفت: بیش از 2 هزار و دویست نفر از دانشجویان بورسیه همچنان بلاتکلیف اند.

به گزارش مشرق، یکی از دانشجویان بورسیه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: هنوز بیش از 2 هزار و 200 نفر از دانشجویان بورسیه بلاتکلیف و سرگردان هستند.

وی افزود: اگر مشکل دانشجویان بورسیه حل شده است پس چرا وزارت علوم به دانشگاه‌ها دستور داده از جایابی بیش از یک هزار و 300 نفر از دانشجویان خودداری کنند و چرا دانشگاه‌ها به تعداد انبوه دانشجویان دارای جایابی عدم نیاز داده‌اند.

این دانشجوی بورسیه تصریح کرد: چرا افراد دارای حکم بورس، هنوز به دلایل واهی کسر معدل و کبر سن لغو بورس هستند در صورتی‌که در کمیسیون اصل 90 وزیر علوم تصمیمات دولت قبل را پذیرفته و آنها را قانونی دانسته است.

وی در همین زمینه اظهار داشت: بیش از 700 نفر هنوز به دلایل واهی کسر معدل و سن لغو بورس و پرداخت با هزینه شخصی 50 میلیونی هستند.

این دانشجوی بورسیه تاکید کرد: چرا وزارت علوم صراحتا مسئولیت خود را در جایابی دانشجویان نمی‌پذیرد، آیا منصفانه است که زندگی و عمر نزدیک به 4 هزار نخبه علمی را با نقص اطلاعات خود به خطر بیندازید.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس