دروازه‌بان اسطوره‌ای تیم فوتبال کشورمان گفت: قصد داریم بعد از مراسم چهلم مرحوم نوروزی به همراه آقایان پروین و کریمی یک بازی درخور شأن و نام این عزیز سفرکرده برگزار کنیم.

 به گزارش مشرق، در حالی که 7 روز از درگذشت مرحوم هادی نوروزی، کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گذشته دوستان و هم‌بازی‌های وی قصد برگزاری دیدارهایی با نام و یاد این بازیکن فقید را دارند.

در همین رابطه احمدرضا عابدزاده دروازه‌بان اسطوره‌ای فوتبال کشورمان گفت: ما قصد داریم یک بازی ویژه با نام و یاد هادی نوروزی برگزار کنیم و قصد داریم از مسئولان کشور، پیشکسوتان بنام ورزش و چهره‌های برتر دعوت کنیم تا در این بازی که به نام و یاد هادی است حاضر شوند.

وی افزود: قصد داریم همراه با آقایان پروین و علی کریمی، بعد از مراسم چهلم این بازیکن فقید یک بازی در خور شأن و نام هادی نوروزی عزیز برگزار کنیم، چرا که تا پیش از مراسم چهلم شرایط برای برگزاری چنین بازی‌ای فراهم نیست. الان همه داغدار هستند و خانواده این عزیز هم در شرایط روحی خوبی به سر نمی‌برند، به همین دلیل قصد داریم همراه با آقایان پروین و کریمی بعد از مراسم چهلم یک بازی ویژه و به یادماندنی برای هادی برگزار کنیم.

احمدرضا عابدزاده در تمامی مراسم‌های تشییع و تدفین مرحوم هادی نوروزی هم در تهران و هم روستای کپورچال حاضر بود و جزو اولین نفراتی بود که بعد از فوت مرحوم نوروزی در منزل کاپیتان فقید پرسپولیس حاضر شد و به خانواده این مرحوم دلداری داد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس