کد خبر 481092
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۲

دبیر کل فدراسیون فوتبال در مورد بیانیه‌هایی که از سوی سرمربی تیم ملی و مسئولان سابق کمیته اخلاق، منتشر شده است، گفت: کسانی که ادعایی را مطرح می‌کنند، خودشان باید ادعای‌شان را ثابت کنند.

به گزارش مشرق، علیرضا اسدی درمورد تساوی یک بر یک تیم ملی ایران و ژاپن در مسابقه دوستانه، عنوان کرد: بازی خوبی بود. هر دو تیم یکدیگر را ارزیابی کردند و در نهایت هم تقسیم امتیاز شد.

وی در پاسخ به این سؤال که بازی دوستانه تقسیم امتیاز ندارد، عنوان داشت: این مسئله را نمادین مطرح می‌کنیم، به هر حال همه چیز مساوی بود و تعداد گل‌های خورده و زده دو تیم یکسان شد. دو تیم سعی کردند خودشان را ارزیابی کنند.

دبیر کل فدراسیون فوتبال درمورد اینکه قبل از بازی شاهد صدور بیانیه‌ها و مصاحبه‌های مختلف بودیم که کارلوس کی‌روش قرار است با وکیل خود به این ادعاهایی که علیه او شده، پاسخ بدهد، تصریح کرد: اصلاً از در این مورد چیزی نمی‌دانم. افرادی که خودشان مدعی هستند، مسائلی که مطرح می‌کنند را ثابت کنند، کسی که ادعایی را مطرح می‌کند، خودش باید این مسئله را ثابت کند.

وی تأکید کرد: ان‌شاءالله فضا به سمت دوستی برود، در تیم ملی نباید به دنبال این مسائل باشیم؛ چراکه مسابقات زیادی پیش روی‌مان است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس