کد خبر 478356
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۰

دبیر پیشین کمیته اخلاق گفت: آنهایی که به ما اتهام وارد کردند بدانند به گروهی از قضات حقوقدان اتهام زده اند.

به گزارش مشرق، حسین آبانگاه درباره تیتر یکی از روزنامه های ورزشی اظهار داشت: قبل از هر چیز باید بگویم به اتفاق همه اعضای پیشین کمیته اخلاق تصمیم داشتیم تا پس از بازی تیم ملی مقابل عمان درباره مسائل مربوط به پرونده سرمربی تیم ملی صحبت نکنیم اما انتشار مطلبی غیرواقعی و دروغ باعث شد تا طبق فرمایش حضرت علی(ع) برای دفاع از حق مان و فقط درباره همین موضوع صحبت کنیم.

وی ادامه داد: معتقدم کاری که امروز از سوی برخی رسانه ها در ارتباط با مسائل مربوط به سرمربی بیگانه تیم ملی انجام می شود بازی کثیفی است که آقایان به راه انداخته اند و چون ادله ای برای پاسخگویی به اتفاق رخ داده در فدراسیون ندارند با پرداختن به مطالب غیرواقعی و تهمت زدن به دیگران سعی دارند ذهن طرفداران تیم ملی فوتبال را به سمت و سویی دیگر ببرند.

دبیر پیشین کمیته اخلاق ادامه داد: این حق برای همه اعضای پیشین کمیته اخلاق محفوظ است تا از روزنامه ای که مطلبی علیه ما منتشر کرده شکایت کنیم. جالب است که برخی افراد که در این مدت آب به آسیاب یک بیگانه می ریختند این بار با گروهی رو در رو خواهند شد که همگی حقوقدان و قاضی هستند. شما ایرانی هستید و پس از جدایی این سرمربی بیگانه و بازگشت به کشورش می خواهید در این مملکت در کنار همین مردم زندگی کنید.

آبانگاه در پاسخ به این سوال که آیا در طول مدت زمان فعالیت در کمیته اخلاق ارتباطی با مسئولان تیم ملی داشته اند یا نه، خاطرنشان کرد: هیچ یک از اعضای مجموعه کمیته اخلاق هیچ ارتباط تلفنی، نوشتاری، ایمیلی، یا در فضای مجازی با هیچ یک از اعضای کادر فنی تیم ملی و حتی کمیته تیم ملی نداشته اند. این اقدام شنیع همان بحث مطرح شده از سوی محمدزاده در برنامه 90 است که سرمربی تیم ملی فرار رو به جلو را همواره در دستور کار خود قرار می دهد و این تاکتیک از سوی وابستگان به او نیز که در این مدت حمایتش می کنند رعایت می شود.

دبیر پیشین کمیته اخلاق با اشاره ای کوتاه به برنامه دوشنبه شب 90 توضیح داد: دلیل حضور محمدزاده در برنامه 90 بررسی کیفیت آئین نامه کمیته اخلاق و چگونگی تشکیل آن نبود اما مجری و کارشناس آن برنامه با مطرح کردن این موضوع مانع این شدند تا محمدزاده مطالب اصلی درباره استعفای دسته جمعی ما را بیان کند.

وی ادامه داد: درباره حکم خانبان که آن شب گفته شد فقط به خاطر مصاحبه علیه اسدی بوده باید این توضیح را بدهم که درست است. دو جلسه محرومیت و جریمه نقدی مربوط به پرونده مصاحبه خانبان علیه دبیرکل فدراسیون فوتبال بود اما پرونده خانبان در ارتباط با انتشار کاریکاتور وزیر و رئیس فدراسیون که با عذرخواهی آنالیزور تیم ملی همراه شده بود حکم تعلیقی داشت و قرار بود درباره اش تجدیدنظر شود اما با توجه به بی توجهی خانبان به رای پرونده اول دو جلسه محرومیت هم برای پرونده دوم در نظر گرفته شده بود.

آبانگاه تاکید کرد: هنوز این حکم صادر نشده بود که ما از فعالیت در کمیته اخلاق کناره گیری کردیم اما هر زمان به فدراسیون برگردیم قطعا دو جلسه محرومیت دیگر برای خانبان به اضافه جریمه مالی در نظر خواهیم گرفت.

منبع: کاپ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس