در اثر شلیک چند گلوله خمپاره به محله سکونی "العدوی" واقع در شرق شهر دمشق دو شهروند غیر نظامی سوری شهید و 5 تن دیگر بشدت زخمی شده اند.

گروه بین الملل مشرق- در اثر شلیک چند گلوله خمپاره به محله سکونی "العدوی" واقع در شرق شهر دمشق دو شهروند غیر نظامی سوری شهید و 5 تن دیگر بشدت زخمی شده اند. بنابر این گزارش این خمپاره ها از مبدا منطقه "جوبر" در شرق پایتخت سوریه توسط تروریستهای تکفیری القاعده و جیش الاسلام (اخوان المسلمین سوریه) به سمت این محله مسکونی - تجاری پرتاب شد که در اثر اصابت آن به یک خودروی "تاکسی ون" دو غیر نظامی شهید و 5 تن دیگر بشدت زخمی شدند.

گلوله باران خمپاره ای دمشق+تصویر

لازم به ذکر است که گروههای تروریستی تکفیری طی ماههای اخیر بارها شهر دمشق را هدف هزاران فروند گلوله توپ، خمپاره و موشک قرار داده اند. این حملات معمولا از مناطق غوطه شرقیه دمشق و جوبر صورت می گیرد که از ابتدای بحران تروریستی در سوریه تحت اشغال گروههای القاعده و اخوان المسلمین سوریه قرار داشته است. در این حملات صدها شهروند غیر نظامی شهید و مجروح شده اند.

گلوله باران خمپاره ای دمشق+تصویر

روز گذشته نیز چهار غیرنظامی از جمله دو کودک در حمله تروریستی به محله قدیمی و تاریخی "باب توما"ی دمشق زخمی شدند. در همین رابطه یک مقام پلیس شهر دمشق به خبرگزاری "سانا" گفت که تروریست ها در این حمله مسجد جامع شیخ رسلان در باب توما را هدف قرار دادند. این حمله همچنین خسارات زیادی را به اموال عمومی و شخصی در این محله وارد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس