عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: وزارت امور خارجه کشورمان همه تلاش خود را برای آزادی معلمان دلسوز به کار بگیرد و فقط به احضار سفیر امارات و دادن چند بیانیه بسنده نکند.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در مورد بازداشت برخی از معلمان ایرانی در امارات متحده عربی اظهار داشت: امارات و برخی دیگر از کشورهای منطقه تحت تاثیر عربستان هستند و این اقدام آنها به هیچ وجه قابل توجیه نیست.

وی افزود: وزارت امورخارجه کشورمان همه تلاش خود را برای آزادی معلمان دلسوز به کار بگیرد و فقط به احضار سفیر امارات و دادن چند بیانیه بسنده نکند.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز خاطرنشان کرد: ما طبق فرمایشات مقام معظم رهبری با همسایگان خود رابطه خوبی داریم اما برخی از کشورهای منطقه از رسم هسمایه‌داری ما سواستفاده می‌کنند.

دولت امارات 15 مهرماه سال جاری 9 نفر از معلمان اعزامی به مدارس ایرانی را به بهانه وجود مشکلاتی درخصوص روادید بازداشت کرد.

آخرین خبر‌ها از بازداشت معلمان ایرانی توسط یک معلم ایرانی اعزامی به مدرسه العین نقل شده که گفته است دادگاه 9 معلم ایرانی در امارات امروز (22 مهرماه) تشکیل می‌شود.

وی گفته که در نوبت صبح امروز، دادگاه معلمان تشکیل نشد و منتظر هستیم تا ببینیم دادگاه در نوبت عصر برای معلمان مرد تشکیل می‌شود یا خیر.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس