کد خبر 472228
تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۳

سرمربی تیم ملوان بندرانزلی گفت: در نیمه اول تیم ما اشتباهات زیادی داشت اما در نیمه دوم توانستیم نقاط ضعف خودمان را پوشش دهیم و در این بازی دو بازیکن خود را نداشتیم که روی بازی ما تاثیر زیادی گذاشت.

به گزارش مشرق، حمید استیلی در کنفرانس پس از بازی ملوان در برابر پدیده اظهار داشت: بازی بسیار سنگینی بود و هر 4 روز یکبار بازی می‌کردیم اما تیمی که ما با آن بازی می‌کردیم که به میزان کافی استراحت داشت.

سرمربی تیم ملوان گفت: در نیمه اول تیم ما اشتباهات زیادی داشت اما در نیمه دوم توانستیم نقاط ضعف خودمان را پوشش دهیم و در این بازی دو بازیکن خود را نداشتیم که روی بازی ما تاثیر زیادی گذاشت اما تیم ما روز به روز بهتر می‌شود و روند رو به رشدی را پیدا می‌کند.

وی افزود: وقتی بازیکن بیرون از زمین تشویق می‌شود تمرکز بازیکن داخل زمین به‌هم می‌خورد و تمام سعی ما برای هواداران است تا آنها را راضی کنیم.

استیلی عنوان کرد: ما دوران آماده سازی نداشتیم و زمان کافی برای پوشش نقاط ضعف را به جهت بازی‌های فشرده مان از دست دادیم و فقط یک روز توانستیم تمرین کنیم و در استراحتی که داریم می‌توانیم به اردو برویم تا شرایطمان بهتر شود و در آن اردو بازیکنان مورد نظر به ما اضافه شود.

وی در خصوص هافبک طراح گفت: یکی از مشکلان ما نبود بازیکن طراح است و زمانی که ما به تیم آمدیم تیم بسته شده بود و اگر بخواهیم بازیکن بگیریم نیاز به حمایت مالی داریم که این جز وظایف من نیست و هیأت مدیره در حال حل این مشکلات هستند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس