سردار حسین همدانی از فرماندهان سپاه پاسداران شب گذشته در سوریه به شهادت رسید.

به گزارش مشرق، سردار حسین همدانی از فرماندهان سپاه پاسداران شب گذشته در سوریه به شهادت رسید.

سردار حسین همدانی در سوریه به شهادت رسید

در کنار غضنفر رکن آبادی

سردار حسین همدانی یکی از فرماندهان قدیمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جنگ تحمیلی و از بنیانگذاران سپاه همدان بود و مدتی نیز فرماندهی لشکر 27 محمدرسول‌الله را برعهده داشت.

پس از تبدیل این لشکر به سپاه محمد رسول‌الله فرمانده این سپاه نیز برعهده سردار همدانی بود.

خاطرات وی در قالب 2 کتاب «مهتاب خیّن» و «تکلیف است برادر» منتشر شده است.

8:25/ وهب همدانی فرزند سردار شهید حسین همدانی درخصوص آخرین دیدار با پدرش گفت: مدتی قبل از رفتنشان با پدرم دیدار داشتم و ایشان به خانواده‌ گفتند که شاید این آخرین ماموریتم باشد. مادرم هم به ایشان گفت من به شرطی با این ماموریت موافقم که اگر شهید شدی من را نیز شفاعت کنی.

پسر سردار شهید همدانی ادامه داد: پدرم در آخرین دیدار خود حتی تاکید کردند اگر من شهید شدم من را همدان به خاک بسپارید و ما نیز با دلخوری به وی می‌‌گفتیم سردار نزد ما حرفی از رفتن نزن.

08:14/ سردار سنایی‌راد رئیس اداره سیاسی سپاه با بیان خاطره‌ای از سردار شهید همدانی افزود: این خاطره مربوط به فتنه 88 است که این شهید بزرگوار می‌گفت « دغدغه من در ماجرای خرداد 88 این بود که نه از بینی بچه‌های بسیج خون بیاید نه از طرف مقابل خونی ریخته شود ولی افرادی که در مقابل ما قرار داشتند آمده بودند تا هم کشته بگیرند و هم کشته بدهند.»

سنایی‌راد تصریح کرد: این شهید بزرگوار در ماجرای سوریه جزو اولین کسانی بود که برای مهار جریان تکفیری حضور داشت و علی‌رغم این که سن و سال بالایی داشت کار مستشاری را با داوطلبی انجام داد و در چنین سنی به شهادت رسید و جواب زحمات خود را گرفت.

رئیس اداره سیاسی سپاه افزود: سردار همدانی در زمان جنگ 2 مدال فتح از دست رهبر معظم انقلاب دریافت کرد که نشان دهنده از خود گذشتگی،‌ ایثار و فداکاری این شهید بزرگوار در راه خدا بود.

06:54/ دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: سردار همدانی مشغول شناسایی منطقه ای در حلب بود که بتواند قدرت مشاوره ای خود را به درستی ارائه کند که همانجا در صحنه شناسایی و در خودرویی به شهادت رسید.

00:29/ رسانه های غربی با انعکاس خبر شهادت سردار حسین همدانی در حومه حلب، بازی تبلیغاتی خود علیه ایران در حمایت از مقاومت سوریه را تکرار کردند.

22:27/سردار سرلشکر محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه در مراسم استقبال از پیکر سردار شهید حسین همدانی که در پایگاه قدر سپاه در حال برگزاری است، در جمع خبرنگاران گفت: باید خودمان را در راه شهیدان حفظ کنیم.

وی افزود: کاری که سپاه می کند خودش بهترین پاسخ به این رذالت هاست.

جعفری تاکید کرد: باید همیشه در جبهه مقابله با ظلم و باطل آماده باشیم. صبر ما زیاد است و مردم ما به راهی که میروند معتقدند.

فرمانده کل سپاه گفت: شهادت در این راه اجری است که خدا نصیب انسان می کند.

جعفری اطهار داشت: جوانان ما باید خودشان را در این صحنه برای حضور طولانی آماده کنند.

22:15/مراسم استقبال از پیکر سردار شهید حسین همدانی دقایقی پیش با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران آغاز شد.
 در این مراسم سرلشکر رشید جانشین ستاد کل نیروهای مسلح، سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، سردار کاظمینی فرمانده سپاه محمدرسول‌الله(ص) تهران بزرگ، سردار ربانی و جمع دیگری از فرماندهان و همرزمان آن شهید حضور دارند.

سردار شهید حسین همدانی روز گذشته در منطقه حومه حلب در سوریه به دست گروه تکفیری صهیونیستی داعش به شهادت رسید.

21:02/ برنامه‌های مراسم تشییع و ترحیم سردار همدانی در دارالمومنین همدان اعلام شد.
مراسم استقبال از پیکر مطهر شهید در فرودگاه همدان با حضور مسئولان ساعت 16 روز یکشنبه 19 مهر ماه جاری انجام خواهد شد.

برنامه وداع رزمندگان با شهید روز یکشنبه ساعت 20 در حسینیه رزمندگان سپاه همدان انجام می‎شود و روز دوشنبه 20 مهر ماه مراسم زیارت عاشورا بعد از نماز صبح در امامزاده عبدالله (ع) همدان برگزار خواهد شد.

تشییع پیکر مطهر شهید سردار همدانی نیز ساعت 9 صبح دوشنبه از میدان امامزاده عبدالله (ع) به طرف میدان امام و سپس به طرف میدان شهدا برگزار می‌شود.

مراسم ترحیم آن شهید بزرگوار نیز روز دوشنبه از ساعت 15 تا 17 در مسجد جامع همدان خواهد بود.

15:59/ خاطره ده‌نمکی از سردار همدانی بعد از دیدن «اخراجی‌ها»
مسعود ده‌نمکی کارگردان فیلمهای سینمای دفاع مقدس در نوشته‌ای کوتاه در صفحه اینستاگرامش، در مورد اظهارنظر سردار حسین همدانی پس از دیدن فیلم سینمایی «اخراجی‌ها» نوشت.

14:25/ همرزم شهید حسین همدانی در دفاع مقدس گفت: ایشان چند سال پیش وقتی در آپارتمان خودشان در دمشق به همراه خانواده‌ حضور داشتند، تروریست‌ها آپارتمان ایشان را به گلوله و رگبار می‌بندند.

14:15/ وزیر امور خارجه عروج ملکوتی سردار پر افتخار سپاه پاسداران سردار سرتیپ شهید حسین همدانی را که در دفاع از حرم اهل بیت عصمت و طهارت(س) به مقام رفیع شهادت نائل آمد، به فرمانده معظم کل قوا و فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خانواده معزز وی، همه همرزمان شهید و مردم بزرگ ایران تبریک و تسلیت گفت.

14:10/ سخنگوی سپاه پاسداران گفت:پیکر شهید سردار حسین همدانی قرار است امشب به تهران باز گردد.

عکس/ سردار همدانی درکنار مفقود منا

سردارهمدانی درکنار مفقود منا +عکس

13:15/ یادداشت ابراهیم حاتمی کیا: سردارِ سربدار حسین همدانی ، آن سیمای سفید کرده در آسیاب جهاد سالهاست که می‌رفت و ما گمان کردیم در کنارمان است. او بازمانده غافله‌ای بود که سالارش حاج احمد متوسلیان بود.

12:40/ فرمانده کل سپاه صبح امروز برای عرض تسلیت در منزل سردار شهید حسین همدانی حاضر شد.

سردار حسین همدانی در سوریه به شهادت رسید/زمان تشییع پیکر شهید همدانی/محل شهادت سردار همدانی + نقشه و عکس

12:20/ شهر حلب، محل شهادت سردار همدانی، در طول چهار سال اخیر که از حمله وحشیانه تروریست‌های تکفیری داعش به سوریه می‌گذرد، یکی از شهرهای حادثه خیز این کشور بوده است. برای دیدن محل شهادت شهید همدانی بر روی ساعت کلیک کنید.

جغرافیای محل شهادت سردار همدانی را بشناسید+ نقشه و عکس

11:30/ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: شهید همدانی با ایجاد هماهنگی میان ارتش و قوای نظامی سوریه و تشکیل نیروهای داوطلب مردمی مانع از سقوط سوریه و پیروزی داعش و نیروهای معاند شد.

11:15/صبح یک شنبه پیکر سردار شهید حسین همدانی در تهران  تشییع می شود

شهید سردار "حسین همدانی" که بود؟ + تصاویر

شهید سردار سرتیپ حسین همدانی از اعضا و بنیانگذاران سپاه همدان و کردستان است و از سال 1359 در جنگ ایران و عراق شرکت داشت.

سردار سرتیپ پاسدار حسین همدانی، در عنفوان جوانی با تفکرات حضرت امام (ره) آشنا شده و از محضر درس مکارم اخلاق و احکام شهید محراب آیت‌الله مدنی که در همدان تبعید بودند، بهره‌ای بسزا برده و پس از پیروزی انقلاب اسلامی ...پایه‌گذاری و تأسیس سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی، استان همدان را آغاز و خود نیز به عنوان یکی از ارکان اصلی شورای عالی فرماندهی سپاه استان همدان، فعالیتش را آغاز کرد و با کمک همرزمان و پاسداران آن خطه، به پاکسازی عناصر طاغوت و عوامل فساد و نفاق برآمده و از آنجایی که چندین بار به دست ساواک دستگیر شده و مورد تعقیب بود، عوامل طاغوت را به خوبی می‌شناخت.

برای دیدن کامل جزئیات اینجا کلیک کنید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 175
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 22
  • ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    سردارشهادت مبارک باد
  • ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    شهادتشان مبارك ايشان پايه گذار لشگر ٣٢ و مقتدر انصار الحسين همدان در زمان دفاع مقدس بودند و فرمانده ي پيروز محور بازي دراز در دفاع مقدس و... روحش شاد دركنار يارانش همچون شهيد خرازي و كاظمي و زين الدين و ....
  • ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    یا حسین روحش شاد
  • ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    وای خدای من دارم از بغض و گریه ........ سردار عزیز رفتنت را باور نمیکنم ،.... لعنت خدا بر آمریکای جنایتکار که ام الفساد عالم است ......
  • ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    خدا رحمتش کنه بلاخره به همرزم هاش رسید سردار این سری آخری مارو باخودت نبردی نمیدونستم این سفر ، سفر وصاله جای امثال من نیست
  • ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    راه رسم شهادت فراموش شدنی نیست
  • ناشناس ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    درود بر سردار. روحش شاد. راهش ادامه دارد.
  • ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    شهادت همزمان ایندو، علامت نیست؟
  • رضا ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    در باغ شهادت باز،باز است.. شهادت هنر مردان خداست.
  • ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    درود بر مردانی که پس از سالها از دفاع مقدس همچنان برای کیان ایران و ایرانی و برای حفظ شرافت یک ملت می جنگن و جان خود رو همچون سربازی فدا می کنن و به حق که آقا فرمود: هر شهید پرچمی برای عزت و شرف این ملت است.درود بر تو و همرزمان شهدت
  • ناشناس ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    روحش شاد و راهش پر رهرو باد .
  • ناشناس ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    در منطق شهادت تحریم حرف مفت است .
  • ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    نوش جانت بسیجی خمینی
  • پژمان ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    روحش در سایه رحمت مولایش حیسن(ع)به ملکوت اعلی بپیوندد.
  • ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    خدایاااااااا
  • مهدی ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    خوش به سعادتت سردار اربعین پارسال نزدیک حرم قمر بنی هاشم زیارتشون کردم. سردار شهادتت مبارک.
  • ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    واقعا دردآوره....این چه جنگ کثیفه..بهترین ها رو که برای جنگ با اسراییل داشتیم در سوریه از دست دادیم
  • ناشناس ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    روحش غرین رحمت
  • حاتمی ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    خوش به حالت سردار
  • ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    شهادتت مبارک سردار از طرف همدانی ها
  • ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    شهادتشان مبارک
  • همرزم تو استاد تمام دانشگاه شهید بهشتی ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    آقا عزیز یکی دیگر از نوابغ اطراف خودش ار از دست داد. صبح زود وقتی گوشی ام را نگاه می کنم پیامک بهت آور شهادت ات را یکی از همرزمان مان خبر می دهد. طاقت نمی آورم همان اول صبح به یکی از فرماندهان ارشد سپاه زنگ می زنم و به چند نفر ... تا تایید خبر را می گیرم. حاجی جان قرار گاه قدس آن روز حالا بدون تو و سوداگر بی یارو یاور شده. اولین بار تورا در لباس یک بسیجی در کربلای 5 دیدمت من که تازه به جمع شما پیوسته بودم باورم نمی شد شما فرماندهی و معاون حاج عزیز و این قدر مظلوم و افتاده. لهجه شیرین همدانی ات و صداقت تا امروز مرا شیفته تو نگهداشت. دلاوری هایت با لباس کردی و ماه ها داخل خاک عراق قبل از عملیات ماووت و حلبچه و... همین دو هفته پیش قرار بود با هم برای تشییع جنازه مادر شهید مهین خاکی برویم که نشد... برای اخرین بار شما را ببینم خدا شما را با شهید سوداگر، آزادی و حسن باقری که همیشه با لفظ عزیز یادشان می کردی محشور سازد... همرزم تو استاد تمام دانشگاه شهید بهشتی
  • اهوازی ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    شهادت هنر مردان خداست.جنگ در سوریه و عراق تعدادی از نیروهای قدیمی سپاه و حزب الله را از ما گرفت.شهادت سردار نمیتواند بدون برنامه ریزی سرویس های جاسوسی و تروریست ها باشد.باید انتقام سختی گرفته شود.
  • ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    1 0
    خداحافظ سردار ما را ببخش که بسیجیان خوبی برایتان نبودیم
  • ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    کاش بعضی ها بفهمند برای چی این همه هزینه میدهیم نوش جانت سردار
  • حسین ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    خیلی حیف شد خدا رحمتش کند
  • علی از شیراز ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    شهادتت مبارک باد سردار. خدایا تو میدانی که مرگ در بستر شایسته اش نبود سالها به دنبال شهادت بود و انرا در نزد بی بی /ع/ یافت گوارایت
  • بوشهر ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    وخدا می داند که راه و رسم شهادت کورشدنی نیست . وما ماندیم و حسرت و غبطه ای در دل
  • ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    سردارعزیزسپاه اسلام روحت شاد
  • شیرازی ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    روحش شاد
  • ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    امام و رهبر ما تسلیت تسلیت..
  • امیر ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    نتیجه زحمات پاسداران حریم ولایت و یاد گاران دوران 8سال دفاع مقدس باید شهادت باشد .به راه شهدا تا آخرین نفس با تبعیت از مقام عظمای ولایت ادامه خواهیم داد............................. .......................لبیک یا حســــــیـــــــــــن.............................
  • ریاستی ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    شهادت این عزیزان تداوم کل یوم عاشورا وکل عرض کربلاست.حسین جان دوستدارانت از سرزمین ایران اسلامی همچنان به ندای هل من ناصر تو پاسخ میدهند.ایرانیان حسینی هستند وحسینی باقی میمانند تا ظهور حضرت ولی عصر عجل الله .از هیچ نمیترسیم جز دوری از حسین.
  • امیر تبریز اوغلی ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    روحش شاد
  • مجید ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    من به عنوان یک جوان 22 ساله میگم شهادت عشقه به آرزوش رسید سردار
  • سیری ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    آرش کمانگیر زمان روحت شاد یادت گرامی
  • ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    منم باید شهید می شدم. سردار ما رو در این دنیای وانفسا تنها گذاشتی.
  • محمود ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    راه حسین اخرش سرخ است.به رنگ شهادت همنشینیت با اقا ابالفضل مبارک
  • ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    مبارک باشه... کاش میشد در کنار شما بودیم و شهید میشدیم...
  • ناشناس ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    روحش شاد،به امید نابودی همه ی داعشی ها و اربابان آمریکایی،صهیونیستی و سعودیش... مبارزه با کفار همچنان ادامه دارد.
  • ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    روح پر فتوح این دلاور همدانی شاد - شهادت بزرگترین پاداشی بود که این فرزند فرزانه و دلاور همدانی از خدایش گرفت درود خداوند و اولیاء صالح الهی براین دلاور
  • مهدی ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    یاحسین باورش سخته.
  • ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    خوشا بحالت که به رهبر زمانت لبیک گفتی ، مبارکت باد
  • ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    غم به دلم هجوم اورد خدایا بحق این خونهای پاک و ارواح مطهر فرج امام زمان را برسان
  • عبدالله ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    سردار شهادت مبارکت باد! اللهم ارزقنا الشهاده فی سبیلک تحت رایه نبیک مع اولیائک
  • رهرو ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    خدا رحمتشون کنه. از تلاش های این عزیزان هست که ما امنیت داریم.
  • رزمنده جا مانده از قافله شهدا ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    کتاب مهتاب خین را که می خوانی فکر می کند خاطرات شهید همدانی را شاهد باشی اما در واقع این کتاب ناشی از عشق به شهید شهبازی است مطمئن هستم شهید شهبازی برای شهادت حاج حسین به پیشوازش رفته بود
  • ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    روحش شاد
  • جعفر ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    مزد این سردار شهادت در راه اسلام بود روحش قرین رحمت الهی باد
  • ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    اين سند جنايت كدخداست لعنت به اونايى كه اين خبرا رو ميشنوند و بازهم آمريكا رو بزك ميكنند آمريكا آمريكا مرگ به نيرنگ تو خون جوانان ما ميچكد از چنگ تو
  • ناشناس ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    چرا افسران ارشد ترکیه و عربستان و قطر و اسراییل را هدف قرار نمی دهند؟
  • ناشناس ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    باید انتقام سختی از آل سعود گرفت.این توطئه آل سعود و ترکیه است.
  • ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    مبارک باشه! بالاخره عاقبت به خیر شدی سردار. انشاالله خداوند برای ما هم شهادت با خلوص را نصیب بفرماید.
  • ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    روحش شاد ویاد ایشان و همه مدافعین اسلام ناب به خیر و شادی
  • ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    خدا رحمتش کنه چطور همچین آدم بزرگی به شهادت میرسه؟ چرا در تیررس داعش یا تروریست ها قرار می گیره ظاهرا که در حد سردار سلیمانی بوده مگه ایران از این افراد چند نفر داره که اینطور باید به شهادت برسند
  • ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    چرا باید نیروهای ارزشمندمان را به این راحتی از دست بدیم.برای خود شهید که بد نمیشه،ولی برای ما فاجعه ای است
  • ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    اگر کُشــت خواهــد تو را روزگــار چــه نیکــو تر از مـرگ در کـــار زار
  • علی ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    اخه چرا...
  • shahed ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    پاسداران آگاهانه انتخاب می کنند'شجاعانه می جنگند'غریبانه زندگی می کنند' مظلومانه شهید می شوند و بی شرمانه موردتوهین واتهام قرار می گیرند(شهید بهشتی) سردار عزیز شهادتت مبارک 'شرم بادبر کسانی که به دنبال ارتباط با شیطان بزرگ آمریکا هستند' مرگ بر آمریکا
  • سعید ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    ای لعنت بر آل سعود دلم تنگه برایت سردار
  • احسان ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    آن شهید پاک طینت رفت طرف رب خود/در بهشت پاک بازان است و در گلزار عشق
  • ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    ای خدااااااا
  • ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    بدون شک سرویس های امنیتی چند کشور مخاصم ما هماهنگی کردند. تا ایشان را آنهم بعد از موفقیت های ائتلاف ضد تروریست ها در سوریه، به شهادت برسونند.
  • محسن ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    شهادت مبارکتان باشد سردار
  • ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    آخه این منفی ها برای چیه واقعا؟؟؟؟
  • سلیمی ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    شما شهید زنده بودی سردار شهادت ظاهری هم نصیبت شد به رهبرم تبریک و تسلیت میگم انشالله بتونیم جای خالی سردار رو برای شما پر کنیم
  • ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    تسلیت و تبریک ، آقای رکن آبادی چی شد ؟ اجساد شهدای منا و خصوصا آن هایی که مسئولیتی داشتند بررسی شد ؟ خب به مردم گزارش بدید .
  • ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    ای کاش به نیروهای ارتش هم اجازه داده می شد تا با داعشی ها بجنگند و از حرم های مقدس اهل بیت دفاع کنند.
  • ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    شهادت هنر مردان خداست
  • ناشناس ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    خوش به حال ایشون.ما باید یه فکری به حال خودمون بکنیم که مثل ایشون عاقبت بخیر بشیم انشاله.
  • مجتبی ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    شهادت هنر مردان خداست . شهادتت مبارک سردار دست ما رو هم بگیر
  • سعید ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    باعرض تسلیت وتبریک این شهادت !! ولی تا کی بایددر مقابل اینها ساکت ماند تاگلهای ما را پرپر کنند بیصبرانه منتظر انتقام خون این شهدا هستیم لبیک یا محمد،لبیک یا علی ،لبیک یا حسین
  • شهاب ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    من خيلي متاثر شدم ولي بايستي خيلي دقت كنيد در محافظت از فرماندهان بايستي بيشتر از ديگر فرماندهان مراقبت گردد چون ما براحتي امثال شهيد همداني را بدست نياورده ايم با تشكر
  • ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    تبریک و تسلیت به محضر مبارک مولایمان - ما همه ی پاسداران گوش به فرمان مولای غریبمان هستیم.
  • ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    سردار عزیزمان اسلام شهادتت مبارک،رهبرا،مولای ما تسلیت،شهید عزیز قسم به خون پاکت راهت را ادامه می دهیم.مرگ بر آمریکا،مرگ بر اسراییل،مرگ بر منافقان کوردل وطن فروش.
  • علی ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    شهادت هنر مردان خداست روحش شاد ویادش گرامی انشا الله همه با شهدا مهشور بشویم
  • ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    راهت ادامه دارد
  • سینا ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    سردار با شهامت شهادتت مبارک راهت ادامه دارد ای کاش می ماندی و در راه آزادی قدس بسیجیان را همراهی می کردی
  • ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    الله اکبر پرچم شهادت بالاست یا علی
  • علی ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    حیف شد که نتونستیم از همچین سردارانی چون شهیدهمدانی محافظت کنیم تسلیت میگم
  • تیموری ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    لباس شهادت برازنده این سردار بود.
  • ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    از این پس، در تابلوی ورودی شهر همدان باید بنویسند: "به شهر همدان، شهر سردار رشید سپاه اسلام، حاج حسین همدانی خوش آمدید"
  • ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    شهادتت مبارک سردار,مقاومت ادامه دارد.
  • ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    من گیلانی هستم ویادم میاد که بار اول رفته بودم جبهه یه مدت کوتاهی این سردار غیور فرمانده تیپ تازه تاسیس شده گیلان شده بود که تازه از لشگر ۲۵کربلا جدا شده بود.یادش بخیر چه خاطرات خوشی داشتیم. سردار عزیز هیچکس باورش نمیشه که تواینهمه سال دنبال شهادت بگردی و نهایتاً این تحفه و نعمت الهی را خدا درسوریه و تو این سن و سال نصیبت کنه!! خوش بحالت. مارو دعاکن سردار تا بشویم عین تو.
  • ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    روحش.شاد
  • ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    از قربانگاه منا تا قتلگاه حلب ........ امسال محرم چه زود آمد !!!
  • ندای مردم میاندوآب ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    ندای مردم غیور میاندوآب ندای شهید باکری و همدانی و دیگر شهیدان است.ماتا پای شهادت با استکبار مبارزه خواهیم کرد...مرگ بر آمریکا ....مرگ بر اسرائیل...مرگ بر داعش و وهابیت و مرگ برآل سعود ....درود بر سپاه و سپاهیان......سردار حداحافظ
  • مهدی ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    سلام برهمدانی سردار. سردار شهادتت مبارک. انشاالله با بی بی حضرت زینب س محشور شوی
  • ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    از قربانگاه منا تا قتلگاه حلب ........ امسال محرم چه زود آمد !!!
  • اباطهور ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    منم تسلیت میگم. این رأی منفی ها همون آل سعودداخلی ومنافقین داخلی ودشمنان ملت وخائنین به ملک هستند.خدااینهارانه هدایت بلکه باآل سعودوصهیونیستهابه دست خودمان نابودشان کند.انشاءالله
  • ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    سردار عزیز اسلام شهادتت مبارک.من سه پسر دارم آرزودارم آنها نیز فدای اسلام و اهل بیت (ع)شوند دعایمان کنید که ما هم بتوانیم شيرمردان مدافع حرم تربیت کنیم.امام و مقتدا و رهبر عزیزم ضمن عرض تسلیت شهادت سردار رشید اسلام، ندای لبیک سر می دهیم و می گوییم آقاجان از شما به یک اشاره از ما به سر دویدن.مرگ بر آمریکا،مرگ بر اسراییل،مرگ بر آل سعود که داعشی و تکفیری و سلفی و وهابی از دامن آنها به ظهور رسیده...
  • ناشناس ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    خوش به سعادتت قهرمان
  • حمید ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    واقعا این سردار یه فرمانه به تمام معنا بود سردار جان شهادتت مبارک شفاعت ماراهم بکن
  • ناشناس ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    سردارشهادت مبارک باد مشرق بهتر نیست مثبت رو از سمت راست بیاری سمت چپ و منفی رو از سمت چپ بیاری راست؟اینطوری جماعت اشتباه منفی نمیدن ! خیلی به هم نزدیکن
  • سعید عابری ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    2 0
    آسمانی شدن آن چهره ملکوتی جز با شهادت سزاوار او نبود. حلاوت وصال به یاران شهیدش در پیشگاه خداوند گوارای وجود نازنینش باد. واحسرتا بر ما که از این قافله عشق عجب دور افتادیم!!!
  • ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    آسمانی شدن آن چهره ملکوتی جز با شهادت سزاوار او نبود. حلاوت وصال به یاران شهیدش در پیشگاه خداوند گوارای وجود نازنینش باد. واحسرتا بر ما که از این قافله عشق عجب دور افتادیم!!!
  • تهرانی ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    من المومنین رجال صدقوا ما عاهدو الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا
  • ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    19 سالم بود با تمام توان دنبال اعزام به سوریه بودم.... یک سال اعزام شدم .... درعا رفتم ... گفتند فرماندهی ایرانی بازدید می اید ... و من ترس برم داشت که لو می روم ... آمد...دیدم حاج حسین است ...نه در بین جمعیت مرا بیرون کشید و گفت ببینم تو در شلمچه خادم الشهدا نبودی؟!!!! گفتم بله !!! همانجا دستم را پی درپی جلوی جمعیت بوسید... گفت یک هفته مهمان من باش و به زیارت برو... یک هفته بعد خودش مرا به فرودگاه برد و تمام.... نمیدانم چطور حالا گریه ام را بند بیاورم ...
  • محمدی ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فرمانده ای بی نظیر که تا آخرین نفس در خدمت ولایت بود،خار چشم تروریست ها رضوان خدا بر او
  • یامهدی عج ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    ما از ایالات متحده شیطان و آل سعود انتقام خواهیم گرفت؛ انتقامی سخت . آنچناکه که مرده هایشان از گور برخیزند و به حقانیت ما و راه ما و انقلاب ما گواهی دهند. یاعلی
  • ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    سردار بزرگ اسلام انشاالله با سیدالشهدا محشور بشی
  • سادات ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    شهادت هنـرمـردان خداست . . . مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبديلًا . . . رحمت ورضوان خدابراین شهیدعزیزمان . .
  • ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    سرمایه محور مقاومت بیشتر شد راهش پر رهرو
  • منصور وحدانی ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    خدا رحمتشون کنه شهادت آرزوی این بزرگوارن بود شهادتش مبارک
  • ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    واقعا زور داره یه همچین ادمهایی که کوه تجربه جنگی و نظامی هستن و قهرمان های ایران هستند داریم از دست میدیم برای تفکر احمقانه وهابیت. این ادما خیلی ارزشمند هستند شهادت مبارک سردار عزیز
  • حامد اهوازی ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    سردار شهادتت مبارک. از خون مبارک تو هزاران همدانی متولد خواهند شد.
  • اسدی فرهادی ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    1 0
    فرزند یکی از کارکنان منابع طبیعی شهر همدان در یکی دو سال سه سال پیش به شهادت رسیده بود او افسر وظیفه سپاه بوده و درمصاف با تروریست های مرز کردستان و آذر بایجان غربی شهید شده بود - رفته بودیم به تشییع دیدم شهید سر افراز حسین همدانی پیش از همه بر تشییع حاضر شده بود در باغ بهشت همدان به زیارت آیت اله آخوند ملا علی همدانی و آیت اله تالهی رفتند و در گلزار شهدا چرخی زدند - خدا یا این فرشته آسمانی پیشتاز همه بود بی ادعا - رفتم نزدیک خواستم دست اورا ببوسم نگذاشت مرا نمی شناخت اما من اورا از چهره مطهرش که تبلور نور شهدا بود شناختم و چقدر آشنا به نظر می رسید چقدر احساس آرامش به آدم در کنار او و با وجود در کشور به آدم دست می داد - اورفت اما روز دوشنبه درهمدان شاهد خواهید بود که چه غوغئی است و چه رویشی را برای انقلاب با شکوه اسلامی را این دلاور بوجد به وجود آورده است - شهید عزیز راهت پررو و ادامه خواهد داشت - یاد روزی افتادم که شهید عزیزمان آیت اله بهشتی به ملاء اعلا پیوست و مردم در عزای او می سرودند - - شد بهشت حق پر از بهشتی ها - از بهشتی ها شد محشر و غوغا
  • اسماعیل علامات ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    شهادت ارثی است که از مکتب اسلام به ما رسیده است اگر سردار همدانی شهید نمی شد باید تاسف می خوردیم سردار شهادت مبارک دست مارا هم بگیر سردار سرافراز اسلام
  • امیر ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    ابتدا غضنفر رکن آبادی و حالا سردار همدانی منتظر توطه بعدی آمریکا باشید
  • ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    خداوند روح مطهر وی را با انبیا و اولیا محشور کند. خوش به حال وی که عاقبت به خیر شد و با شهادت به لقاالله پیوست
  • ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    از اطلاعات و اقدامات تامینی دم زدن راحته ولی وقتی به عمل میرسه حتی بزرگترین قدرت های اطلاعاتی هم تو همچین شرایط نبردی می زان نمونه اش کشته شدن 3 ماه پیش ژنرال آمریکایی در افغانستان
  • سعید ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    شهادتت مبارک
  • محمد ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    مبارکش باشه ما هم اماده هستیم
  • ایمان ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    تسلیت و تبریک میگم شهادت سردار رو به رهبر معظم انقلاب و تمام ملت ایران
  • صابر کرمانشاهی ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    به نام خدا و با سلام. سردار عزیز شهادتت مبارک .اللهم عجل لولیک الفرج . خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست. دشمنان باید بدانند که پاسداران و سرداران اسلام جاودانند وراهشان جاودان .اگر دشمنان فکر کردهاند که می توانند با برجام بر ملت ما چیره شوند زهی خیال باطل است چرا که تا باکری ها و همدانی ها و صیادها و ......در این کشور هستند اجازه غلط کردن به هیچ دشمنی را نخواهند داد. لبیک یاحسین ع لبیک یا سیدعلی ع . برادر شهیدم شهادتت مبارک راهت ادامه دارد.
  • شهاب ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    من خيلي متاثر شدم ولي بايستي خيلي دقت كنيد در محافظت از فرماندهان بايستي بيشتر از ديگر فرماندهان مراقبت گردد چون ما براحتي امثال شهيد همداني را بدست نياورده ايم با تشكر
  • ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    در مسلخ عشق جز نکو را نکشند روبه صفتان زشت خو را نکشند گرمرد رهی میان خون باید رفت از پای فتاده سرنگون باید رفت شهادتت مبارک سردار ایثارگران لشگر قدس گیلان
  • سید ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    روحت شاد سردار
  • نا شناس ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    دورود و رحمت خدا بر تمامی شهدا ى انقلاب و جنگ تحمیلی. شهادت جانگداز سردار دلاور بنىانگذار انقلاب اسلامى حضرت امام ره و رهبر فرزانه قوىا مورد سوء استفاده دشمنان و جرىان تکفىرى قرار خواهد گرفت . لذا بر همرزمان ان شهىد است که پاسخ کوبنده اىرا تهىه و اجرا نماىند .نثار ارواح مطهر تمامی شهدا و امام شهدا صلوات
  • beh ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    درود بر روان پاک این شهید بزرگ
  • دنی ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    روحش شاد ودر کنار ائمه محشور باد
  • محسن ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    یا فاطمه زهرا
  • mostafa ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    شهادت مبارک سردار....
  • mostafa ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    شهادت مبارک سردار....
  • مهدي ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    همچنان مبهوتم.. ولاتحسبن الذين قتلوفي سبيل الله ...
  • ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    دو کتابی که معرفی کردید هر دو یکیه که کتاب تکلیف است برادر در ویرایش های بعدی تبدیل شد به مهتاب خین
  • محمد نوری ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    ضبط رو خاموش کن آقای بهزاد... از بی سیم خودمان صدای مکالمه حاج احمد متوسلیان با وزوایی را می شنیدم که می گفت:آقا محسن ؛ معلوم هست که چه کار می کنی برادر جان؟ عجله کن. بچه ها را زودتر بفرست کنار جاده. وزوایی هم جواب می داد: احمد جان من دارم تمام فشارم را به این بچه ها وارد می کنم که به جاده برسند. دقایقی بعد؛ از شدت انفجار ها وتیر اندازی در سمت چپ خودمان فهمیدیم محور محرم توانسته به جاده برسد.آن جا بچه های وزوایی در روشنایی روز و بدون داشتن جان پناه می جنگیدند و در نتیجه خیلی آسیب دیدند. طوریکه وقتی ساعاتی بعد به اتفاق حاج احمد متوسلیان به پشت خاکریز شرق جاده ، در محور محرم رفته بودیم ،صحنه های درد آوری را مشاهده کردیم. آن جا نیروهای محرم وارد زمین آب گرفته و باتلاقی شده بودند و توی باتلاق گیر کرده بودند.در همین اثناء یک سری نیروی کماندویی عراقی که خیز به خیز از سنگر های جنوب غربی جاده خودشان را به آن جا رسانده بودند و در فاصله ی 200 متری جاده قرار داشتند، این بچه های گرفتار شده در باتلاق شرق جاده را به گلوله ی رگبار بسته بودند و تعدادی از این برادر هابه نحو مظلومانه ای آن جا قتل عام شدند.تلخ ترین صحنه ی آن واقعه برای من، مشاهده ی تعدادی از آن بچه ها بود که چون تا نزدیکی زانو در زمین باتلاقی فرو رفته بودند و دفعتا ان ها را به رگبار بسته بودند، ایستاده به شهادت رسیدند و اجسادشان به همان نحو سر پا مانده بود. سال هاست از سالروز سوم خرداد از نخل های سوخته ی خرمشهر به عنوان نماد ایستادگی مظلومانه یاد می کنند؛ حق هم همین است که می گویند. اما ندیدیم و نشنیدیم کسی از نیروهای جوان محور عملیاتی محرم که صبح روز دهم اردیبهشت 61 در حاشیه ی شرقی جاده ی اهواز – خرمشهر ایستاده به شهادت رسیدند ، یادی کرده باشد . ضبط رو خاموش کن آقای بهزاد ... (صدای گریه) حسین همدانی - مهتاب خین - نگارش حسین بهزاد
  • محسن ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    فکر می کنم منظور این بنده خدا سالگرد شهادت سردار رشید اسلام شهید علی چیتسازیان بود که پنج شنبه شب در همدان برگزار شد.
  • تریستان ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    چون وجودش رو ندارن بیان جلو و فقط یک مشت اراذل و اوباش رو از تو زندونا و کمپهاشون مسلح میکنن به این امید که هم یه کشور مهم رو صاحب بشن هم این وحشیای کشورشون شرشون کم بشه و چقدر ما هزینه کردیم و عزیز از دست دادیم و البته این افتخار ابدی که ما جبهه حقیم و خدا با ماست بالاترین پیروزیست... دلم عجیب گرفته. جمعه ی بی ظهور خون جای بارون میچکه... آقا دورت بگردم قدم نما و فرود آ که خانه خانه ی توست...
  • تریستان ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    چون وجودش رو ندارن بیان جلو و فقط یک مشت اراذل و اوباش رو از تو زندونا و کمپهاشون مسلح میکنن به این امید که هم یه کشور مهم رو صاحب بشن هم این وحشیای کشورشون شرشون کم بشه و چقدر ما هزینه کردیم و عزیز از دست دادیم و البته این افتخار ابدی که ما جبهه حقیم و خدا با ماست بالاترین پیروزیست... دلم عجیب گرفته. جمعه ی بی ظهور خون جای بارون میچکه... آقا دورت بگردم قدم نما و فرود آ که خانه خانه ی توست...
  • سید علی رضا رضوی ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    برادر رزمنده- افتخار بر شما که افتخار اسلام و انسان و ضامن زندگی شرافتمندانه یک ملت بزرگ و مستقل بودید امیدوارم ما ماندگان در روز قیامت جلوی شما شرمنده نباشیم- خدا حافظ دلاور- از خدا میخواهم که روح پر فتوحش را با آقا امام حسین علیه السلام محشور کنه. ان شا الله. یا علی.
  • پری ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُواْ فِي سَبِيلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاء عِندَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست. تبریک و تسلیت بر سردار و محضر مقام معظم رهبر
  • حميد ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    قرين درسته نه غرين
  • مسلم ۲۰:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    شهادتش مبارک و لعنت بر تكفيريهاي ال سعود
  • ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    بخاطر تشبیه بی موردت منفی دادم
  • Kia ۲۰:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    ما را که بجز آرزوی شهادت چیست؟ یا رب سر داشتن این سعادت چیست؟ خداوند رحمتش کنه و با شهدای کربلا محشورش کنه.
  • غلامرضا ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    السلام علیک یا حسین جان سلام بر یاران حسین خدایا مارا به حسین برسان خدایا مهدی مارا نمایان تا در کنارش و به فرمانش جملگی عاشورایی دگر بر پا کنیم
  • ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    شهادت مبارک سردار دیدارمان سره پل صراط به سرداران سلام مارا برسان دست مارا بگیر سردار
  • بیات ۲۱:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    ضمن سلام به روح پاکش وتسلیت به خانواده محترمش این گونه شهدا مایه افتخار رهبری ایران وملت ایران وتمام شیعیان میباشند واجری عظیم نزد خداوند یکتا دارندکه در راه حفاظت از حرمت حرمین وشیعه دارند. شهادت ومبارزه درمقابل وهابیهای بی دین وایمان هنر مردان خداست.
  • امیر حسام س ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    خدا رحمتشون کنه هم سردار عزیز و هم همه ی اون عزیزانی که در راه دفاع از حرم آل الله به شهدات می رسند انشاالله به زودی شاهد پیروزی رزمندگان اسلام بر وهابی های تکفیری بشیم .
  • عادل نعمتی بهار ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    افتخار همدان پر کشید ما همدانی ها منتظر امدنت هستیم شهادت مبارک فدایی رهبر
  • ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    دست اندر کاران سایت محترم مشرق نیوز لطفاً در درج اخباری که یه نوعی به مقدسات و شعائر اسلامی و ملی (از قبیل شهدا) مربوط می شود، رأی گیری + و - را از کانتها حذف فرمائید. زیرا عده ای مریض همواره به دنیال سم پاشی و درج رأی منفی و توهین به مقدسات هستند. مثلاً در مورد کامنتی که فقط یک آیه از قرآن را نوشته است، + و - چه مفهومی دارد؟ یعنی نغوذبالله آیا شما با کلام خدا موافقید با نه؟
  • ۲۱:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    شهادت هنر مردان خداست افرین بر گوینده این جمله که واقعا درست کفتند.
  • آرش کمانگیر ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    بغضم گرفته هوای گریه دارم
  • مجید شفایی ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    سلام خدا بر شهدای اسلام من هم وقتی این خبر را شنیدم واقعا ناراحت شدم ان شاء الله با سید و سالار شهیدان محشور شود ای کاش من هم در راه قرآن کشته می شدم
  • سیدمجید ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    شهادتت مبارک سردار عزیز
  • ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    از قربانگاه منا تا قتلگاه حلب ........ امسال محرم چه زود آمد !!!
  • ناشناس ۲۲:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    سلام و درود خداوند بر مردان بی ادعا - سردار شهادتت مبارک
  • همرزم ۲۲:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    شهادت مبارک شفاعتم کن
  • محسن ۲۳:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    شهادت حقت بود سردار شهادتت مبارک افتخار ایران
  • مهاجر ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    رهبــــــــــــــــــــــــرم تسلیــــــــــــــــت راهتان پررهرو سردار همدانــــــــــــــــــے
  • مرادخانی ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    روحت شاد سردار
  • احسان ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    شهادتت مبارک سردار.به جمع دوستانت پیوستی. قول بده سلام مارابه همه شهدابرسونی.
  • قاسم ۰۰:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
    0 0
    من از این ناراحت نیستم که سردار عزیز از پیش ما رفت ( چرا که به بهشت رفت ) بلکه از این ناراحتم که فتنه گران ار مرگ ایشان خوشحال شدند . با صدای بلند فریاد بزن " مرگ بر فتنه گران داخلی و خارجی "
  • محمدحسين محمودآبادي ۰۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
    0 0
    سردار شهادت مبارك . اين رسم وفا نيست . قول داده بودي كه مرا هم باخود ببري .حالا ديگه خيلي برات حسوديم ميشه .تورا خدا يه كاري بكن
  • حقجو ۰۲:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
    0 0
    مقامشان متعالى وراهشان پررهرو ....... افسوس افسوس ......
  • ۰۲:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
    0 0
    صلوات تقدیم به روح آسمانی سردار همدانی. همانطور که سردار جزایری یادآوری کردند آمریکای جنایتکار هم مسئول شهادت سردار همدانیه چون آمریکا نقش اصلی در طراحی و تشکیل و پشتیبانی گروه های تروریستی داشته و دارد
  • محمدكاظم بني اسدي ۰۵:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
    0 0
    الهم الزقني شهادت في سبيلك دعايي كه هميشه وردزبان شهيد همداني بود خوش به سعادتش اوبه ارزويش رسد اماماراداغدار كردهنوز داغ شهداي مظلوم منا دل ازردهام رارنج ميداد كه داغ اين فرماده عزيز به ان افزوده شد انا لله وانا اليه الراجعون
  • احدحسین زاده ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
    0 0
    منَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبديلًا . .سردار شهادتت مبارک. از خون مبارک تو هزاران همدانی متولد خواهند شد. .
  • مرتضی موسوی ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
    0 0
    همچین آدمایی بایدبااسرائیلیاوآمرکایی بجنگن نه توسوریه لعنت برمنافقانی که ادعای مسلمانی میکنن وهمچین گروهای مدافع ازآمریکادرست میکنن خداباامام حسین محشورشون کنه
  • ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
    0 0
    تسلیت به همرزمانش. روحش شاد .
  • مومنی ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
    0 0
    همرزمان او باید انتقام خونش را از گروه تروریستی داعش بگیرند ولحظه ای درنگ نکنند . امروز روسیه آمده است تا این گروه را نابود سازد پس باید ایران اسلامی به کمک این کشور برای نابودی تمام داعش به سرزمین سوریه بروند وبا کمک ارتش سوریه کار را تمام کنند . بالاخره این فتح می تواند فتح الفتوحی دیگر بوده باشد که بدست شما فرزندان خمینی رقم خواهد خورد . پس بشتابید و کارشان را تمام کنید . یا علی مددی
  • ناشناس ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
    0 0
    زندگی بی شهادت ، ریاضت تدریجی برای رسیدن به مرگ است
  • صلواتی ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
    0 0
    اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم خوشا بحا ل انانکه با شهدات رفتند: حضرت امام رحمه الله علیه نثار روح پاکش 14 صلوات هدیه مینمائیم اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم نهضت جهانی صلوات
  • رضا صفرعلی زاده ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
    0 0
    سردار عزیز! شهادتت مبارکت
  • ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
    2 0
    شهادت گوارای وجودت
  • ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
    0 0
    خداوند رحمتش کند لعنت خدابرامریکا که این گروه راکه حیوان نام دارد تشکیل داد حیوان هم این جنایت روانجام نمید روحش شاد
  • مصطفی ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
    0 0
    احسنت به سپاه پاسداران که سرباز و سردارش با درجه قلب حضور دارند نه مثل کشور های غربی که مقامات پشت سربازاشون قایم میشن
  • ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
    1 0
    سردار شفاعتمان کن.
  • ناشناس ۰۰:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
    0 0
    خداوند ایشان را با شهدای دشت کربلا محشور کند روحت شاد سردار
  • امیر ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
    0 0
    آخه چرا منفی میدین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • حمید ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۰
    0 0
    حاجی نوکرتیم به مولا
  • سرباز وظیفه ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۳
    0 0
    حیف بودن شهید والا مقام سردار همدانی. بزرگ مرد تاریخ ایران زمین. شهادت لیاقت می خواد که سردار همدانی با افتخار شهید شدن. روحشون شاد و یادشون گرامی...
  • عبدالامیر منصوری بسجی بانک ملی ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
    0 0
    سردار عزیز شهادتت مبارک خدا را شکر میکنم که ملت غیور و شهید پرور ایران راهت را ادامه میدهند
  • سید وحید ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۶
    0 0
    افتخار مردم همدانی سردار شهادتت مبارک

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس