متأسفانه عده‌ای برای توجیه مذاکره جمهوری اسلامی با شیطان بزرگ،با نگاهی عوامانه، اینگونه مسائل را در روزنامه ها، سخنرانی ها و فضای مجازی مطرح می کنند، که کاملاً اشتباه است.

به گزارش مشرق، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) در دیدار فرماندهان و کارکنان نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از خانواده های آنان و همچنین خانواده های شهدای این نیرو، با اشاره به نقش جوانان انقلابی نیروی دریایی سپاه و جوانان شجاع جنوب در تأمین امنیت دریا و ایجاد رعب در دشمن، تاکید کردند: دشمنان به دنبال تغییر محاسبات مسئولان و تغییر افکار مردم بویژه جوانان هستند و همه باید هوشیار و بیدار باشند.

حضرت آیت الله خامنه ای در این دیدار با اشاره به اهمیت موضوع امنیت دریا گفتند: آمادگی ها باید همواره بگونه ای باشد که براساس دستور قرآنی، در دشمن ایجاد رعب کند و جرأت تجاوز را از او بگیرد زیرا اگر خاکریزها قابل نفوذ باشند، دشمن نفوذ خواهد کرد.

 ایشان خاطر نشان کردند: اکنون به برکت تشکیل جبهه انقلابی در جنوب کشور که متشکل از نیروی دریایی سپاه و جوانان شجاع جنوب است، دستور قرآنی ایجاد رعب در دشمن، محقق شده است.
فرمانده کل قوا با تأکید بر اینکه ما هیچگاه شروع کننده جنگ نخواهیم بود، افزودند: اما طبیعت دشمن همواره خوی تجاوز و نفوذ است، بنابراین باید توانایی های علمی و تجهیزاتی در قالب نوآوریها، روز به روز افزایش یابند.

رهبر انقلاب اسلامی، هم افزایی نیروی دریایی سپاه و نیروی دریایی ارتش را بسیار ضروری خواندند و با تأکید بر لزوم زنده نگه داشتن یاد و خاطره جوانان با ایمان و انقلابی همچون شهید نادر مهدوی و همراهان وی که شجاعانه در مقابل ناو امریکایی ها ایستادند و به آنها درس فراموش نشدنی دادند، گفتند: با این رشادتها و ایستادگی ها، دشمنان نظام اسلامی متوجه شدند که جمهوری اسلامی ایران، نظامی نیست که هرگونه بخواهند بتوانند با او رفتار کنند.

عده‌ای با سهل‌اندیشی و نگاه عوامانه مذاکره با شیطان بزرگ را توجیه می‌کنند/ مذاکره با آمریکا یعنی باز کردن راه نفوذ و تحمیل/ مذاکره با آمریکا ممنوع است بدلیل ضررهای بی‌شماری که دارد و منفعتی که اصلاً ندارد

حضرت آیت الله خامنه ای همچنین از همراهی خانواده ها و بویژه همسران فرماندهان و کارکنان نیروی دریایی برای حضور در مناطق جنوبی کشور قدردانی کردند.

ایشان در ادامه به برنامه های خطرناک قدرتهای استکباری برای منطقه اشاره کردند و با تأکید بر اینکه این قدرتها هیچ ابایی در استفاده از تجهیزات بسیار خطرناک و روش های غیر انسانی برای کشتار انسان های بیگناه ندارند، افزودند: ادعای آنها مبنی بر حمایت از حقوق بشر و حقوق شهروندی، خلاف واقع و کاملاً پوچ و بیهوده است.

رهبر انقلاب اسلامی حمله به بیمارستان در افغانستان و کشتار مردم در سوریه، عراق، یمن، فلسطین و بحرین را نمونه هایی از فجایع قدرتهای استکباری و بی رحمی و سنگ دلی آنها دانستند و خاطرنشان کردند: امروز بزرگترین خطر برای دنیا، نفاق و ریا و دروغگویی مدعیان حقوق بشر است.

حضرت آیت الله خامنه ای به نقش و جایگاه جمهوری اسلامی ایران در شرایط کنونی منطقه اشاره کردند و گفتند: در چنین شرایطی جمهوری اسلامی، به توفیق الهی علاوه بر جلوگیری از نفوذ دشمن در داخل، در بسیاری از موارد مانع از عملی شدن نقشه ها و برنامه های دشمن در منطقه شده است.

عده‌ای با سهل‌اندیشی و نگاه عوامانه مذاکره با شیطان بزرگ را توجیه می‌کنند/ مذاکره با آمریکا یعنی باز کردن راه نفوذ و تحمیل/ مذاکره با آمریکا ممنوع است بدلیل ضررهای بی‌شماری که دارد و منفعتی که اصلاً ندارد

ایشان با تأکید بر اینکه ناکامی های دشمن در داخل و در منطقه، به برکت هوشیاری و آمادگی و عزم جوانان انقلابی و اقتدار جمهوری اسلامی در منطقه بوده است، خاطرنشان کردند: بر همین اساس بیشترین تلاش و برنامه ریزی قدرتهای استکباری، برای دشمنی با نظام اسلامی ایران است و ادعای آمریکا برای مذاکره با ایران نیز در همین چارچوب و برای نفوذ، است.

رهبر انقلاب اسلامی با انتقاد از عده ای سهل انگار و سهل اندیش در داخل که متوجه ابعاد و عمق این موضوع نیستند، افزودند: در کنار این افراد سهل اندیش، بی خیالان جامعه و افرادی هم هستند که به مصالح و منافع ملی کشور هیچ اهمیت و توجهی ندارند.

حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به طرح برخی مسائل از جانب افراد سهل اندیش و سهل انگار درخصوص مذاکره با آمریکا، گفتند: این افراد می گویند چگونه است که حضرت علی علیه السلام و حضرت امام حسین علیه السلام با دشمنان خود مذاکره کردند اما اکنون با مذاکره با آمریکا مخالفت می شود؟

ایشان در پاسخ به این شبهه افزودند: چنین تحلیلی درخصوص مسائل تاریخ اسلام و مسائل کشور، نهایت ساده اندیشی است زیرا حضرت علی علیه السلام با زبیر و حضرت امام حسین علیه السلام با عمر بن سعد، مذاکره به معنای امروز یعنی معامله نکردند بلکه هر دوی این بزرگواران به طرف مقابل خود نهیب زدند و آنها را نصیحت به خداترسی کردند.

عده‌ای با سهل‌اندیشی و نگاه عوامانه مذاکره با شیطان بزرگ را توجیه می‌کنند/ مذاکره با آمریکا یعنی باز کردن راه نفوذ و تحمیل/ مذاکره با آمریکا ممنوع است بدلیل ضررهای بی‌شماری که دارد و منفعتی که اصلاً ندارد

رهبر انقلاب اسلامی گفتند: متأسفانه عده ای برای توجیه مذاکره جمهوری اسلامی ایران با شیطان بزرگ، با نگاهی عوامانه، اینگونه مسائل را در روزنامه ها، سخنرانی ها و فضای مجازی مطرح می کنند، که کاملاً اشتباه است.

حضرت آیت الله خامنه ای با تأکید بر اینکه ایران هیچ مخالفتی با اصل مذاکره با کشورها، اعم از اروپایی و غیراروپایی ندارد، خاطرنشان کردند: اما در مورد آمریکا موضوع متفاوت است زیرا آنها تعریفی که از مذاکره با جمهوری اسلامی ایران کرده اند، به معنای نفوذ و باز کردن راه برای تحمیل است.

ایشان با اشاره به همراهی و همکاری آمریکا و جریان صهیونیستیِ ضد بشریت، تأکید کردند: مذاکره با آمریکا به معنای باز کردن مسیر برای نفوذ در عرصه های اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و امنیتی کشور است.

رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به مذاکرات اخیر هسته ای گفتند: در این مذاکرات، طرف مقابل، تلاش داشت، از هر فرصتی برای نفوذ استفاده کند و حرکتی بر خلاف منافع ملی کشور انجام دهد، البته مذاکره کنندگان ایرانی، حواسشان جمع بود، اما بالاخره آمریکاییها در جاهایی فرصت پیدا کردند.

عده‌ای با سهل‌اندیشی و نگاه عوامانه مذاکره با شیطان بزرگ را توجیه می‌کنند/ مذاکره با آمریکا یعنی باز کردن راه نفوذ و تحمیل/ مذاکره با آمریکا ممنوع است بدلیل ضررهای بی‌شماری که دارد و منفعتی که اصلاً ندارد

حضرت آیت الله خامنه ای گفتند: مذاکره با آمریکا ممنوع است زیرا این مذاکره نه تنها هیچ نفعی ندارد بلکه ضررهای بیشماری نیز دارد.

رهبر انقلاب گفتند: شرایط کنونی از لحاظ فعالیت ها و تلاشهای دشمنان جمهوری اسلامی که ما بر آنها احاطه اطلاعاتی نیز داریم، مقطع مهمی است زیرا آنها به دنبال تغییر محاسبات مسئولان و تغییر افکار مردم درخصوص مسائل انقلابی، دینی و مصالح ملی کشور هستند.

ایشان با تأکید بر اینکه در موضوع تغییر افکار مردم، هدف اصلی جوانها هستند، جوانان را به هوشیاری بیش از پیش فراخواندند و افزودند: البته به لطف خداوند جوانان ما در دانشگاهها و همچنین در نیروهای مسلح بیدار و پای کار هستند و من از این جهت هیچ نگرانی ندارم.

رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به سالروز مباهله و ایستادگی پیامبر اسلام (ص) و خاندان مطهر ایشان در مقابل جریان کفر، خطاب به جوانان انقلابی کشور، تأکید کردند: همانگونه که در قضیه مباهله در صدر اسلام، همه ایمان در مقابل کفر قرار گرفته بود، امروز نیز در جمهوری اسلامی ایران، همه ایمان در مقابل کفر قرار گرفته است و همانگونه که در آن زمان صفای معنوی پیامبر(ص) و خاندان ایشان توانست دشمن را از میدان خارج کند، امروز هم ملت ایران با اقتدار معنوی خود، دشمن را از میدان خارج خواهد کرد.

عده‌ای با سهل‌اندیشی و نگاه عوامانه مذاکره با شیطان بزرگ را توجیه می‌کنند/ مذاکره با آمریکا یعنی باز کردن راه نفوذ و تحمیل/ مذاکره با آمریکا ممنوع است بدلیل ضررهای بی‌شماری که دارد و منفعتی که اصلاً ندارد

رهبر انقلاب اسلامی در پایان سخنان خود خاطرنشان کردند: اگر برای یاری دین خدا آماده و پا به رکاب باشیم، قطعاً وعده الهی مبنی بر نصرت یاری کنندگان دین خدا، محقق خواهد شد و بدخواهان نظام اسلامی در طرح ها و برنامه های امنیتی، نظامی، اقتصادی و فرهنگی شکست خواهند خورد.

پیش از بیانات رهبر معظم انقلاب، دریادار فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سخنانی با اشاره به رشادت‌های سپاه در دوران دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: سربازان شما منتظر فرمان هستند تا درس عبرتی تاریخی به شیطان بزرگ و ایادی موذی، میهمان‌کش و کودک‌کش آنها در منطقه بدهند.

سردار فدوی با تأکید بر اینکه در آماده‌ترین شرایط ممکن قرار داریم، گفت: نشان دادن بخشی از توان رزمی و آمادگی‌های نیروی دریایی سپاه موجب شد تا دشمنان از لزوم تغییر استراتژی دریایی خود سخن بگویند در حالی که آنچه آنها از ما می‌دانند نسبت به آنچه نمی‌دانند قابل قیاس نیست.
منبع: دفتر مقام معظم رهبری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 72
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 15
  • محسن ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
    0 0
    مرگ بر امریکا
  • محمد ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
    0 0
    اللهم احفظ قائدنا الامام خامنه ای
  • ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
    0 0
    نوکرتم اقا
  • ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
    0 0
    جانا ،رهبر عزیزم،از صمیم قلب دوستت دارم،کل زندگیم فدای یک تار موی شما
  • یک دانشگاهی ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
    0 0
    آقای خامنه ای! من نه حزب اللهی هستم و نه انقلابی اما به خدا قسم حرفهای شما را از صمیم دل قبول دارم. شما درست میگویید و حرفتان حق است. ای کاش ما مردم کمی بیشتر تاریخ را میخواندیم. مگر این کشور دست عوامل نفوذی بیافتد که شاهد تسلط مجدد اجانب بر ایران شویم.
  • آصف كمال ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
    0 0
    حرف دقيق رهبر. اما مطمئن باشيد اين حرف رهبر باعث ميشه يه عده كه تا حالا منافقانه برخورد ميكردن و از رهبر خرج ميكردن ، از الآن علنا در مقابل ايشون بايستند. رهبرم ممنون كه قاطعانه تكليف افراد مردّد رو روشن كرديد. ممنون حضرت آقا
  • ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
    0 0
    درود بر رهبر فرزانه ی انقلاب که با درایت توطئه دشمنان داخلی و خارجی را نقش بر آب میکند جان ناقابلم فدات آقا جان مرگ بر امریکا و حامیان مزدورش جاوید ایران آزاد و آزاده
  • ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
    0 0
    "در این مذاکرات، طرف مقابل، تلاش داشت، از هر فرصتی برای نفوذ استفاده کند و حرکتی بر خلاف منافع ملی کشور انجام دهد، البته مذاکره کنندگان ایرانی، حواسشان جمع بود، اما بالاخره آمریکاییها در جاهایی فرصت پیدا کردند" تلفن اتفاقی - دست دادن اتفاقی - دستور اتفاقی برگشت کشتی از یمن
  • ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
    0 0
    حضرت آیت الله خامنه ای فرمودند: مذاکره با آمریکا ممنوع است زیرا این مذاکره نه تنها هیچ نفعی ندارد بلکه ضررهای بیشماری نیز دارد.
  • جانم فدای رهبر ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
    0 0
    مذاکره با امریکا ممنوع است.مرگ.بر امریکا.
  • بچه سوسول ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
    0 0
    من فقط سخنرانی رهبر معظم انقلاب رو گوش میکنم و قبول دارم انصافا هرچی تا حالا گفته درست و راست بوده درود به رهبر معظم انقلاب و امیران وسرداران سپاه و ارتش
  • اهوازی ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
    0 0
    جانم فدای رهبر
  • حسین ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
    0 0
    بنام خدا سلام بر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ایران که باردیگر بصیرت انقلابی و نقشه راه آینده نظام اسلامی ما را به خوبی نشان دادند و کسانی که ساده لوحانه لبخند آمریکا را باور کرده و ذوق زده شدند هشدار داد . ای رهبر فرزانه آماده ایم ، آماده . مرگ بر آمریکا
  • ریاستی ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
    0 0
    درود خدا بر شهدای نیروی دریایی سپاه.شهیدان نادر مهدوی ِبیژن گردِغضنفر فاطمیِ غلام قاسمیِ کاظم بازیارِِضرغام درخشان ِامیری ِغلام گلزاری که همگی از طلایه داران یگان دریایی سپاه بودند که در سال 64این یگان با تجربه عملیاتهای خیبر بدر تسخیر سکوی نفتی البکر واسکورت کاروانهای کشتیهای تجاری به فرمان امام خمینی به نیرو تبدیل وارتقا یافت.
  • یک ایرانی ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
    0 0
    ملت باید حق تعیین سرنوشت و حق اظهار نظر داشته باشد. مردم فقط اینهایی که روزنامه تولید میکنند نیستند. همه مردم میدانند که آمریکا اگر برای کشورهای دیگر کاری کرد برای ما هم میکند. مردم خوب میدانند که بعضی مدیران در انگلیس و اروپا خانه و کاشانه دارند و دلبستگی به ایران ندارند و نسخه های قاجاری را هم بارها دیده ایم. ما مردم میدانیم اما رسانه نداریم.
  • سعيد ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
    0 0
    جانم ناقابلم فداي رهبرم....
  • ناشناس ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
    0 0
    "مذاکره با آمریکا ممنوع است بدلیل ضررهای بی‌شماری که دارد و منفعتی که اصلاً ندارد " کاش از همون اول جلوشونو میگرفت .
  • ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
    0 0
    برخی فقط حرف زور می فهمند
  • علی ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
    0 0
    دشمنان ایران و ایرانی را همه مردم میشناسند اما مشکلات اقتصادی که غالبا حاصل بی توجهی مسئولان است باعث شده برخی درحال هل دادن ملت به سمت دشمن شوند.
  • ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
    0 0
    دقت كرديد در سخنراني هاي اخير اقا خيلي كلمات را با صراحت بيشتري بيان مي كنند. مثلا ميفرمايند نيروهاي مسلح ماذون نيستند يا ميفرمايند مذاكره با امريكا ممنوع است ! ايا اين جز به معني بي توجهي برخي از مسئولان به فرمايشات رهبر است ؟
  • ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
    0 0
    انشاالله اين نهيب رهبرى پايانى باشه براى ديپلماسى اتفاقا هپروتى
  • ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
    0 0
    درود بر شیر بیشه ایران، ذریه خلف و صالح و مومن اهل بیت(علیهم السلام) آیت الله العظمی امام سیدعلی خامنه ای دامت برکاته
  • ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
    0 0
    ما مردم با رهبریم و ارزوی نوکری امریکا را ندارم
  • جواد ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
    0 0
    بی خیال ها در روزنامه های زنجیری و رسانه های بیگانه به شدت فعال هستند .
  • یک ایرانی با غیرت ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
    0 0
    جانم به این اقا جانم به این رهبر ... جیگر دار شجاع واقعا شبعه حضرت علی (ع) هستن... عشق فقط عشق علی ... رهبر فقط سید علی
  • ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
    0 0
    همه مذاکره با امریکا ممنوع
  • یامهدی عج ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
    0 0
    اللهم احفظ قائدنا الامام خامنه ای و اللهم عجل فرج الامام القائم المهدي(عج) دعا کنید برای ظهور ! یاعلی
  • آرش ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
    0 0
    حالا دیگه ببینم کسی جرات داره بگه تمام این مسائل درباره مذاکره با آمریکا مورد تایید آقاست. قربانت آقا جان که سکوتت را شکست تا این عده ای که خود را به خواب غفلت زده بودند بیدار شوند
  • ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
    0 0
    سخنی کز دل براید لاجرم بر دل نشیند . سخنان رهبر انقلاب و رهنمود های ایشان حق است مانند سخنان امام
  • امیرسعیدابوزهرا ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
    0 0
    امروز همان رهبری که استفاده از بمب اتم را خلاف شرع اعلام فرمودند ...مذاکره با امریکا را ممنوع اعلام فرمودند.
  • امیری ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
    0 0
    سلام بر رهبرم من نه چادری هستم و نه آدم مومن. ولی رهبرم را دوست دارم. خیلی زیاد رهبر ما فقط ماعلق به آدم های مومن نیست او به من هم تعلق دارم. امام خوب من دوستت دارم.
  • shadman ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
    0 0
    سیاستمدارانشون خودشون اذعان میکنند که برنامه ریزی چند ساله ی ما با یک ساعت سخنرانی رهبری ایران از بین میره خدایا لسان عاجز و قاصره از شکرت این نعمت که براستی در طول همان نعمتی قرار داره که ما هر روز در نماز تکرار میکنیم ما را به راه راست هدایت فرما راه کسانی که به آنان نعمت داده ای نه گمراهان و مغضوبین
  • مسعود ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
    0 0
    سلم ودرودخداوندبررهبرما
  • خالد ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
    0 0
    الآن اين سازشكاران منفي باف غربزده واقعا در چه حس بدي هستند. خدا هدايتشون كنه
  • ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
    0 0
    به نظرم این فرمایشهای اخیر آقا تکلیف برجام را روشن کرد . جانم فدای رهبر
  • محمدی ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
    0 0
    جانم فدای یک تار موی رهبرم گوشتان به زبان حضرت آقا باشد که ایشان گوششان به زبان آقا صاحب الزمان است مذاکره با آمریکا ممنوع این فقط حرف رهبرمان نیست حرف ما دانشجوها هم هست
  • محمد ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
    0 0
    چه کسی میدونه منظور اقاروحانی از صحبتهای امروزش که نباید وسط راه یکدفعه دور زد چیه؟منظورش به وزیرانش بود ؟منکه درست نفهمیدم!
  • ۲۰:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
    0 0
    اووووووف حال کردم
  • حسین ۲۱:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
    0 0
    مرگ شیطان بزرگ و ....های شیطان بزرگ
  • ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
    0 0
    تا کی تحقیرخودی و خنده به دشمن و تحمل کنیم اونایی که به انقلاب جگر گوشه ها شونو تقدیم کردن چرا ساکتن اونایی که برای انقلاب خون دادن چرا در مقابل فروش غیرت این انقلاب چیزی نمیگن جوانای انقلابی آقا میگه دشمن نفوذ کرده آقا تنها مونده یکی یه کاری بکنی من دیگه دارم منفجر میشم
  • ناشناس ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
    0 0
    قابل توجه کسانی که از هر فرصتی برای مصافحه با شیطان سوء استفاده میکنند .
  • ناشناس ۲۲:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
    0 0
    مذاکره با شیطان بزرگ ممنوع است ، مرگ بر امریکا .
  • ۲۲:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
    0 0
    ایشون در ادامه سخنانشان فرمودن که تیم مذاکره کننده حواسشون کاملا جمع بوده. پس دلواپسان تحریم زیادی جوگیر نشن.
  • مهدی خان ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
    0 0
    بنظرمن اونایی که زیاد پافشاری بر مذاکره و رابطه با آمریکا دارند،نیت شون بیشتر سودرسانی به دشمن ماست تا خود ما!و میدانند که دوستی با آمریکا فایده نداره اما باز میل به دشمن دارند
  • میم ۲۲:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
    0 0
    اگه گفتین کی بود میگفت امام حسین هم با عمر ابن سعد مذاکره کرد؟؟
  • گوش به امر رهبر ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
    0 0
    مثل همه اوقات رهبری با دید کامل خود راه را برای همه روشن میکند، برای پیروزی همیشه گوش به فرمان فرمانده باش
  • تازه مسلمان نروژی مقیم ایران ۲۳:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
    0 0
    خدا را شاکرم که این توفیق را به من عنایت فرمود و این سخنرانی را از شبکه یک تلویزیون شما ایرانی ها دیدم و شنیدم و مستفیض و مستنیر شدم رهبری پاسخ منافقان را که از مذاکره امام حسین با عمرسعد دم میزدند و در واقع تاریخ عاشورا را تحریف می کردند حکیمانه دادند
  • ۰۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
    0 0
    : از تو به یک اشاره از ما به سر دویدن
  • یار غریب ۰۰:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
    0 0
    آره یاد حرف آقای پناهیان سال 88 افتادم می گفت فتنه بعدی در لباس تبعیت از رهبری است
  • ۰۱:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
    0 0
    مرگ بر آمریکا مرگ بر انگلیس مرگ بر اسرائیل مرگ بر منافق= مرگ بر : تجاوز خونریزی فساد بی بندوباری و...
  • ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
    0 0
    ای ناقلا خودت بودی نه؟
  • ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
    0 0
    خداوندا توفیق قدردانی ازنعمت ولایت فقیه را به همه ما عنایت بفرما
  • ناشناس ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
    0 0
    ایشان در ادامه فرمودند اما بالاخره امریکایی ها در جاهایی فرصت پیدا کردند .
  • ناشناس ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
    0 0
    شعار ملت ما مرگ بر امریکاست .
  • ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
    0 0
    فرمودند تيم حواسش جمع بود ولي ادامه هم دادند بالخره اونها يک فرصتهايي هم پيدا کردند
  • ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
    0 0
    یه بیسواد تازه به دوران رسیده!
  • بهار ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
    0 0
    من نمی دونم اونایی که هی میان می گن اقا فرمودن تیم مذاکره ال هست و بل هست پس چرا نمیان بگن پس اقا اینهمه نگرانی و ناراحتی و خون دلش برا چیه؟
  • ناشناس ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    منتها چشمهایی که باید اینا رو ببینن و گوش هایی که این حرفها رو بشنوند فعلا کور و کرند .
  • رضا ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
    0 0
    جانم فدای رهبر مذاکره با آمریکا ممنوع است میفهمید؟؟؟!!! ممنوع است حالا بازم بهانه ای دارید ؟
  • ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
    0 0
    قربان این منطق علوی که برگردان معارف ناب قرآنی است
  • ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
    0 0
    عجب حرفهای زیبایی. افکار قشنگ شما ستودنی است. افرین
  • ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
    0 0
    کیف کردم
  • فاطمه ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
    0 0
    من موافق حرفهای ایشون هستم
  • ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
    0 0
    ای کاش مسئولان هم این سخن شما را میفهمیدند
    • IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
      0 0
      ایا اون موقع خیلی از مردم هم فهمیده بودند که سال ۹۶ باز به روحانی رای دادن؟
  • ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
    0 0
    100+
  • ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
    0 0
    ممون عزیز. اما بهتر بود حزب اللهی هم باشی. البته یک حزب اللهی واقعی نه ظاهری
  • ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
    0 0
    عالی گفت. منم هم همینطوری هستم. البته زیاد مذهبی نیستم
  • ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
    0 0
    خوبه که اینطور جوانان ازاده ای داریم.
  • ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
    0 0
    برو بابا
  • ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
    0 0
    1000+
  • ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
    0 0
    افرین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس