کد خبر 472139
تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۹

بازیکنان پرسپولیس پس از صرف نهار برای استراحت راهی اتاق‌هایشان شدند این درحالی است که بعد از نهار خوردن پرسپولیسی‌ها بازیکنان تراکتورسازی راهی سالن دیگری برای صرف نهار شدند.

به گزارش مشرق، در حالی که تیم‌های تراکتورسازی و پرسپولیس از ساعت 16:20 در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف هم خواهند رفت اما بازیکنان این دو تیم در هتل محل اقامت خود برخورد گرمی با یکدیگر داشتند.

* بابک حاتمی مدافع مصدوم و تبریزی تیم پر سپولیس با وجود اینکه به دلیل مصدومیت نمی‌تواند تیمش را امروز در بازی مقابل تراکتورسازی همراهی کند با حضور در هتل پارس که محل اقامت دو تیم است برخورد گرمی با بازیکنان پرسپولیس و تراکتور سازی داشت.

* سالن صرف ناهار پرسپولیس و تراکتورسازی از یکدیگر متفاوت بود.

* بازیکنان پرسپولیس پس از صرف نهار برای استراحت راهی اتاق‌هایشان شدند این درحالی است که بعد از نهار خوردن پرسپولیسی‌ها بازیکنان تراکتورسازی راهی سالن دیگری برای صرف نهار شدند.

* مسافرانی که در هتل پارس اقامت دارند با بازیکنان دو تیم عکس یادگاری گرفتند.

* تونی اولیویرا سرمربی تراکتور سازی همراه با دستیارانش در قسمتی از لابی هتل جلسه کوتاهی برگزار کردند.

* چند نفر از دوستان فرشاد احمدزاده، با دسته‌ گل هایی به هتل پارس آمدند و خواهان دیدار با برانکو و مهدی طارمی شدند.

تیم  های تراکتور سازی و پرسپولیس از ساعت 16:20 در ورزشگاه یادگار امام به مصاف هم خواهند رفت.

* بازیکنان پرسپولیس امروز با بنری که روی آن درگذشت عده‌ای از حجاج کشورمان تسلیت گفته شد، وارد زمین می‌شوند و این در حالی است که بازیکنان تراکتورسازی هم با بنری با همین مضمون وارد زمین خواهند شد.

* بازیکنان پرسپولیس و تراکتورسازی به خاطر ضایعه درگذشت عده‌ای از هم‌وطنانمان با بازوبندهای مشکی وارد زمین خواهند شد، همچنین قرار است پیش از شروع بازی یک دقیقه سکوت انجام شود.

* عده‌ای از هواداران پرسپولیس و تراکتورسازی مقابل هتل پارس حضور دارند و خواهان گرفتن عکس یادگاری با بازیکنان محبوبشان هستند.

* باتوجه به درگذشت عده‌ای از هموطنانمان در منای عربستان اسکوربورد ورزشگاه یادگار امام این ضایعه را تسلیت گفت.

* محمدرضا اخباری دروازه‌بان تیم تراکتورسازی در ساعت 15 و 20 دقیقه وارد زمین شد و به شدت از سوی تماشاگران تراکتورسازی مورد تشویق قرار گرفت.

* با توجه به اهمیت بازی امروز تدابیر ترافیکی و امنیتی بیشتری بیرون از ورزشگاه یادگار امام وجود دارد.

* بازار رنگ آمیزی صورت در بیرون از ورزشگاه داغ بود.

* بازیکنان تیم پرسپولیس در میان استقبال حدود 20 تماشاگر خود هتل پارس تبریز را به سمت ورزشگاه یادگار امام ترک کردند.

* یک ماشین پلیس اتوبوس پرسپولیسی‌ها را تا ورزشگاه اسکورت کرد.

* باد نسبتا شدیدی در ورزشگاه یادگار امام می‌وزد که به نظر می‌رسد روی عملکرد دو تیم تاثیرگذار باشد.

* لوکا ماریچ مدافع کروات تیم پرسپولیس به تنهایی وارد زمین شد و دقایقی دور زمین قدم زد.

* عکس‌هایی از شهدای دفاع مقدس در ورزشگاه یادگار امام نصب شده است.

ترکیب تراکتورسازی مشخص شد که به شرح زیر است:

محمدرضا اخباری، شجاع خلیل‌زاده، کاردوسو، محمد ایران‌پوریان، آیان رمزی، سینا عشوری، بختیار رحمانی، آگوستو، فرید کریمی، شاهین ثاقبی و مهرداد بایرامی

* بازیکنان تراکتورسازی با پیراهن مشکی و پرسپولیسی‌ها با پیراهن بنفش بدن‌های خود را گرم می‌کنند.

* هنگام ورود پرسپولیسی‌ها به زمین هواداران تراکتورسازی آنها را به شدت هو کردند.

* هواداران تراکتورسازی علیه سوشا مکانی شعار سر دادند.

* محسن ترکی هنگامی که برای گرم کردن وارد زمین شد هواداران تراکتورسازی علیه او شعار سر دادند و حتی زمانی که او برای گرم کردن به هواداران تراکتورسازی نزدیک می‌شد با شعار آنها روبه‌رو می‌شد.

* برانکو ایوانکوویچ با حضور در کنار زمین نحوه گرم کردن بازیکنان پرسپولیس را نظاره می‌کند.

* تا به این لحظه 15 هزار نفر از هواداران دو تیم به ورزشگاه آمدند که همچنان در حال افزوده شدن به هواداران تراکتورسازی است.

* هواداران تراکتورسازی بازیکنان تیم خود را یک به یک مورد تشویق قرار دادند و حتی بازیکنان ذخیره را هم تشویق می‌کنند.

* تعدادی از هواداران تیم دبیری با بر تن کردن پیراهن‌های تیمشان به ورزشگاه آمدند.

* همه عکاسان به غیر از عکاس سایت باشگاه پرسپولیس  در محل تمرین اعضای تراکتورسازی هستند.

* میلاد کمندانی و محسن مسلمان جدا از نفرات اصلی پرسپولیس بدن‌های خود را گرم می‌کنند.

* طرفداران تیم تراکتورسازی اعتراض عجیبی به گوینده بلندگوی ورزشگاه یادگار امام انجام می‌دادند. از زمانی که در آخرین بازی فصل گذشته میان تراکتورسازی و نفت تهران گوینده ورزشگاه به اشتباه تراکتورسازی را قهرمان لیگ اعلام کرد و این مسئله باعث به وجود آمدن حاشیه‌هایی شد تا به حال رفتار تماشاگران نسبت به بلندگوی ورزشگاه اعتراضی بوده و امروز هم هر گاه بلندگوی ورزشگاه قصد صحبت داشت تماشاگران حاضر در استادیوم به شدت گوینده را «هو» می‌کردند.

* برخی هواداران تراکتورسازی در اقدامی که انگیزه آن مشخص نبود به سمت جایگاه خبرنگاران اشیایی پرتاب می‌کردند.

* بازیکنان دو تیم پیش از شروع بازی گل‌هایی را به جایگاهی که برای تمثال شهدا در نظر گرفته شده بود را اهدا کردند.

* سامان نریمان جهان بازیکن نیمکت‌نشین تراکتورسازی با وجود نیمکت نشین بودن اما به شدت از سوی هواداران پرشور تراکتورسازی مورد تشویق قرار می‌گرفت.

* سروش رفیعی و محسن مسلمان دو بازیکن نیمکت‌نشین تراکتورسازی و پرسپولیس پیش از شروع بازی لحظاتی با یکدیگر صحبت کردند.

* بازیکنان تراکتورسازی و پرسپولیس در حالی وارد زمین شدند که بنرهایی با مضامین گرامیداشت هفته دفاع مقدس و همچنین حادثه رخ داده در مراسم حج در دست آنها بود.

* با توجه به حضور در هفته دفاع مقدس بازیکنان دو تیم در حرکتی فرهنگی و ارزشمند با چفیه وارد زمین شدند تا یاد و خاطره رزمندگان 8 سال دفاع مقدس گرامی داشته شود.

* در حدود 20 هزار تماشاگر در ورزشگاه یادگار امام حضور دارند.

* در حالی که بازی امروز تراکتورسازی و پرسپولیس حساس‌ترین دیدار هفته هفتم لیگ برتر است اما در جایگاه خبرنگاران خبری از اینترنت نیست که این مسئله کار اصحاب رسانه را برای انتقال خبر با سختی روبرو کرده است.

* تونی اولیویرا سرمربی تراکتورسازی به همراه دستیارانش به سمت نیمکت پرسپولیس آمد و به اعضای کادر فنی این تیم جهت حضور در تبریز خوشامد گفت.

* در حالی که مدت‌هاست نام پرسپولیس برای تیم سرخ‌پوش تهرانی انتخاب شده و دیگر خبری از نام تیم پیروزی نیست اما بلندگوی ورزشگاه نام حریف امروز تراکتورسازی را پیروزی عنوان کرد.

* داوران بازی هم شاخه گلی به مقام شهدا اهدا کردند.

* فرشاد احمدزاده با تیم پرسپولیس با دسته گل به سوی نیمکت تراکتورسازی رفت و خوش و بش گرمی با اعضای تیم سابقش انجام داد. از طرف مقابل سینا عشوری که دوران خدمتش را در تراکتورسازی سپری می‌کند پیش از بازی با محسن مسلمان بازیکن پرسپولیس خوش و بش کرد. این دو سال‌ها درذوب‌آهن همبازی بودند.

* به دلیل درگذشت عده‌ای از هموطنان‌مان در مراسم حج امسال پیش از شروع بازی یک دقیقه سکوت اعلام شد.

* رامین رضائیان مدافع تیم پرسپولیس هم پیش از شروع بازی به سمت نیمکت تراکتورسازی رفت.

* تمام عکاسان حاضر در ورزشگاه پشت دروازه پرسپولیس قرار دارند و این در حالی است که تنها یک عکاس پشت دروازه تراکتورسازی نشسته است که البته تماشاگران همین یک عکاس را مورد شعار قرار دادند.

* محسن بنگر، رضا نورمحمدی و سوشا مکانی 3 بازیکن پرسپولیس بودند که در نیمه اول بیشتر از سایر بازیکنان این تیم مورد فحاشی هواداران تراکتورسازی قرار گرفتند.

* با توجه به حساسیت‌هایی که تماشاگران تراکتورسازی نسبت به محسن ترکی داور بازی داشتند وی هر زمان که علیه تراکتورسازی سوت می‌زد مورد فحاشی شدید هواداران تراکتورسازی قرار می‌گرفت.

* لباس سوشا مکانی برخلاف سایر بازیکنان پرسپولیس نشانی از اسپانسر نداشت.

* هواداران تیم تراکتورسازی که از تصمیمات داور خشمگین بودند در حرکتی عجیب صندلی‌های خود را ترک کرده و به سمت در عبور و مرور داور رفتند تا علیه تیم داوری حرکاتی انجام دهند که ماموران نیروی انتظامی به موقع وارد عمل شده و جلوی حرکت این تماشاگران را گرفتند.

* حدود 25 هزار تماشاگر در ورزشگاه یادگار امام حضور دارند.

* دقیقه 75 شاهین ثاقبی از زمین خارج شد و به جای او سامان نریمان جهان وارد زمین شد. این بازیکن که از تعویض ناراحت بود بدون اینکه به سمت نریمان‌جهان برود از زمین بیرون آمد. ثاقبی قصد داشت مستقیم به رختکن برود اما 2-3 نفر از نیمکت‌نشینان این تیم قصد داشتند که او را نگه دارند که این بازیکن بعد از کوبیدن مچ‌بند خود روی زمین با عصبانیت راهی رختکن شد. در این بین تعدادی از هوداران تراکتورسازی به سوی او بطری اب پرتا کردند.

* یکی از خبرنگاران شباهت زیادی به حسین ماهینی دارد و همین موضوع باعث شد برخی او را با بازیکن تیم ملوان اشتباه بگیرند و جالب اینجاست که به او می‌گفتند دوران سربازی‌ات تمام شده یا نه!

* بازیکنان ذخیره تیم فوتبال پرسپولیس از دقیقه 48 از روی نیمکت بلند شده و پشت دروازه تیم خودشان مشغول گرم کردن بدن‌هایشان شدند. جالب اینجاست که همه بازیکنان پرسپولیس حتی ایمان صادقی دروازه‌بان ذخیره این تیم هم مشغول گرم کردن خودش شد.

* تماشاگران تراکتورسازی تعدادی بادکنک قرمز را به هوا فرستادند.

* به دلیل جلوگیری از درگیری احتمالی هواداران تراکتورسازی و هواداران کم‌تعداد پرسپولیس نیروهای پلیس ویژه با تعداد بیشتری در ورزشگاه یادگار امام مستقر شدند.

* نورافکن‌های ورزشگاه یادگار امام از دقیقه 50 روشن شد.

* تونی اولیویرا سرمربی تیم تراکتورسازی با هر موقعیتی که بازیکنانش از دست می‌دادند حرکات عجیبی کنار زمین انجام می‌داد.

* محسن ترکی داور بازی در صحنه‌ای که برانکو به عملکردش اعتراض کرد به وی تذکر جدی داد.

* بلندگوی ورزشگاه تعداد تماشاگران حاضر در استادیوم را 18 هزار و 600 نفر عنوان کرد. این در حالی است که خبرنگاران تبریزی معتقد بودند تماشاگران بیشتری در ورزشگاه حضور دارند.

* یکی دو هوادار قصد ورود به زمین را داشتند که نیروی انتظامی جلوی ورود آنها را خیلی سریع گرفت.

* چه زمانی که محسن ترکی برای پرسپولیس اعلام پنالتی کرد و چه زمانی که این توپ تبدیل به گل شد، هواداران تراکتورسازی به شدت علیه وی فحاشی کردند.

* زمانی که جری پشت ضربه پنالتی ایستاد سوشا مکانی پشت به ضربه پنالتی کرد و مشغول دعا کردن بود.

* از سوی هواداران تراکتورسازی اشیایی به سمت بازیکنان نیمکت‌نشین پرسپولیس پرتاب شد.

* یک شماره سامانه پیامکی از سوی بلندگوی ورزشگاه اعلام شد تا هواداران به تیم محبوب خود رای دهند اما این در حالی است که بلندگوی ورزشگاه از حاضران در استادیوم می‌خواست به تیم تراکتورسازی رای دهند!

* بعد از گل پرسپولیس تماشاگران تراکتورسازی آرام آرام مشغول ترک ورزشگاه شدند.

* هواداران تراکتورسازی در اواخر بازی بارها شعار عباسی حیا کن تراکتورسازی را رها کن سردادند تا اعتراض خود را به مدیریت باشگاه اعلام کنند.

* تماشاگران تبریزی همچنین علیه تونی اولیویرا سرمربی تراکتورسازی شعار دادند.

* ناظر مسابقه چند بار به بازیکنان نیمکت‌نشین پرسپولیس تذکر داد.

* داور چهارم چند بار به تونی اولیویرا سرمربی تراکتورسازی به خاطر خروج از محوطه فنی تذکر داد.

* سروش رفیعی بازیکن تراکتورسازی در پایان بازی با برانکو خوش و بش کرد.

* بازیکنان دو تیم در پایان مسابقه با یکدیگر دست دادند.

* هواداران تراکتورسازی علیه محسن ترکی فحاشی و به سمت او اشیایی پرتاب کردند.

* بابک حاتمی بازیکن پرسپولیس که در نظر داشت کنار زمین برود اجازه این کار را پیدا نکرد او حتی با نشان دادن کارتش از این کار ممانعت شد اما در نهایت این اجازه به بازیکن پرسپولیس داده شد.

* تعدادی از هواداران تراکتورسازی به نشانه اعتراض در ورزشگاه نشستند و استادیوم را ترک نمی‌کنند.

* سعید طاهری یکی از لیدرهای پرسپولیس به دلیلی که مشخص نشد بازداشت شد.


منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس