کد خبر 480656
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۵

خانم " ارتگا " در گزارش خود به پلیس گفت وقتی از آقا و خانم " کریم " درخواست پول بیشتر کردم آنها از من خواستند تا بیشتر از وظیفه ام کار کنم و خانه را تمیز کنم ، من نیز از آنها اعصبانی شدم تصمیم به انتقام گرفتم.

پرستار بی رحم دو کودک را بخاطر حقوق کم کشتبه گزارش مشرق ، خانم " یوسلین ارتگا " 53 ساله اهل " منتهن -امریکا" 2 کودک به نام " لوسیا کریم " 6 ساله و برادرش " لئو " 2 ساله را که از آنها مراقبت می کرد به قتل رساند.

براساس گزارش پلیس هنگامی که مادر قربانیان خانم " کریم " در اکتبر 2012 پس از برداشتن فرزند دیگرش از کلاس شنا به خانه برگشت فرزندان خود را غرق در خون و نیمه جان یافت واین در حالی بود که  پرستار کودکان نیز با زخمی کردن گردن خود بوسیله چاقو خود را کنار آنها انداخته بود.

او سریعا با پلیس تماس گرفت و خانم " ارتگا " توسط پلیس به اتهام قتل بازداشت شد و کودکان پس از انتقال به بیمارستان براثر جراحت های بسیار جان خود را از دست دادند.

در تحقیقات گسترده تر پلیس معلوم شد " ارتگا " دو کودک را به داخل وان حمام برد و سپس به طوربی رحمانه با یک چاقو به آنها حمله کرد و براثر ضربات شدید و فراوان این دو کودک بی گناه جان خود را از دست دادند و او برای اینکه خود را از این جنایت نجات دهد مبادرت به خودکشی کرد که نا موفق بود.

خانم " ارتگا " در گزارش خود به پلیس گفت وقتی از آقا و خانم " کریم " درخواست پول بیشتر کردم آنها از من خواستند تا بیشتر از وظیفه ام کار کنم و خانه را تمیز کنم ، من نیز از آنها اعصبانی شدم تصمیم به انتقام گرفتم.

" ارتگا " در دادگاهی که اخیرا برگزار شد حاضر و اتهام وارده به خود را انکار کرد و ادعا کرد به یاد نمی آورم که چه اتفاقی افتاده است.

دادگاه محاکمه این پرستار جنایت کار همچنان ادامه دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
    0 0
    قابل توجه کار فرما ها حواصتون باشه.........
  • محسن ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
    0 1
    سبک زندگی غربی میشه این حادثه تلخ, وقتی مادر در کنار فرزندانش نباشه و مانند پدر خانواده در بیرون کار کنه, اونم بچه‌های مظلوم باید تاوان خودخواهی پدر و مادر غربی یا غرب گرا را بدهند
  • امیین ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
    0 0
    هرجور حساب میکنم پرستار روانی بوده ، مگه آدم میتونه با این کودک زیبا دشمنی کنه؟
  • محمد علی ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
    0 0
    امان از این همه توحش و بربریت مدرنیته که ذره ای عاطفه برای برخی باقی نگذاشته که این طور سبوعانه دو کودک معصوم که دل آدم را نگاهشان آتش می زند،با فجاعت به قتل می رسانند.بر باعثان و بانیان و مسببان این فجایع دردناک در سراسر عالم لعنت و نفرین الهی باد.
  • ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
    0 0
    یعنی اگه کودکی زیبا نبود به نظر شما میشه باهاش دشمنی کرد ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس