کد خبر 475341
تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۱

ورزشگاه آزادی، دربی، گلزنی و قهرمانی. تصاویر ماندگار کاپیتان پرسپولیس پیش از امروز، پر از لحظه‌های خاطره انگیز بودند.

به گزارش مشرق، 8 سال حضور در لیگ برتر، که هفت سال و نیم آن با پیراهن پرسپولیس گذشت. هادی نوروزی، نمادی از آخرین پرسپولیسی‌های وفادار به پیراهن باشگاه بود. بازیکنی که برای بازی در پرسپولیس به لیگ برتر آمد و حتی با وجود نیمکت نشینی در مقاطع مختلف حاضر به ترک این باشگاه نشد. تنها دوره جدایی نوروزی، رفتن قرضی در لیگ سیزدهم به دستور علی دایی بود. دایی در آن زمان قصد داشت جای نوروزی، محسن مسلمان را به پرسپولیس اضافه کند. بازیکن جوانی که این فصل از روی سکوها درخشش نوروزی با پیراهن پرسپولیس را تماشا می‌کرد.

از حدود 8 سال بازی نوروزی در لیگ برتر، 5 لحظه مهم بیشتر از همه ماندگار شده‌اند. فریم‌هایی که شاید سال‌های سال در ذهن پرسپولیسی‌ها مرور شوند.

1- بازگشت به پرسپولیس
هادی نوروزی بازیکن تیم جوانان پرسپولیس بود اما بعد از فرصت پیدا نکردن در تیم بزرگسالان، به لیگ آزادگان و تیم‌های پارسارگاد، فجر سپاه و داماش ایرانیان رفت. نوروزی سال 87 برای تیم عابدینی 10 گل زد و پرسپولیسی‌ها دوباره برای خرید او دست به کار شدند. لیگ هشتم، هادی نوروزی دوباره پیراهن پرسپولیس را پوشید.

پنج فریم ماندگار از کاپیتان نوروزی

2- گلزنی در دربی
دربی برگشت لیگ نهم، دو تیم انگیزه زیادی برای پایان مساوی‌های 1-1 داشتند. نیمه اول مجیدی کاپیتان استقلال گل اول بازی را زد اما نوروزی خیلی زود دوباره بازی را مساوی کرد و جلوی شکست تیمش را گرفت. تیم دایی آن مسابقه را 2-1 برد و به 6 مساوی یک بر یک خاتمه داد.

پنج فریم ماندگار از کاپیتان نوروزی

3- آقای پاس گل
لیگ دهم، برای پرسپولیسی‌ها زیاد شیرین نبود. آن‌ها 5 باخت پیاپی، اتفاقات و حاشیه‌های درون تیمی زیادی را تجربه کردند. با این وجود پرسپولیس در آن فصل چهارم لیگ شد و قهرمانی جام حذفی را بدست آورد. آن‌ها این رده را تا حد زیادی مدیون نوروزی بودند. بازیکنی که با 7 پاس گل، عنوان آقای پاس گل لیگ را بدست آورد.

پنج فریم ماندگار از کاپیتان نوروزی

4- کاپیتان نوروزی
ابتدای فصل، نوروزی به عنوان کاپیتان جدید پرسپولیس انتخاب شد. او در بازی هفته اول مقابل پدیده با بازوبند کاپیتانی به میدان رفت و آخرین گل عمر ورزشی‌اش را زد. شوتی استثنایی که زیباترین گل ماه فوتبال ایران شد و شاید آخر فصل، زیباترین گل سال شود.

پنج فریم ماندگار از کاپیتان نوروزی

5- نقطه پایان
بر خلاف خیلی از پرسپولیسی‌ها، به آرزویش رسید و با پیراهن این تیم از فوتبال خداحافظی کرد. پایانی باورنکردنی در سن 30 سالگی.

پنج فریم ماندگار از کاپیتان نوروزی
منبع: آی اسپورت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس