کد خبر 472353
تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۱

مهاجم هندوراسی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی سختی مقابل تراکتورسازی داشتیم، اما با صحبت‌های مربی برای بازی برنامه داشتیم و خوشحالم برای تیمم گلزنی کردم.

به گزارش مشرق، جری بنگتسون مهاجم هندوراسی تیم فوتبال پرسپولیس درخصوص پیروزی تیم پرسپولیس در مقابل تراکتورسازی، گلی که در این بازی به ثمر رساند، شرایط حاکم بر فوتبال ایران و مسائل دیگر صحبت کرد که در زیر می‌خوانید:

*از بازی مقابل تراکتورسازی بگو و بردی که در این بازی به‌دست آوردید.

ما بازی سختی انجام دادیم و انتظار انجام این بازی سخت را هم داشتیم؛ چراکه در زمین حریفی قدرتمند بازی می‌کردیم و این مسئله ما را دچار مشکل کرد، البته ما با برنامه وارد این بازی شدیم و برای همه دقایق بازی برنامه داشتیم و خوشحالم که توانستیم در زمین حریف به برتری برسیم؛ هرچند که این‌گونه بردها تیم را خسته می‌کند؛ چراکه بازی سنگینی انجام دادیم. به‌دست آوردن چنین بردی برای ما خوب بود؛ چراکه در گذشته نتایج عجیب‌ و غریبی رقم خورده بود، اما با این برد می‌توانیم آینده بهتری داشته باشیم.

*از شرایطت در پرسپولیس صحبت کن و اینکه آیا از شرایطت در این تیم راضی هستی؟

خوشبختانه کوچکترین مشکلی میان من و پرسپولیس وجود ندارد و از ابتدا هم مشکلی نداشتیم، البته هر اتفاقی که درون یک تیم بیفتد مثل اتفاقات درون خانواده است، اما باز هم تأکید می‌کنم هرگز مشکلی با پرسپولیسی‌ها نداشتم.

*آینده‌ات را در پرسپولیس چطور می‌بینی؟

من با پرسپولیس قرارداد دارم و زمان قرارداد من هم به اندازه کافی وجود دارد که بتوانم تصمیم‌های آینده‌ام را بگیرم، اما در حال حاضر فقط به این فصل که با پرسپولیس هستم، فکر می‌کنم.

*تک گل پرسپولیس مقابل تراکتورسازی را تو به ثمر رساندی که این گل اولین گل تو هم بود. درخصوص این گل صحبتی داری؟

واقعاً از گلی که زدم خوشحالم؛ چراکه در تیم ما کار گروهی بسیار زیاد وجود دارد و من هم انجام وظیفه کردم و توانستم برای تیمم گل بزنم.

*فوتبال ایران را چطور می‌بینی؟

به نظر من فوتبال ایران حرفه‌ای‌تر از آن چیزی است که دنیا آن را می‌شناسد. فکر می‌کنم بهتر است تبلیغ بیشتری روی فوتبال ایران صورت بگیرد. در ایران همه چیز خوب است، اما به هر حال در فوتبال مشکلات کوچکی وجود دارد که با رو به جلو رفتن این مشکلات هم حل می‌شود.

*نظرت در خصوص بازیکنان ایرانی چیست؟

به نظر من فوتبال ایران بازیکنان خوبی دارد و من از اینکه این بازیکنان در فوتبال دنیا شناخته نمی‌شوند، ناراحتم. به نظر من این بازیکنان می‌توانند آینده خوبی در فوتبال داشته باشند.

*سفرت به تبریز خوش‌یمن بود. شهر تبریز را چطور شهری دیدی؟

به نظر من تبریز یک شهر تمیز و جالبی بود و فکر نمی‌کردم به جز تهران شهرهای مدرن و تمیز وجود داشته باشد، اما در تبریز همه چیز برایم جالب بود و از اینکه مورد تشویق قرار گرفتم حس خوبی دارم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • على ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
    0 0
    حالا يه گل زدى ، داغى ! متوجه نيستى دارى چى ميگى . يخورده به ليگ نگاه كن تا ببينى چقدر حرفه اى هستيم !!!
  • AMIN ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
    0 0
    مسخره کرده عامو کجاش حرفه ای هست . فوتبال ما داره عربی میشه منظورم همون بکش زیرش هس ;)) عرب ها هم دارن اروپایی میشن
  • ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
    0 0
    اسم عرب هارو نيار
  • موریس ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
    0 0
    به اظهار نظرش کاری ندارم ولی بازیکن باکیفیتی هست ..
  • ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
    0 0
    تبلیغ علیه ایران در دنیا وحشتناکه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس