کد خبر 478880
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۱

وزیر امور خارجه عروج ملکوتی سردار پر افتخار سپاه پاسداران سردار سرتیپ شهید حسین همدانی را که در دفاع از حرم اهل بیت عصمت و طهارت(س) به مقام رفیع شهادت نائل آمد، به فرمانده معظم کل قوا و فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خانواده معزز وی، همه همرزمان شهید و مردم بزرگ ایران تبریک و تسلیت گفت.

پیام وزیر امور خارجه به مناسبت شهادت سردار همدانی
به گزارش مشرق، دکتر محمد جواد ظریف طی پیامی شهادت این سردار عالی قدر جبهه مقاومت به دست تروریست های تکفیری را ضایعه ای بزرگ توصیف کرد.
وی در عین حال افزود: سردار شهید حسین همدانی که هوشمندانه و خستگی ناپذیر در ماموریت مستشاری در جبهه مبارزه علیه تروریسم و افراط و اشغالگری حضور داشت؛ بی تردید تلاش خالصانه علیه ترور و افراط و نیل به آرزوی دیرینه اش پشتوانه ای ارزشمند برای استمرار مسیر مقاومت؛ مبارزه و شهادت است.

دکتر ظریف در این پیام با آرزوی علو درجات برای این سردار پیشکسوت در جهاد و مبارزه تصریح کرد: جامعه جهانی باید ضرورت مبارزه علیه تروریسم تکفیری و نابودی کامل این جریان ضد انسانی و اسلامی را بیش از پیش در اولویت قرار دهد و حل ریشه ای این پدیده ضد بشری را با جدیت دنبال کند.

سردار سرتیپ پاسدار حسین همدانی از فرماندهان دوران دفاع مقدس و مستشاران ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر دیروز (پنجشنبه) در حین انجام ماموریت های مستشاری در حومه شهر حلب به دست تروریست های داعشی به شهادت رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس